Kendi profilinizi oluşturun
Alıntı yapanlar
Hepsi | 2019 yılından bugüne | |
---|---|---|
Alıntılar | 4238 | 2366 |
h-endeksi | 35 | 25 |
i10-endeksi | 62 | 48 |
Genel erişim
Tümünü görüntüle7 makale
0 makale
genel erişime açık olanlar
genel erişime açık olmayanlar
Finansman sağlayan kuruluşun getirdiği zorunluluğa dayalı olarak
Katkıda bulunan yazarlar
- Sebastian SauerAnsbach University of Applied Scienceshs-ansbach.de üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Loren L. ToussaintLuther Collegeluther.edu üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Jameson Kenneth HirschEast Tennessee State Universityetsu.edu üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Fuschia SiroisDurham University, Dept. of Psychologydurham.ac.uk üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Arndt BüssingProfessor of Quality of Life, Spirituality and Coping, Witten/Herdecke Universityuni-wh.de üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Marc WittmannInstitute for Frontier Areas of Psychology and Mental Healthigpp.de üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Stefan SchmidtChair for Systemic Therapyuniklinik-freiburg.de üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Siobhán LynchUniversity of Southamptonkcl.ac.uk üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Jörg SchellingEhemaliger Direktor des Instituts für Allgemeinmedizin am Klinikum der LMU Münchenmed.uni-muenchen.de üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Karin MeissnerUniversity of Coburghs-coburg.de üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- James GiordanoProfessor of Neurology, Georgetown University Medical Centergeorgetown.edu üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Dr Silke RupprechtRadboud University Medical Center, Center for Mindfulnessradboudumc.nl üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Dennis T. JohnLutheran University of Applied Sciences Nurembergevhn.de üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Vera KaltwasserElisabethenschule, Land Hessenelisabethenschule.net üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
- Nikolaus von StillfriedParadox Science Institute