İlköğretim ikinci kademe sosyal bilgiler öğretim programı ve uygulanması hakkında öğretmen görüşleri E Dinç, Y Doğan Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi 1 (1), 17-49, 2010 | 168 | 2010 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihsel Yazılı Kanıtların Kullanımı Y Doğan Yayınlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2007 | 131 | 2007 |
Birinci elden tarih kaynaklarının sosyal bilgiler ve tarih derslerinde internet üzerinden kullanımı: ABD ve İngilter'den uygulama örnekleri Y Doğan, E Dinç | 51 | 2007 |
Sosyal Bilgiler Ders Kitapları Nereye Doğru Gidiyor? Y Doğan, F Torun Journal of International Lingual Social and Educational Sciences 4 (2), 111-125, 2018 | 44 | 2018 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuk haklarına ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi Y Doğan, F Torun, İH Akgün International Journal of Human Sciences 11 (2), 503-516, 2014 | 39* | 2014 |
Sosyal bilgiler öğretiminde tarihsel yazılı kanıt kullanmanın öğrencilerin akademik başarısına etkisi Y Doğan Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 171-186, 2008 | 39 | 2008 |
100. YILINDA ÖĞRETMEN ADAYLARI VE ÖĞRENCİLERİN BAKIŞIYLA ÇANAKKALE SAVAŞLARI: BİR METAFOR ARAŞTIRMASI. Y DOĞAN Electronic Turkish Studies 10 (3), 2015 | 38 | 2015 |
Okul dışı sosyal bilgiler öğretiminde sözlü tarih Y Doğan İçinde, Şimşek, A. & Kaymakçı S.(Edi.), Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi …, 2015 | 35 | 2015 |
Uluslararası Sınavlarda Başarılı Ülkeler ve Türkiye’nin Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Tasarım Boyutu Açısından İncelenmesi Y Doğan, O Tuğ Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS) 1 (1), 56-79, 2017 | 32 | 2017 |
İlköğretim sosyal bilgiler 6: Ders kitabı Adnan Altun, Yasin Doğan, Efgan Uzun Altın Kitaplar, 2006 | 20* | 2006 |
Sınıfta Arkeoloji: 6. Sınıf Öğrencilerinin Tarihsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Bir Eylem Araştırması N Kızılay, Y Doğan Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (2), 85-108, 2014 | 14 | 2014 |
Sosyal Bilgiler Program ve Ders Kitaplarında Birinci Elden Kaynak ve Kanıt Kullanımı: ABD, İngiltere ve Türkiye Karşılaştırması Y Doğan Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar 1, 85-128, 2009 | 14 | 2009 |
Tarih Öğretiminde Kanıtı Sorgulama Y Doğan Tarih Nasıl Öğretilir Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri, 206-216, 2014 | 11 | 2014 |
Fen bilimleri eğitimi ve öğretiminde laboratuar uygulamalarının önemi, I M Bakaç, Y Doğan Ulusal Fen Bilimleri eğitimi Sempozyumu Bildirileri 76, 1994 | 11 | 1994 |
Kanıt Temelli Öğrenmeyi Geliştiren Öğrenci Merkezli Stratejiler ve Teknikler Üzerine Bir Derleme Y Doğan Sosyal Bilgiler Öğretimi, 321-340, 2009 | 9 | 2009 |
How should an efficient oral history interview process be conducted according to the views of pre-service teachers? Y Dogan Educational Research and Reviews 10 (8), 1097-1108, 2015 | 8 | 2015 |
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Kültürel Mirasla İlgili Başarı Düzeyleri Ve Tutumlarının Bazı Değişkenlerce İncelenmesi (Adıyaman Örneği) Y Doğan, İ Arıkan Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2013 (15), 2013 | 8* | 2013 |
Ottomans in Tunusia Through the Eyes of Ottomans and Spanish Y Doğan Innovative History Education Exemplar Activities, 69-74, 2012 | 8 | 2012 |
Sosyal bilgiler ders kitabı A Altun, Y Doğan, E Uzun Altın Kitaplar, Ankara, 2010 | 7 | 2010 |
Yapısalcı Öğrenme Modeli ile Tarihsel Birincil Kaynakların İlişkisi ve Bu İlişkinin İlköğretim 4–5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Kullanım Düzeyi Y Doğan Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi,(Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi …, 2006 | 7 | 2006 |