İki neslin bir kavram algısı: teknoloji Z BATUR, K UYGUN Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (1), 74-88, 2012 | 62 | 2012 |
Sosyal bilgiler öğretiminde yansıtıcı düşünme uygulamalarının akademik başarı ve tutuma etkisi Researcher: Social Science Studies (RSSS) 2 (3), 50-72., 2014 | 52* | 2014 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin girişimcilik özelliklerinin incelenmesi K Uygun, AR Er Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (11), 136-157, 2016 | 30 | 2016 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarinin iletişim becerilerinin incelenmesi K Uygun, A Arıkan Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 8 (4), 2256-2281, 2019 | 29 | 2019 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. K Uygun, M AVAROĞULLARI, M Oran Electronic Turkish Studies 11 (21), 2016 | 28 | 2016 |
Examining the Relationship between Social Intelligence Levels and Communication Skills of Prospective Social Studies Teachers. K Uygun, BB Aribas Educational policy analysis and strategic research 15 (1), 232-252, 2020 | 25 | 2020 |
Eğitimin Tarihsel Temelleri K Uygun Eğitim Bilimine Giriş, 53-94, 2018 | 14* | 2018 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Okul Deneyimi II dersi etkinliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi H Ermiş, K Uygun, Y İnel International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2010 | 14 | 2010 |
Karesi idadisi ve sultanisi K Uygun Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006 | 14 | 2006 |
İlköğretim öğrencilerinin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerileri ve sosyal bilgiler dersi akademik başarıları K Uygun, C Bilgiç İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (3), 1497-1515, 2018 | 12 | 2018 |
EĞİTSEL OYUNLARIN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNE ETKİSİ ETKİNLİK ÖRNEĞİ K UYGUN, U AKKEYİK, C ÖZTÜRK Araştırma ve Deneyim Dergisi 3 (2), 75-92, 2018 | 12 | 2018 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Kullanımına İlişkin Görüşleri K Uygun, S Kılıçkara Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 5 (2), 90-108, 2019 | 11 | 2019 |
6. VE 7. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTABINDA KÜRESELLEŞME OLGUSUNUN İNCELENMESİ K UYGUN, CT ULU Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi 1 (1), 1-19, 2018 | 11 | 2018 |
Sosyal bilgiler programı ve yapılandırmacılık K Uygun Sosyal Bilgiler Öğretimi, 53-86, 2018 | 10 | 2018 |
Yeni (2017) Sosyal bilgiler öğretim programında meslek bilincinin incelenmesi K Uygun, BB Arıbaş, MA Karalı OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 8 (15), 1897-1916, 2018 | 9 | 2018 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN KAVRAMLARA İLİŞKİN ALGILARI K UYGUN, Z BATUR Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 127-147, 2015 | 9 | 2015 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET ALGILARI / SOCIAL GENDER PERCEPTIONS OF SOCIAL STUDIES TEACHERS K Uygun, Ö Önsan Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (2), 99-114, 2020 | 8 | 2020 |
Examination of the relationship between social studies teacher candidates of pre-service teacher identity levels and possible self-esteem levels K UYGUN, MA Karalı Sakarya University Journal of Education 9 (3), 578-590, 2019 | 7 | 2019 |
The Effect of Simulation-Based Experiential Learning Applications on Problem Solving Skills in Social Studies Education. C Uzun, K Uygun International Journal of Contemporary Educational Research 9 (1), 28-38, 2022 | 6 | 2022 |
The Relationship between Possible Self of the Social Studies and History Teacher Candidates and the Attitudes towards Teaching Profession. K Uygun, M Avarogullari International Education Studies 13 (4), 64-74, 2020 | 6 | 2020 |