An analysis of burnout and job satisfaction among Turkish special school headteachers and teachers, and the factors effecting their burnout and job satisfaction H Sari* Educational Studies 30 (3), 291-306, 2004 | 317 | 2004 |
Özel eğitime muhtaç öğrencilerin eğitimleriyle ilgili çağdaş öneriler H Sarı Pegem Yayıncılık, 2003 | 193 | 2003 |
An analysis of pre-school teachers' and student teachers' attitudes to inclusion and their self-efficacy. H Sari, N Celikoz, Z Seçer International Journal of Special Education 24 (3), 29-44, 2009 | 191 | 2009 |
The influence of an in-service teacher training (INSET) programme on attitudes towards inclusion by regular classroom teachers who teach deaf students in primary schools in Turkey H Sari Deafness & Education International 9 (3), 131-146, 2007 | 145 | 2007 |
Translation and validation of the Turkish version of the Ankylosing Spondylitis Quality of Life (ASQOL) questionnaire MT Duruöz, L Doward, Y Turan, L Cerrahoglu, M Yurtkuran, M Calis, ... Rheumatology international 33, 2717-2722, 2013 | 123 | 2013 |
Öğretmen adaylarının özel eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi: karşılaştırmalı bir araştırma H Sarı, H Bozgeyikli Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (2), 183-203, 2003 | 123 | 2003 |
An analysis of burnout and job satisfaction between Turkish headteachers and teachers M Gursel, AM Sunbul, H Sari European Journal of Psychology of Education 17, 35-45, 2002 | 103 | 2002 |
ANNE TUTUMLARINA GÖRE OKULÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN AHLAKİVE SOSYAL KURAL BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ Z Seçer, S Hakan, O Olcay Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 539-557, 2006 | 78 | 2006 |
The training program for individualized education programs (IEPs): Its effect on how inclusive education teachers perceive their competencies in devising IEPs. Ş Şenay İlik, H Sarı Educational Sciences: Theory & Practice 17 (5), 2017 | 71 | 2017 |
Bilim ve sanat merkezlerinde (BİLSEM) karşılaşılan sorunların öğretmen ve öğrenci görüşleri açısından değerlendirilmesi H Sarı, K Öğülmüş Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 254-265, 2014 | 55 | 2014 |
Sınıf yönetiminin temelleri H Sarı, B Dilmaç Sınıf yönetimi, 2004 | 48 | 2004 |
Okul öncesi dönemdeki çocukların bilişsel stillerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi Z SEÇER, S Hakan, N ÇELİKÖZ, ÜRE Ömer Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 407-418, 2009 | 43 | 2009 |
How do principals and teachers in special schools in Turkey rate themselves on levels of burnout, job satisfaction, and locus of control? H Sari Alberta Journal of Educational Research 51 (2), 2005 | 42 | 2005 |
Prevalence and predictors of gestational diabetes mellitus: a nationwide multicentre prospective study H Aydın, Ö Çelik, D Yazıcı, C Altunok, Ö Tarçın, O Deyneli, S Sancak, ... Diabetic Medicine 36 (2), 221-227, 2019 | 39 | 2019 |
Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Etmeyen Çocukların Ahlaki ve Sosyal Kural Bilgilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Karşılaştırmalı Olarak Analizi Z SEÇER, H SARI Milli Eğitim 35 (172), 126-142, 2006 | 36 | 2006 |
Selçuk üniversitesinde öğrenim gören bedensel engelli ve görme engelli öğrencilerin karşılaştıkları sorunlar ve çözümüne yönelik çağdaş öneriler H Sarı Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13, 335-355, 2005 | 36 | 2005 |
Probleme dayalı öğrenmede eğitim yönlendiricisi nasıl olmalı A Beşer, S Mete, H Sarı Cumhuriyet Üniversitesi Hemşirelik Yüksek Okulu Dergisi 8 (2), 32-38, 2004 | 36 | 2004 |
Investigation of the contribution of differentiated instruction into science literacy C Şentürk, H Sari Qualitative Research in Education 7 (2), 197-237, 2018 | 35 | 2018 |
Ambient Temperature Unsymmetrical Biaryl Synthesis Using Suzuki Methodology JC Anderson, H Namli Synlett 1995 (07), 765-766, 1995 | 33 | 1995 |
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Çalışan Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Tutumları Konya İli Örneği Z SEÇER, N ÇELİKÖZ, H SARI, Ş ÇETİN, S BÜYÜKTAŞKAPU Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2010 | 32 | 2010 |