Türkiye’de sosyal bilgiler öğretim programlarında değerler eğitimi: Tarihsel gelişim, 1998 ve 2004 programlarının etkililiğinin araştırılması Y Keskin PQDT-Global, 2008 | 440 | 2008 |
İlköğretim Sosyal Bilgiler Programi ve Ders Kitaplarinda Yeni Bir Paradigma: Çokkültürlü Eğitim Y Keski̇n, E Yaman Türk Çalışmaları (Elektronik) 9 (2), 933-960, 2014 | 84 | 2014 |
Sosyal bilgiler dersinde" duyarlılık" değerinin etkinlikler yoluyla kazandırılması: Nitel bir araştırma Y Keskin, B Öğretici Değerler Eğitimi Dergisi 11 (25), 143-181, 2013 | 79 | 2013 |
Türkiye’de II. Meşrutiyet’ten günümüze kadar uygulanmış olan sosyal bilgiler öğretim programlarının analizi ve karşılaştırılması Y Keskin PQDT-Global, 2002 | 72 | 2002 |
Cumhuriyet dönemi ilkokul (ilköğretim 1. kademe) sosyal bilgiler ve onun kapsamına giren ders programlarında bir değer olarak" barış" ın yeri SC Keskin, Y Keskin Değerler Eğitimi Dergisi 7 (17), 69-92, 2009 | 61 | 2009 |
Değerlere genel bir bakış: Tanımı, özellikleri, işlevi ve sınıflandırılması Y Keskin Teoriden pratiğe değerler eğitimi, 20-50, 2016 | 56 | 2016 |
Farklı ülkelerin sosyal bilgiler öğretim programları C Öztürk, H Deveci Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2011 | 50 | 2011 |
İLKOKUL (İLKÖĞRETİM) SOSYAL BİLGİLER PROGRAMLARINDA MİLLİ BİLİNÇ VE BARIŞ DEĞERİNİN TARİHSEL SERÜVENİ Y KESKİN, SC KESKİN Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 173 (173), 51-86, 2014 | 45 | 2014 |
Türkiye’de ilkokul programlarında yer alan sosyal bilgiler içerikli derslere ait öğretim programlarının gelişimine tarihsel bir bakış Y Keskin Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 13 (2), 107-130, 2009 | 44 | 2009 |
Tarih dersi öğretim programi ve ders kitaplarinda değerler eğitimi Y Keski̇n Turkish Studies-International Periodical for The Languages, Literature and …, 2015 | 43 | 2015 |
DEĞER SINIFLAMASI ÜZERİNE AKSİYONEL BİR DENEME. Y Keskin Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016 | 41 | 2016 |
İLKÖĞRETİM OKULU 4. VE 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE MATERYAL/TEKNOLOJİ KULLANIM DURUMU C ÖZTÜRK, S KESKİN, Y KESKİN Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 19 …, 2004 | 34 | 2004 |
CUMHURİYET DÖNEMİ ORTAOKUL TARİH PROGRAMLARINA YÖNELİK BİR ANALİZ: POLİTİK VE İDEOLOJİK YAKLAŞIMLARIN PROGRAMLARA YANSIMASI Y KESKİN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 11 (40), 109-128, 2012 | 26 | 2012 |
Sosyal bilgiler derslerinde değerler eğitiminin yeri ve önemi Y Keskin Eğitime Bakış Dergisi 6 (18), 68-72, 2010 | 26 | 2010 |
Türkiye’de II Y Keskin Meşrutiyetten günümüze kadar uygulanmış olan sosyal bilgiler öğretim …, 2002 | 25 | 2002 |
Türkiye'de 1970'li yıllardan günümüze kadar yayınlanmış ilkokul, ortaokul ve ilköğretim okulu programlarında yer alan tarih dersi konularının dönemlere göre incelenmesi Y Keskin International Online Journal of Educational Sciences 4 (2), 2012 | 23 | 2012 |
Examination of the Compatibility of the Questions Used by Social Studies Teachers in the Class with the Program Achievements According to the SOLO Taxonomy. Y Keskin, SC Keskin, A Kirtel Journal of Education and Training Studies 4 (4), 68-76, 2016 | 22 | 2016 |
Sosyal bilgiler programı tarihi ve güncel gelişmeler Y Keskin Yeni program ve ders içeriklerine göre sosyal bilgiler öğretimi I, 1-41, 2019 | 18 | 2019 |
Değerler eğitimi Y Keskin Pegem Atıf İndeksi, 311-331, 2016 | 17 | 2016 |
Mayıs 1960 askeri darbesi ve 12 Mart 1971 Muhtırası’nın Türk devlet teşkilatı ile siyaset hayatına etkileri YZ Keskin Erzurum: Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü,(Basılmamış Doktora …, 27 | 16 | 27 |