Follow
Tuğba Horzum, PhD
Tuğba Horzum, PhD
Necmettin Erbakan University
Verified email at erbakan.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
On some properties of Horadam polynomials
T Horzum, EG Koçer
Int. Math. Forum 4 (25), 1243-1252, 2009
1332009
İlköğretim matematik öğretmenlerinin GeoGebra yazılımının derslerde uygulanabilirliği hakkındaki görüşleri
M Aktümen, A YILDIZ, T Horzum, T Ceylan
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 2 (2), 103-120, 2011
59*2011
Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgenler Hakkındaki Anlamalarının Kavram Haritası Aracılığıyla İncelenmesi
T Horzum
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 2018
41*2018
Preservice Turkish Teachers' Views and Perceived Competence Related to Inclusive Education.
T Horzum, K Izci
Journal of Education and e-learning Research 5 (2), 131-143, 2018
302018
Pre-Service Mathematics Teachers' Views About Geogebra And Its Use
T Horzum, M Ünlü
Acta Didactica Napocensia 10 (3), 77-89, 2017
282017
Bir dinamik matematik yazılımı: GeoGebra ve ilköğretim 6-8. sınıf matematik dersleri için örnek etkinlikler
M Aktümen, T Horzum, A Yıldız, T Ceylan
Retrived from http://ankarageogebra. org/cms/aktumen/ekitap, 2010
192010
Türkiye'de matematik eğitimi alanında yapılmış lisansüstü tezlerin incelenmesi
A Sevencan
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
182019
Total görme engelli öğrencilerin perspektifinden üçgen kavramı
T Horzum
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 275-295, 2016
172016
Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?
T HORZUM, F ŞAHİN, E GÖK, GD YURTTAŞ KUMLU, D ŞAHİN, H YANIŞ, ...
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (3), 1-21, 2016
172016
Mathematics Teacher Candidates' Definitions of Prism and Pyramid.
M Unlu, T Horzum
International Journal of Research in Education and Science 4 (2), 670-685, 2018
142018
Prospective mathematics teachers’ understanding of the base concept
T Horzum, E Ertekin
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 1-24, 2018
142018
Görme engelliler için bir geometri öğretim materyali: Geometri kafesi
T Horzum, MŞ Bülbül
Sürdürülebilir ve Engelsiz Bilim Eğitimi 3 (1), 1-15, 2017
142017
Lise öğrencilerinin geometri hakkında oluşturdukları metaforlar
T Horzum, G Yıldırım
13*2016
Görme engelli öğrencilerin bazı matematiksel kavramlardaki kavram imajları ve temsilleri
T Horzum
Yayınlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2013
92013
Modeling and Visualization Process of the Curve of Pen Point by GeoGebra.
M Aktümen, T Horzum, T Ceylan
European Journal of Contemporary Education 4 (2), 88-99, 2013
92013
Understanding the Polygon with the Eyes of Blinds.
T Horzum, A Arıkan
International Journal of Progressive Education 15 (1), 116-164, 2019
72019
Preservice Mathematics Teachers' Perceptions about Visually Impaired Persons.
T Horzum
International Journal of Progressive Education 14 (4), 126-143, 2018
72018
İspat Yapma ve İspatta Somut Modelden Yararlanma Üzerine Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
BK Doruk, Y Kıymaz, T Horzum
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 486, 2012
72012
Examination of Middle School Mathematics Textbooks in terms of Values
T Horzum, E Yıldız
International Electronic Journal of Mathematics Education 18 (2), em0731, 2023
62023
Ortaokul Öğrencilerinin Bazı Geometri Sembollerine İlişkin Anlayışları
T Horzum, ZN Kılıç
Journal of Research in Education, Science and Technology 1 (2), 113-132, 2016
52016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20