ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE YÖNELİK TUTUM VE ÖZ-YETERLİKLERİ N Keskin, E Öncü, KK Sonnur Ankara Üniv Spor Bil Fak. Dergisi Spormetre 14 (1), 93-107, 2016 | 74 | 2016 |
Ortaokul öğrencilerinin beden eğitimi dersine yönelik tutum ve öz-yeterlikleri N Keskin Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 74 | 2015 |
Psychometric properties of the Turkish version of the physical education predisposition scale E Öncü, B Gürbüz, S Küçük Kılıç, N Keskin ERPA International Health and Sports Science Education Congress, 179, 2015 | 28 | 2015 |
Research of Social Appearance Anxiety and Self-Efficacy of the Students Entered University by Special Talent Exam M Vural, N Keskin, Y Çoruh INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL & SCIENCE EDUCATION 12 (9), 2063-2071, 2017 | 13 | 2017 |
Beden Eğitimi Dersinde Üçlü Yeterlik Algılarının Değerlendirilmesi: Ölçek Uyarlama Çalışması. NK AKIN, FH AŞÇI Turkiye Klinikleri Journal of Sports Sciences 13 (2), 2021 | 4 | 2021 |
ANTRENÖR KAYNAKLI DESTEKLEYİCİ ve KISITLAYICI GÜDÜSEL İKLİM ÖLÇEĞİ’NİN TÜRK ADOLESAN SPORCULARI İÇİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI AG Elmas, NK Akın, FH Aşçı SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 16 (3), 61-80, 2018 | 2 | 2018 |
Beden Eğitiminde Üçlü Yeterlik Modeli: Güdüsel Iklim, Akış Deneyimi Ve Fiziksel Aktivite Arasındaki Ilişkide Üçlü Yeterlik Algılarının Aracılık Rolü NK Akın PQDT-Global, 2021 | | 2021 |
Sporda Üçlü Yeterlik Algılarının Değerlendirilmesi: Öz-Yeterlik, Diğer-Yeterlik ve İlişki Temelli Öz-Yeterlik Ölçeklerinin Türkçe’ye Uyarlanması N KESKİN AKIN, H AŞÇI Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 25 (4), 271-288, 0 | | |