Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Düzeyleri ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi N Tekin, O Aslan, D Yağız Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 23-50, 2016 | 56 | 2016 |
Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi L İNCİKABI, P Ayanoğlu, F Aliustaoğlu, N Tekin, O Mercimek İlköğretim Online 15 (4), 2016 | 46 | 2016 |
Research Trends on Socioscientific Issues: A Content Analysis of Publications in Selected Science Education Journals. N Tekin, O Aslan, S Yilmaz Journal of Education and Training Studies 4 (9), 16-24, 2016 | 33 | 2016 |
Laboratuar Uygulamalarını Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Rapor Formatına Göre Raporlaştırmanın Kavramsal Anlamaya ve Modsal Betimleme Kullanımına Etkisi S Aslan, N Tekin Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 73-97, 2015 | 19 | 2015 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel okuryazarlıkları ve eleştirel düşünme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi N Tekin Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2013 | 19 | 2013 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Sosyobilimsel Konular Temelli Geliştirilen Bir Modülün Konu Alan Bilgisi ve Argümantasyon Kalitesi Bakımından Değerlendirilmesi N Tekin | 17 | 2018 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ N TEKİN, O ASLAN Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 29 (1), 133-141, 2019 | 16 | 2019 |
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının kavram haritalarına yönelik tutumları ve kavram haritası hazırlayabilme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi N Tekin, İ Tuğba, O Aslan, D YAĞIZ Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 38 …, 2013 | 13 | 2013 |
Sosyobilimsel konular temelli bir etkinlik örneği: Sbk tombala N TEKİN, O ASLAN, S YILMAZ Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (1), 68-74, 2018 | 10 | 2018 |
Investigation of pre-service science teachers’ scientific literacy level and critical thinking tendency N Tekin, O Aslan, D Yağız Amasya Education Journal 5 (1), 23-50, 2016 | 6 | 2016 |
Analysis of Pre-Service Science Teachers’ Biodiversity Images according to Sustainable Environmental Awareness N Tekin, O Aslan Present Environment and Sustainable Development 16 (1), 63-78, 2022 | 5 | 2022 |
Improving Pre-Service Science Teachers' Content Knowledge and Argumentation Quality through Socio-Scientific Issues-Based Modules: An Action Research Study. N Tekin, O Aslan, S Yilmaz Journal of Science Learning 4 (1), 80-90, 2020 | 5 | 2020 |
Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuarlarında QR Kodlarla Zenginleştirilmiş Poster Kullanımları S CANBAZOĞLU BİLİCİ, N TEKİN, E KARAHAN | 5 | 2016 |
İngiltere'deki Ana Dili Türkçe Olan Öğrencilerin Türkçe Dersine Yönelik Tutumları NM Tekin Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2015 | 5 | 2015 |
Representation of socioscientific issues in the most popular Turkish daily newspapers N Tekin, O Aslan, S Yılmaz Journal of Human sciences 13 (2), 2860-2869, 2016 | 4 | 2016 |
Determination of the Factors Affecting Pre-Service Teachers' Technological Self-Efficacy Beliefs by Logistic Regression Analysis N Tekin, C Gündeğer African Educational Research Journal 9 (2), 481-488, 2021 | 3 | 2021 |
KOP bölgesi fen bilimleri öğretmenlerinin sosyobilimsel konular, öğretimi ve SBK temelli öğretmen eğitimi içeren bir TÜBİTAK 4005 projesi hakkında görüşleri N Tekin Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi 5 (2), 367-390, 2022 | 1 | 2022 |
Nükleer Enerji N TEKİN, S CANBAZOĞLU BİLİCİ, U ÇEVİK Anı Yayıncılık, 2020 | 1 | 2020 |
Digital and online tools employed by prospective teachers to access information NT Ateş, N Tekin International Journal of Assessment Tools in Education 11 (1), 171-194, 2024 | | 2024 |
Eğitimde Yapay Zekâ: Türkiye Kaynaklı Araştırmaların Eğilimleri Üzerine Bir İçerik Analizi N Tekin Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi 5, 387-411, 2023 | | 2023 |