Takip et
Nurcan Tekin
Nurcan Tekin
aksaray.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Düzeyleri ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
N Tekin, O Aslan, D Yağız
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 23-50, 2016
562016
Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi
L İNCİKABI, P Ayanoğlu, F Aliustaoğlu, N Tekin, O Mercimek
İlköğretim Online 15 (4), 2016
462016
Research Trends on Socioscientific Issues: A Content Analysis of Publications in Selected Science Education Journals.
N Tekin, O Aslan, S Yilmaz
Journal of Education and Training Studies 4 (9), 16-24, 2016
332016
Laboratuar Uygulamalarını Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Rapor Formatına Göre Raporlaştırmanın Kavramsal Anlamaya ve Modsal Betimleme Kullanımına Etkisi
S Aslan, N Tekin
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 73-97, 2015
192015
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel okuryazarlıkları ve eleştirel düşünme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
N Tekin
Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2013
192013
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Sosyobilimsel Konular Temelli Geliştirilen Bir Modülün Konu Alan Bilgisi ve Argümantasyon Kalitesi Bakımından Değerlendirilmesi
N Tekin
172018
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
N TEKİN, O ASLAN
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 29 (1), 133-141, 2019
162019
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının kavram haritalarına yönelik tutumları ve kavram haritası hazırlayabilme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
N Tekin, İ Tuğba, O Aslan, D YAĞIZ
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 38 …, 2013
132013
Sosyobilimsel konular temelli bir etkinlik örneği: Sbk tombala
N TEKİN, O ASLAN, S YILMAZ
Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (1), 68-74, 2018
102018
Investigation of pre-service science teachers’ scientific literacy level and critical thinking tendency
N Tekin, O Aslan, D Yağız
Amasya Education Journal 5 (1), 23-50, 2016
62016
Analysis of Pre-Service Science Teachers’ Biodiversity Images according to Sustainable Environmental Awareness
N Tekin, O Aslan
Present Environment and Sustainable Development 16 (1), 63-78, 2022
52022
Improving Pre-Service Science Teachers' Content Knowledge and Argumentation Quality through Socio-Scientific Issues-Based Modules: An Action Research Study.
N Tekin, O Aslan, S Yilmaz
Journal of Science Learning 4 (1), 80-90, 2020
52020
Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuarlarında QR Kodlarla Zenginleştirilmiş Poster Kullanımları
S CANBAZOĞLU BİLİCİ, N TEKİN, E KARAHAN
52016
İngiltere'deki Ana Dili Türkçe Olan Öğrencilerin Türkçe Dersine Yönelik Tutumları
NM Tekin
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2015
52015
Representation of socioscientific issues in the most popular Turkish daily newspapers
N Tekin, O Aslan, S Yılmaz
Journal of Human sciences 13 (2), 2860-2869, 2016
42016
Determination of the Factors Affecting Pre-Service Teachers' Technological Self-Efficacy Beliefs by Logistic Regression Analysis
N Tekin, C Gündeğer
African Educational Research Journal 9 (2), 481-488, 2021
32021
KOP bölgesi fen bilimleri öğretmenlerinin sosyobilimsel konular, öğretimi ve SBK temelli öğretmen eğitimi içeren bir TÜBİTAK 4005 projesi hakkında görüşleri
N Tekin
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi 5 (2), 367-390, 2022
12022
Nükleer Enerji
N TEKİN, S CANBAZOĞLU BİLİCİ, U ÇEVİK
Anı Yayıncılık, 2020
12020
Digital and online tools employed by prospective teachers to access information
NT Ateş, N Tekin
International Journal of Assessment Tools in Education 11 (1), 171-194, 2024
2024
Eğitimde Yapay Zekâ: Türkiye Kaynaklı Araştırmaların Eğilimleri Üzerine Bir İçerik Analizi
N Tekin
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi 5, 387-411, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20