Takip et
Nurcan Tekin
Nurcan Tekin
aksaray.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Düzeyleri ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
N Tekin, O Aslan, D Yağız
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 23-50, 2016
572016
Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi
L İncikabı, O Mercimek, P Ayanoğlu, F Aliustaoğlu, N Tekin
İlköğretim Online 15 (4), 2016
462016
Research Trends on Socioscientific Issues: A Content Analysis of Publications in Selected Science Education Journals.
N Tekin, O Aslan, S Yilmaz
Journal of Education and Training Studies 4 (9), 16-24, 2016
332016
Laboratuar Uygulamalarını Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Rapor Formatına Göre Raporlaştırmanın Kavramsal Anlamaya ve Modsal Betimleme Kullanımına Etkisi
S Aslan, N Tekin
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 73-97, 2015
202015
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel okuryazarlıkları ve eleştirel düşünme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
N Tekin
Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2013
192013
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Sosyobilimsel Konular Temelli Geliştirilen Bir Modülün Konu Alan Bilgisi ve Argümantasyon Kalitesi Bakımından Değerlendirilmesi
N Tekin
182018
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
N TEKİN, O ASLAN
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 29 (1), 133-141, 2019
162019
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının kavram haritalarına yönelik tutumları ve kavram haritası hazırlayabilme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
N Tekin, İ Tuğba, O Aslan, D YAĞIZ
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 38 …, 2013
142013
Sosyobilimsel konular temelli bir etkinlik örneği: Sbk tombala
N TEKİN, O ASLAN, S YILMAZ
Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (1), 68-74, 2018
102018
Investigation of pre-service science teachers’ scientific literacy level and critical thinking tendency
N Tekin, O Aslan, D Yağız
Amasya Education Journal 5 (1), 23-50, 2016
62016
İngiltere'deki Ana Dili Türkçe Olan Öğrencilerin Türkçe Dersine Yönelik Tutumları
NM Tekin
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2015
62015
Analysis of Pre-Service Science Teachers’ Biodiversity Images according to Sustainable Environmental Awareness
N Tekin, O Aslan
Present Environment and Sustainable Development 16 (1), 63-78, 2022
52022
Improving Pre-Service Science Teachers' Content Knowledge and Argumentation Quality through Socio-Scientific Issues-Based Modules: An Action Research Study.
N Tekin, O Aslan, S Yilmaz
Journal of Science Learning 4 (1), 80-90, 2020
52020
Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuarlarında QR Kodlarla Zenginleştirilmiş Poster Kullanımları
S CANBAZOĞLU BİLİCİ, N TEKİN, E KARAHAN
52016
Representation of socioscientific issues in the most popular Turkish daily newspapers
N Tekin, O Aslan, S Yılmaz
Journal of Human sciences 13 (2), 2860-2869, 2016
42016
Determination of the Factors Affecting Pre-Service Teachers' Technological Self-Efficacy Beliefs by Logistic Regression Analysis
N Tekin, C Gündeğer
African Educational Research Journal 9 (2), 481-488, 2021
32021
KOP bölgesi fen bilimleri öğretmenlerinin sosyobilimsel konular, öğretimi ve SBK temelli öğretmen eğitimi içeren bir TÜBİTAK 4005 projesi hakkında görüşleri
N Tekin
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi 5 (2), 367-390, 2022
12022
Nükleer Enerji
N TEKİN, S CANBAZOĞLU BİLİCİ, U ÇEVİK
Anı Yayıncılık, 2020
12020
Digital and online tools employed by prospective teachers to access information
NT Ateş, N Tekin
International Journal of Assessment Tools in Education 11 (1), 171-194, 2024
2024
Eğitimde Yapay Zekâ: Türkiye Kaynaklı Araştırmaların Eğilimleri Üzerine Bir İçerik Analizi
N Tekin
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi 5, 387-411, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20