GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ VE MOTİVASYONLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (Erzincan İli Örneği) S Taşkesen, O Taşkesen, A Bakırhan, Ş Tanoğlu Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (2), 77-85, 2018 | 6 | 2018 |
Investigating the relationship between three dimensional objects drawing achievement and visual mathematical literacy self-efficacy perceptions of 5th, 6th and 7th graders Ş Tanoğlu, O TAŞKESEN, A Bakırhan, S TAŞKESEN Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS) 3 (2), 2017 | 6 | 2017 |
5. 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin üç boyutlu nesneleri çizim başarısı ile görsel matematik okuryazarlığı özyeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi Ş TANOĞLU, O TAŞKESEN, A BAKIRHAN, S TAŞKESEN Journal of Strategic Research in Social Science 3 (2), 29-40, 2017 | 5 | 2017 |
Resim iş eğitimi öğrencilerinin dijital vatandaşlık düzeyleri ile dijital teknolojiye yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi Ş Tanoğlu Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019 | 2 | 2019 |
Görsel Sanatlar Eğitiminde Kullanılan Atık Malzemelerin Öğrencilerin Tasarım ve Yaratıcılık Düzeyleri Açısından Oluşturduğu Farklar Üzerine Bir Araştırma A Bakırhan, O Taşkesen, S Taşkesen, Ş Tanoğlu International Journal of Research in Fine Arts Education 3 (1), 2020 | 1 | 2020 |
Görsel Sanatlar (Resim İş) Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılıkları ile Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Ş TANOĞLU, O TAŞKESEN International Journal of Fine Arts Education Research (UGSEAD) 5 (2), 2022 | | 2022 |
Sanat-Zanaat İlişkisi İle” Misafirler: Sanatçilar Ve Zanaatkarlar” Sergisi Üzerine Bir İnceleme Ş Tanoğlu, G Yayan | | 2020 |