Takip et
Onur Tos
Onur Tos
Tarsus Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
tarsus.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
TÜKETİM KÜLTÜRÜ ODAĞINDA MODERNİZM VE POSTMODERNİZMİN KARŞILAŞTIRILMASI.
M Batu, O Tos
Gumushane Universty Electronic Journal of the Faculty of Communication …, 2017
422017
KURUMSAL MARKA YARATILMASINDA HALKLA İLİŞKİLERİN ROLÜ
N BAŞOK, TOS Onur, C KİLİMCİ
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, 74-88, 2017
92017
HEALTH COMMUNICATION ON SOCIAL MEDIA: AN ANALYSIS ON THE TWITTER USE OF THE MINISTRY OF HEALTH IN TERMS OF PUBLIC RELATIONS MODELS
B Mikail, ZA ŞENTÜRK, TOS Onur
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 8 (2), 805-828, 2020
82020
16 Nisan 2017 Anayasa Değişikliği Referandumunda Recep Tayyip Erdoğan’ın Sosyal Medyadaki Görsel İmajı Üzerine Bir Analiz
M Batu, O Tos
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 230-269, 2018
82018
Kültürel Değişim Temelinde X ve Z Kuşağınn Ebeveynlik Algısı: Zmet Tekniği Temelinde Bir Analiz
B Mikail, TOS Onur
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 194-217, 2022
52022
Active Healthcare Professionals' Perception of COVID-19 and Their Communication with Their Children: A Qualitative Analysis of the Background of the Pandemic
M Batu, S Kalaman, O Tos, H Subasi
Turkiye Iletisim Arastirmalari Dergisi-Turkish Review of Communication …, 2021
42021
Oyun Kültürünün Dijital Medyada Yansıması:“Advergaming” İçeriklerine Yönelik Bir Analiz
HAS BİLGİLİER, Ş KAYACAN, TOS Onur
LAÜ Sosyal Bilimler Dergisi 11 (1), 82-98, 2020
32020
Pandemi Sürecinde Aktif Görev Alan Sağlık Çalışanlarının COVID-19 Algısı ve Çocukları ile İletişimi: Görünenin Art Alanına Yönelik Nitel Bir İnceleme
M Batu, S Kalaman, O Tos, H Subaşı
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 2021
22021
Sosyal Medyada Simülasyon Pazarlamasının Göstergeleri: Facebook Uygulamalarına Yönelik Göstergebilimsel Analiz
ZA Şentürk, TOS Onur
Selçuk İletişim 14 (4), 1605-1640, 2021
22021
Halkla İlişkiler ve Uygulama Alanları Yeni Eğilimler
ZA Şentürk, Ö Selvi
Eğitim Yayınevi, 2019
22019
Zayıflığın Popüler Kültür Temelinde İdeal Bir Mit Olarak Kimliklendirilmesi: Zayıflama Ürünlerine Yönelik Göstergebilimsel Bir Çözümleme.
Z BATU, M BATU, O TOS
Igdir University Journal of Social Sciences, 2022
12022
Türkiye’nin Nüfus Bakımından İlk Beş Büyük Kentinin İnsanların Zihnindeki İmajları
TOS Onur, ZA ŞENTÜRK
12017
İLETİŞİM VE HALKLA İLİŞKİLER AMAÇLI AFİŞ TASARIMLARI: FİLM AFİŞLERİ ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZ
O Tos
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 12 (1), 265-298, 2024
2024
TOPLUMSAL KÜLTÜR VE KURUM KÜLTÜRÜ İLİŞKİSİ: AVRUPA VE ASYA MERKEZLİ KURUMLARIN KURUM KÜLTÜRLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
TOS Onur, M MARMARA
Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi 4 (7), 55-84, 2023
2023
Infodemic as a Sign of Modern Populism: A Discussion on Fake Information About the COVID-19 Pandemic on Twitter
M Batu, O Tos
New Normal in Digital Enterprises: Strategies for Sustainable Development, 71-89, 2023
2023
Kent Markalaşması Odağında Somut Kültürel Miras Unsurlarının Aktarımı: Tarsus İlçesi Üzerine Bir Değerlendirme
O TOS, H TOS
MEDYA VE KÜLTÜR, 201, 2023
2023
Media and Communication in the Digital Age: Esports and Marketing Communications
C Kocaömer, O Tos
Media and Communication in the Digital Age: Changes and Dynamics, 33, 2023
2023
Yeni Medyada Dijital Aktivizm Göstergeleri: Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Örgütleri Üzerine Bir İnceleme
ZA Şentürk, TOS Onur, E DIVRAK
Selçuk İletişim 15 (2), 702-736, 2022
2022
Understanding Motivational Factors Influencing Intention to Play Esports Games in Türkiye
B Mikail, C KOCAÖMER, TOS Onur, N KOCAÖMER
TRT Akademi 7 (16), 1032-1051, 2022
2022
Türkiye’de Siyasi Liderlerin 8 Mart Paylaşımları: Resmi Twitter Hesaplarındaki İçerikler Üzerine Bir Analiz
O Tos, E Dıvrak
Türkiye Medya Akademisi Dergisi, 63-82, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20