Takip et
Onur Tos
Onur Tos
Tarsus Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
tarsus.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
TÜKETİM KÜLTÜRÜ ODAĞINDA MODERNİZM VE POSTMODERNİZMİN KARŞILAŞTIRILMASI.
M Batu, O Tos
Gumushane Universty Electronic Journal of the Faculty of Communication …, 2017
462017
16 Nisan 2017 Anayasa Değişikliği Referandumunda Recep Tayyip Erdoğan’ın Sosyal Medyadaki Görsel İmajı Üzerine Bir Analiz
M Batu, O Tos
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 230-269, 2018
102018
KURUMSAL MARKA YARATILMASINDA HALKLA İLİŞKİLERİN ROLÜ
N Başok, O Tos, C Kilimci
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-dergisi, 74-88, 2017
102017
HEALTH COMMUNICATION ON SOCIAL MEDIA: AN ANALYSIS ON THE TWITTER USE OF THE MINISTRY OF HEALTH IN TERMS OF PUBLIC RELATIONS MODELS
B Mikail, ZA ŞENTÜRK, TOS Onur
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 8 (2), 805-828, 2020
82020
Kültürel Değişim Temelinde X ve Z Kuşağınn Ebeveynlik Algısı: Zmet Tekniği Temelinde Bir Analiz
M Batu, O Tos
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 194-217, 2022
52022
Oyun Kültürünün Dijital Medyada Yansıması:“Advergaming” İçeriklerine Yönelik Bir Analiz
HAS BİLGİLİER, Ş KAYACAN, TOS Onur
LAÜ Sosyal Bilimler Dergisi 11 (1), 82-98, 2020
52020
Active Healthcare Professionals' Perception of COVID-19 and Their Communication with Their Children: A Qualitative Analysis of the Background of the Pandemic
M Batu, S Kalaman, O Tos, H Subasi
Turkiye Iletisim Arastirmalari Dergisi-Turkish Review of Communication …, 2021
42021
Sosyal Medyada Simülasyon Pazarlamasının Göstergeleri: Facebook Uygulamalarına Yönelik Göstergebilimsel Analiz
ZA Şentürk, TOS Onur
Selçuk İletişim 14 (4), 1605-1640, 2021
42021
İdeolojik bir söylem olarak slogan üzerine düşünmek: Türkiye’de Mart 2019 yerel seçimlerinde kullanılan parti sloganları üzerine kıyaslayıcı bir analiz
M Batu, A Yanık, O Tos
Erciyes İletişim Dergisi 8 (1), 257-275, 2021
32021
Pandemi Sürecinde Aktif Görev Alan Sağlık Çalışanlarının COVID-19 Algısı ve Çocukları ile İletişimi: Görünenin Art Alanına Yönelik Nitel Bir İnceleme
M Batu, S Kalaman, O Tos, H Subaşı
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 2021
22021
Halkla İlişkiler ve Uygulama Alanları Yeni Eğilimler
ZA Şentürk, Ö Selvi
Eğitim Yayınevi, 2019
22019
Zayıflığın Popüler Kültür Temelinde İdeal Bir Mit Olarak Kimliklendirilmesi: Zayıflama Ürünlerine Yönelik Göstergebilimsel Bir Çözümleme.
Z BATU, M BATU, O TOS
Igdir University Journal of Social Sciences, 2022
12022
Understanding Motivational Factors Influencing Intention to Play Esports Games in Türkiye
B Mikail, C KOCAÖMER, TOS Onur, N KOCAÖMER
TRT Akademi 7 (16), 1032-1051, 2022
12022
Reklamlardaki Cinsiyet Kodları Üzerine Bir Alımlama Analizi
Z Acar Şentürk, O Tos, E Dıvrak
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 462-484, 2021
12021
Türkiye’nin Nüfus Bakımından İlk Beş Büyük Kentinin İnsanların Zihnindeki İmajları
TOS Onur, ZA ŞENTÜRK
12017
İLETİŞİM VE HALKLA İLİŞKİLER AMAÇLI AFİŞ TASARIMLARI: FİLM AFİŞLERİ ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZ
O Tos
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 12 (1), 265-298, 2024
2024
TOPLUMSAL KÜLTÜR VE KURUM KÜLTÜRÜ İLİŞKİSİ: AVRUPA VE ASYA MERKEZLİ KURUMLARIN KURUM KÜLTÜRLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
TOS Onur, M MARMARA
Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi 4 (7), 55-84, 2023
2023
Infodemic as a Sign of Modern Populism: A Discussion on Fake Information About the COVID-19 Pandemic on Twitter
M Batu, O Tos
New Normal in Digital Enterprises: Strategies for Sustainable Development, 71-89, 2023
2023
Kent Markalaşması Odağında Somut Kültürel Miras Unsurlarının Aktarımı: Tarsus İlçesi Üzerine Bir Değerlendirme
O TOS, H TOS
MEDYA VE KÜLTÜR, 201, 2023
2023
Media and Communication in the Digital Age: Esports and Marketing Communications
C Kocaömer, O Tos
Media and Communication in the Digital Age: Changes and Dynamics, 33, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20