Takip et
GÜLNİHAL GÜL
GÜLNİHAL GÜL
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi
uludag.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The psychological well-being, happiness and life satisfaction of music students
E Demirbatir, A Helvaci, N Yilmaz, G Gul, A Senol, N Bilgel
Psychology 4 (11), 16, 2013
312013
Teachers' Views on Music Education Practices in Secondary Education in Distance Education during the COVID-19 Pandemic Process
G Gül
Journal of Education in Black Sea Region 6 (2), 95-111, 2021
302021
Okul öncesi öğretmenliği lisans programının müzik eğitimi açısından değerlendirilmesi: Uludağ Üniversitesi örneği
G GÜL, İ BOZKAYA
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (3), 995-1008, 2014
122014
A Qualitative Study on the Contribution of the Choir to Social-Cultural and Psychological Achievements of Amateur Chorists.
G Gul
International Education Studies 11 (8), 119-126, 2018
102018
Okul öncesi altı yaş çocukları için oluşturulan şarkı dağarcığının müziksel gelişim düzeylerine etkisi
G Gül
Uludağ Üniversitesi, 2012
102012
The effect of choral participation on middle school students’ life satisfaction
B Yilmaz, GUL Gulnihal, D Engur
European Journal of Educational Research 7 (4), 893-899, 2018
92018
The Use of Orff-Based Music Activities for Educational and Therapeutic Purposes with Disadvantaged Group of Romani Children.
B Eren, G Gül
Educational Research and Reviews 12 (22), 1062-1073, 2017
92017
The efficiency of the song repertoire on the musical development level of pre-school children aged six years old
G Gul, I Bozkaya
Procedia-Social and Behavioral Sciences 197, 506-513, 2015
92015
SES EĞİTİMİNDE KULLANILAN NEFES VE SES EGZERSİZLERİNİN KONUŞMA BOZUKLUKLARININ GİDERİLMESİNDE KULLANILABİLİRLİĞİ
M Çakan, GÜL Gülnihal
Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi 4 (8), 50-63, 2018
72018
The Effect of Chorus Education in Disadvantageous Groups on the Process of General Education--Cultural Awareness and Socializing: The Sample of Gypsy Children.
G Gül, B Eren
Journal of Education and Learning 7 (1), 125-133, 2018
72018
CARL JOACHİM ANDERSEN OP. 15 ETÜT KİTABI 2 NUMARALI ETÜDÜNÜN TEKNİK VE BİÇİMSEL ANALİZİ
GÜL Gülnihal, FB Dilber
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21, 65-78, 2019
62019
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇALGI DERSİ TUTUMLARI İLE BAŞARI YÖNELİMLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
D Engür, GÜL Gülnihal, H Çeliktaş, Ö Nilüfer
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 1442-1453, 2018
62018
Osman Zeki Üngör’ün “çocuklara teganni dersleri” kitabı üzerine bir çalışma
GÜL Gülnihal, İ Bozkaya
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 133-156, 2010
62010
Şarkılarla değerler eğitiminin okul öncesi çocukların farkındalık düzeyine etkisi
GÜL Gülnihal, S MİNTAŞ, D ENGÜR
Değerler Eğitimi Dergisi 18 (39), 9-31, 2020
52020
Use of Technology-Supported Educational Tools in General Music Education and Its Contribution to the Process of Music Education
G Gül
Acta Educationis Generalis 13 (2), 63-81, 2023
42023
The Contribution of the Activities Prepared with Web 2.0 Technologies to the Level of Learning
MÇ Uzunkavak, G Gül
GIST–Education and Learning Research Journal 24, 95-117, 2022
32022
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ “ÖZEL EĞİTİM” YETERLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜL Gülnihal, MG Aksoy
Çukurova Araştırmaları Dergisi 5 (8), 53-62, 2020
32020
In Terms of Music Teachers, the Evaluation of Music Types in the Curriculum for Music in Secondary Education in Turkey
G Gül
European Journal of Social Science Education and Research 1 (2), 19-24, 2014
32014
DEVLET OKULLARI VE ÖZEL OKULLARDAKİ MÜZİK EĞİTİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME
GÜL Gülnihal, MN KALE
Eurasian Journal of Music and Dance, 214-228, 2020
22020
Music Teachers' Usage of the Breathing and Voice Exercises in Song Teaching.
G Gul
Journal of Education and Training Studies 6 (9), 69-77, 2018
22018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20