The psychological well-being, happiness and life satisfaction of music students E Demirbatir, A Helvaci, N Yilmaz, G Gul, A Senol, N Bilgel Psychology 4 (11), 16, 2013 | 29 | 2013 |
Teachers' Views on Music Education Practices in Secondary Education in Distance Education during the COVID-19 Pandemic Process G Gül Journal of Education in Black Sea Region 6 (2), 95-111, 2021 | 23 | 2021 |
A Qualitative Study on the Contribution of the Choir to Social-Cultural and Psychological Achievements of Amateur Chorists. G Gul International Education Studies 11 (8), 119-126, 2018 | 10 | 2018 |
Okul öncesi öğretmenliği lisans programının müzik eğitimi açısından değerlendirilmesi: Uludağ Üniversitesi örneği G GÜL, İ BOZKAYA Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (3), 995-1008, 2014 | 10 | 2014 |
Okul öncesi altı yaş çocukları için oluşturulan şarkı dağarcığının müziksel gelişim düzeylerine etkisi G Gül PQDT-Global, 2012 | 10 | 2012 |
The effect of choral participation on middle school students’ life satisfaction B Yilmaz, GUL Gulnihal, D Engur European Journal of Educational Research 7 (4), 893-899, 2018 | 9 | 2018 |
The Use of Orff-Based Music Activities for Educational and Therapeutic Purposes with Disadvantaged Group of Romani Children. B Eren, G Gül Educational Research and Reviews 12 (22), 1062-1073, 2017 | 9 | 2017 |
The efficiency of the song repertoire on the musical development level of pre-school children aged six years old G Gul, I Bozkaya Procedia-Social and Behavioral Sciences 197, 506-513, 2015 | 8 | 2015 |
SES EĞİTİMİNDE KULLANILAN NEFES VE SES EGZERSİZLERİNİN KONUŞMA BOZUKLUKLARININ GİDERİLMESİNDE KULLANILABİLİRLİĞİ M Çakan, GÜL Gülnihal Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi 4 (8), 50-63, 2018 | 7 | 2018 |
The Effect of Chorus Education in Disadvantageous Groups on the Process of General Education--Cultural Awareness and Socializing: The Sample of Gypsy Children. G Gül, B Eren Journal of Education and Learning 7 (1), 125-133, 2018 | 7 | 2018 |
CARL JOACHİM ANDERSEN OP. 15 ETÜT KİTABI 2 NUMARALI ETÜDÜNÜN TEKNİK VE BİÇİMSEL ANALİZİ GÜL Gülnihal, FB Dilber Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21, 65-78, 2019 | 5 | 2019 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇALGI DERSİ TUTUMLARI İLE BAŞARI YÖNELİMLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ D Engür, GÜL Gülnihal, H Çeliktaş, Ö Nilüfer Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 1442-1453, 2018 | 5 | 2018 |
Osman Zeki Üngör’ün “çocuklara teganni dersleri” kitabı üzerine bir çalışma GÜL Gülnihal, İ Bozkaya Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 133-156, 2010 | 5 | 2010 |
Şarkılarla değerler eğitiminin okul öncesi çocukların farkındalık düzeyine etkisi GÜL Gülnihal, S MİNTAŞ, D ENGÜR Değerler Eğitimi Dergisi 18 (39), 9-31, 2020 | 4 | 2020 |
The Contribution of the Activities Prepared with Web 2.0 Technologies to the Level of Learning MÇ Uzunkavak, G Gül GIST–Education and Learning Research Journal 24, 95-117, 2022 | 3 | 2022 |
DEVLET OKULLARI VE ÖZEL OKULLARDAKİ MÜZİK EĞİTİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME GÜL Gülnihal, MN KALE Eurasian Journal of Music and Dance, 214-228, 2020 | 2 | 2020 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ “ÖZEL EĞİTİM” YETERLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ GÜL Gülnihal, MG Aksoy Çukurova Araştırmaları Dergisi 5 (8), 53-62, 2020 | 2 | 2020 |
Music Teachers' Usage of the Breathing and Voice Exercises in Song Teaching. G Gul Journal of Education and Training Studies 6 (9), 69-77, 2018 | 2 | 2018 |
Using Bursa Folk Songs for Voice Training in Departments of Music Education in Turkey. G GüL, N Yildiz, G Yildiz, L Necef, N Özer, M Egri Educational Research and Reviews 11 (16), 1527-1532, 2016 | 2 | 2016 |
Using Voice Training Practices to Improve Stuttering: Example of Guidance and Research Center (RAM). MÇ Uzunkavak, G Gül International Journal of Education and Literacy Studies 10 (1), 207-212, 2022 | 1 | 2022 |