Follow
GÜLNİHAL GÜL
GÜLNİHAL GÜL
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Verified email at uludag.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Teachers' Views on Music Education Practices in Secondary Education in Distance Education during the COVID-19 Pandemic Process
G Gül
Journal of Education in Black Sea Region 6 (2), 95-111, 2021
352021
The psychological well-being, happiness and life satisfaction of music students
E Demirbatir, A Helvaci, N Yilmaz, G Gul, A Senol, N Bilgel
Psychology 4 (11), 16, 2013
322013
A Qualitative Study on the Contribution of the Choir to Social-Cultural and Psychological Achievements of Amateur Chorists.
G Gul
International Education Studies 11 (8), 119-126, 2018
132018
Okul öncesi öğretmenliği lisans programının müzik eğitimi açısından değerlendirilmesi: Uludağ Üniversitesi örneği
G GÜL, İ BOZKAYA
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (3), 995-1008, 2014
132014
The Use of Orff-Based Music Activities for Educational and Therapeutic Purposes with Disadvantaged Group of Romani Children.
B Eren, G Gül
Educational Research and Reviews 12 (22), 1062-1073, 2017
122017
Okul öncesi altı yaş çocukları için oluşturulan şarkı dağarcığının müziksel gelişim düzeylerine etkisi
G Gül
PQDT-Global, 2012
122012
The effect of choral participation on middle school students’ life satisfaction
B Yilmaz, G Gul, D Engur
European Journal of Educational Research 7 (4), 893-899, 2018
112018
The efficiency of the song repertoire on the musical development level of pre-school children aged six years old
G Gul, I Bozkaya
Procedia-Social and Behavioral Sciences 197, 506-513, 2015
92015
SES EĞİTİMİNDE KULLANILAN NEFES VE SES EGZERSİZLERİNİN KONUŞMA BOZUKLUKLARININ GİDERİLMESİNDE KULLANILABİLİRLİĞİ
M Çakan, G Gül
Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi 4 (8), 50-63, 2018
82018
The Effect of Chorus Education in Disadvantageous Groups on the Process of General Education--Cultural Awareness and Socializing: The Sample of Gypsy Children.
G Gül, B Eren
Journal of Education and Learning 7 (1), 125-133, 2018
82018
CARL JOACHİM ANDERSEN OP. 15 ETÜT KİTABI 2 NUMARALI ETÜDÜNÜN TEKNİK VE BİÇİMSEL ANALİZİ
G Gül, FB Dilber
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21, 65-78, 2019
72019
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇALGI DERSİ TUTUMLARI İLE BAŞARI YÖNELİMLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
D Engür, G Gül, H Çeliktaş, N Özer
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 1442-1453, 2018
72018
Şarkılarla değerler eğitiminin okul öncesi çocukların farkındalık düzeyine etkisi
G Gül, S Mintaş, D Engür
Değerler Eğitimi Dergisi 18 (39), 9-31, 2020
62020
Osman Zeki Üngör’ün “çocuklara teganni dersleri” kitabı üzerine bir çalışma
G Gül, İ Bozkaya
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 133-156, 2010
62010
Use of technology-supported educational tools in general music education and its contribution to the process of music education
G Gül
Acta Educationis Generalis 13 (2), 63-81, 2023
52023
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ “ÖZEL EĞİTİM” YETERLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜL Gülnihal, MG Aksoy
Çukurova Araştırmaları Dergisi 5 (8), 53-62, 2020
52020
The contribution of the activities prepared with Web 2.0 technologies to the level of learning
MÇ Uzunkavak, G Gül
GIST–Education and Learning Research Journal 24, 95-117, 2022
42022
In Terms of Music Teachers, the Evaluation of Music Types in the Curriculum for Music in Secondary Education in Turkey
G Gül
European Journal of Social Science Education and Research 1 (2), 27-36, 2014
32014
DEVLET OKULLARI VE ÖZEL OKULLARDAKİ MÜZİK EĞİTİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME
G Gül, MN Kale
Eurasian Journal of Music and Dance, 214-228, 2020
22020
Music Teachers' Usage of the Breathing and Voice Exercises in Song Teaching.
G Gul
Journal of Education and Training Studies 6 (9), 69-77, 2018
22018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20