Teachers' Views on Music Education Practices in Secondary Education in Distance Education during the COVID-19 Pandemic Process G Gül Journal of Education in Black Sea Region 6 (2), 95-111, 2021 | 33 | 2021 |
The psychological well-being, happiness and life satisfaction of music students E Demirbatir, A Helvaci, N Yilmaz, G Gul, A Senol, N Bilgel Psychology 4 (11), 16, 2013 | 31 | 2013 |
A Qualitative Study on the Contribution of the Choir to Social-Cultural and Psychological Achievements of Amateur Chorists. G Gul International Education Studies 11 (8), 119-126, 2018 | 13 | 2018 |
The Use of Orff-Based Music Activities for Educational and Therapeutic Purposes with Disadvantaged Group of Romani Children. B Eren, G Gül Educational Research and Reviews 12 (22), 1062-1073, 2017 | 13 | 2017 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ MÜZİK EĞİTİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ G Gül, I Bozkaya Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (3), 995-1008, 2016 | 13 | 2016 |
Use of Technology Supported Educational Tools in General Music Educatio n and I ts Contribution to the Process of Music Education G Gül Acta Educationis Generalis 13 (2), 2023 | 11 | 2023 |
The effect of choral participation on middle school students’ life satisfaction B Yilmaz, G Gul, D Engur European Journal of Educational Research 7 (4), 893-899, 2018 | 11 | 2018 |
Okul öncesi altı yaş çocukları için oluşturulan şarkı dağarcığının müziksel gelişim düzeylerine etkisi G Gül PQDT-Global, 2012 | 11 | 2012 |
The Effect of Chorus Education in Disadvantageous Groups on the Process of General Education--Cultural Awareness and Socializing: The Sample of Gypsy Children. G Gül, B Eren Journal of Education and Learning 7 (1), 125-133, 2018 | 10 | 2018 |
SES EĞİTİMİNDE KULLANILAN NEFES VE SES EGZERSİZLERİNİN KONUŞMA BOZUKLUKLARININ GİDERİLMESİNDE KULLANILABİLİRLİĞİ M Çakan, G Gül Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi 4 (8), 50-63, 2018 | 9 | 2018 |
The efficiency of the song repertoire on the musical development level of pre-school children aged six years old G Gul, I Bozkaya Procedia-Social and Behavioral Sciences 197, 506-513, 2015 | 9 | 2015 |
Şarkılarla değerler eğitiminin okul öncesi çocukların farkındalık düzeyine etkisi G Gül, S Mintaş, D Engür Değerler Eğitimi Dergisi 18 (39), 9-31, 2020 | 7 | 2020 |
CARL JOACHİM ANDERSEN OP. 15 ETÜT KİTABI 2 NUMARALI ETÜDÜNÜN TEKNİK VE BİÇİMSEL ANALİZİ G Gül, FB Dilber Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21, 65-78, 2019 | 6 | 2019 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇALGI DERSİ TUTUMLARI İLE BAŞARI YÖNELİMLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ D Engür, G Gül, H Çeliktaş, N Özer Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 1442-1453, 2018 | 6 | 2018 |
Osman Zeki Üngör’ün “çocuklara teganni dersleri” kitabı üzerine bir çalışma G Gül, İ Bozkaya Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 133-156, 2010 | 6 | 2010 |
The contribution of the activities prepared with Web 2.0 technologies to the level of learning MÇ Uzunkavak, G Gül Gist: Education and Learning Research Journal, 95-117, 2022 | 5 | 2022 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ “ÖZEL EĞİTİM” YETERLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ GÜL Gülnihal, MG Aksoy Çukurova Araştırmaları Dergisi 5 (8), 53-62, 2024 | 4 | 2024 |
In Terms of Music Teachers, the Evaluation of Music Types in the Curriculum for Music in Secondary Education in Turkey G Gül European Journal of Social Science Education and Research 1 (2), 27-36, 2014 | 3 | 2014 |
DEVLET OKULLARI VE ÖZEL OKULLARDAKİ MÜZİK EĞİTİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME G Gül, MN Kale Eurasian Journal of Music and Dance, 214-228, 2020 | 2 | 2020 |
Music Teachers' Usage of the Breathing and Voice Exercises in Song Teaching. G Gul Journal of Education and Training Studies 6 (9), 69-77, 2018 | 2 | 2018 |