Yönetimde çağdaş yaklaşımlar, uygulamalar ve sorunlar C Elma, K Demir Ankara: Anı Yayıncılık, 2000 | 447* | 2000 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin işe yabancılaşması (Ankara ili örneği) C Elma Yayınlanmamış doktora tezi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2003 | 372 | 2003 |
Türkiye’de öğrenim gören yabancı uyruklu lisans öğrencilerinin sosyo-kültürel ve ekonomik sorunları K Kıroğlu, A Kesten, C Elma Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 26-39, 2010 | 283 | 2010 |
Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine ilişkin algıları C Elma, A Kesten, K Kıroğlu, EM Uzun, AN Dicle Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2 (2), 231-252, 2010 | 118* | 2010 |
Eğitim Bilimine Giriş K Kıroğlu, C Elma | 114* | 2009 |
21. yüzyıl okuryazarlığı: Medya okuryazarlığına genel bir bakış ve sınıf içi etkinlikler E Thoman, T Jolls, J Share, C Elma, A Kesten Ekinoks Yayınevi, 2008 | 107* | 2008 |
The Predictive Value of Teachers' Perception of Organizational Justice on Job Satisfaction. C Elma Eurasian Journal of Educational Research 51, 157-175, 2013 | 77 | 2013 |
Ortaokul müdürlerinin dönüşümcü liderlik davranışları ile öğretmenlerin motivasyonu arasındaki ilişki N AKSEL, E Cevat Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 1252-1268, 2018 | 76 | 2018 |
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin medya ve medya okuryazarlığı dersine ilişkin tutumları C Elma, A Kesten, AN Dicle, E Mercan, Ş Çınkır, Ö Palavan Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27, 93-113, 2009 | 61 | 2009 |
Örgütsel çatışma ve çatışma yönetiminde uygulanabilecek örgüt geliştirme aracıları C İpek Yönetimde Çağdaş Yaklaşımlar, Uygulamalar ve Sorunlar, 219-242, 2000 | 59 | 2000 |
İlköğretim okulu yöneticilerinin çatışmayı yönetme yeterlikleri C Elma Y. Lisans Tezi). Ankara: Ankara Üniversitesi, 1998 | 48* | 1998 |
Okul öncesi öğretmenlerinin mesleki etik ikilemleri çözümleme biçimleri EM Uzun, C Elma Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (3), 279-287, 2012 | 44 | 2012 |
Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişki MŞ Pars, C Elma | 43 | 2018 |
Öğrenen Örgütler, Sandal Yayınları C Elma, C ve Demir, K (Ed.) İpek, E Doğan, SŞ Nartgün, ... Ankara, 2004 | 42* | 2004 |
Üniversitede demokratik bir değer olarak hoşgörü K Kıroğlu, C Elma, A Kesten, Ş Egüz Journal of Social Studies Education Research 3 (2), 86-104, 2012 | 39 | 2012 |
İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIM BECERİLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ C Elma, E Bütün Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 104-131, 2015 | 36 | 2015 |
Birleştirilmiş sınıflı okullarda görev yapan öğretmenlerin yönetim ve eğitim sürecinde karşılaştıkları sorunlar. C Elma Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (1), 75-87., 2013 | 34* | 2013 |
Öğrenen örgütlerde takım çalışması C Elma Öğrenen örgütler, 195-238, 2004 | 30* | 2004 |
The Relationship among Interactional Justice, Manager Trust and Teachers' Organizational Silence Behavior D Yangın, C Elma Universal Journal of Educational Research 5 (3), 325-333, 2017 | 29 | 2017 |
Language and education problems of international students in Turkey A Kesten, K Kıroğlu, C Elma Sosyal Bilimler Dergisi 24, 65-84, 2010 | 28 | 2010 |