Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırmaya ilişkin görüşlerinin belirlenmesi ES Batu, S Odluyurt, E Alagözoğlu, M Çattık, Ş Şahin Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (03 …, 2017 | 43* | 2017 |
Otizm spektrum bozukluğu (OSB): Tarama, tanılama ve değerlendirme V Aksoy, Ş Şahin Pegem Atıf İndeksi, 230-259, 2017 | 33* | 2017 |
Otizmli çocuklara toplumsal uyarı işaretlerinin öğretiminde geleneksel ve gömülü öğretimle sunulan sabit bekleme süreli öğretimin etkililik ve verimliliklerinin karşılaştırılması Ş Şahin PQDT-Global, 2015 | 16 | 2015 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Problem Davranışlarının Azaltılmasında Yapılabilirliği Yüksek Istekte Bulunmanın Etkileri Ş Şahin PQDT-Global, 2022 | 2 | 2022 |
Massed versus embedded trial arrangements: Teaching community signs to children with autism spectrum disorder Ş Şahin, A Özen Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 22 (1), 61-85, 2021 | 2 | 2021 |
Teaching Turkish children to mand for information in the context of tact instruction M Koldas, S Sahin, S Lechago Behavioral Interventions 39 (4), e2046, 2024 | 1 | 2024 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Bilimsel Dayanaklı Uygulamaların Yaygınlaştırılması: Tele-Sağlık Hizmetleri M Koldaş, Ş Şahin Ege Eğitim Dergisi 24 (3), 332-349, 2023 | | 2023 |
Teaching individuals with autism online sexual abuse protection skills N Akmanoğlu, Ş Şahin EDULEARN22 Proceedings, 2481-2481, 2022 | | 2022 |
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education ES Batu, S Odluyurt, E Alagözoglu, M Çattık, Ş Şahin Education 18 (3), 401-420, 2017 | | 2017 |