Follow
Serife Sahin
Title
Cited by
Cited by
Year
Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırmaya ilişkin görüşlerinin belirlenmesi
ES Batu, S Odluyurt, E Alagözoğlu, M Çattık, Ş Şahin
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (03 …, 2017
41*2017
Otizm spektrum bozukluğu (OSB): Tarama, tanılama ve değerlendirme
V Aksoy, Ş Şahin
Pegem Atıf İndeksi, 230-259, 2017
25*2017
Otizmli çocuklara toplumsal uyarı işaretlerinin öğretiminde geleneksel ve gömülü öğretimle sunulan sabit bekleme süreli öğretimin etkililik ve verimliliklerinin karşılaştırılması
Ş Şahin
PQDT-Global, 2015
162015
Taguchi yöntemi kullanılarak wWC-Co, WC-CoCr HVOF kaplamanın optimizasyonu ve aşınma özelliklerinin belirlenmesi
Ş Şahin
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019
42019
Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında yapılabilirliği yüksek istekte bulunmanın etkileri
A Özen, Ş Şahin
Anadolu Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022
1*2022
651 Numaralı Karahisâr-I Sâhib Şer ‘İyye Sicili’nin Transkripsiyon Ve Değerlendirilmesi
Ş Şahin
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
12010
Okul imajı ve itibarına yönelik okul yönetici değerlendirmeleri
MB Küreş, Y Aldemir, S Ateş, ŞD Şahin
Ulusal Eğitim Dergisi 4 (1), 165-178, 2024
2024
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Bilimsel Dayanaklı Uygulamaların Yaygınlaştırılması: Tele-Sağlık Hizmetleri
M Koldaş, Ş Şahin
Ege Eğitim Dergisi 24 (3), 332-349, 2023
2023
Teaching individuals with autism online sexual abuse protection skills
N Akmanoğlu, Ş Şahin
EDULEARN22 Proceedings, 2481-2481, 2022
2022
Massed versus Embedded Trial Arrangements: Teaching Community Signs to Children with Autism Spectrum Disorder
Ş Şahin, Ö Arzu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 22 (1), 61-85, 2021
2021
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
ES Batu, S Odluyurt, E Alagözoglu, M Çattık, Ş Şahin
Education 18 (3), 401-420, 2017
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–11