YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ DUYUŞSAL VE BİLİŞSEL ÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİS GE KOÇ, M Demirel Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (4), 629-661, 2008 | 247 | 2008 |
Investigation of work-family, family-work conflict of the teachers G Erdamar, H Demirel Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 4919-4924, 2014 | 182 | 2014 |
Üst düzey düşünme becerilerinin öğretimi A Doğanay Pegem Atıf İndeksi, 328-380, 2017 | 129 | 2017 |
Yapılandırmacı sınıflarda öğretmen-öğrenen rolleri ve etkileşim sistemi G Koç Eğitim ve Bilim 31 (142), 2010 | 117 | 2010 |
Job and life satisfaction of teachers and the conflicts they experience at work and at home. G Erdamar, H Demirel Journal of Education and Training Studies 4 (6), 164-175, 2016 | 98 | 2016 |
Ortaöğretim öğrencilerinde görülen madde bağımlılığı alışkanlığı ve yaygınlığı: Bartın ili örneği G Erdamar, A Kurupınar Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2014 | 88 | 2014 |
Yaşam boyu öğrenme G Erdamar Pegem A Yayıncılık, 2015 | 83 | 2015 |
Lise öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ve eğitsel internet kullanma öz-yeterlik inançları G Erdamar, Ö Demirkan, G Saraçoğlu, G Alpan Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 636-657, 2017 | 56 | 2017 |
Öğretmen adaylarının ders çalışma stratejilerini etkileyen bazı değişkenler G Erdamar Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (38), 82-93, 2010 | 55 | 2010 |
Ortaöğretim öğrencilerinde görülen madde bağımlılığı alışkanlığı ve yaygınlığı: Bartın ili örneği A Kurupınar, G Erdamar Sosyal Bilimler Dergisi 16 (1), 65-84, 2014 | 54 | 2014 |
Öğretmen adaylarının epistemolojik inançları G Erdamar, G Alpan Journal of New World Sciences Academy-Education Sciences (NWSA) 6 (4), 2011 | 46 | 2011 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GRUP ÇALIŞMALARINA İLİŞKİN ALGILARI G Erdamar, H Demirel Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 205-223, 2010 | 37 | 2010 |
Examining the relationship between job satisfaction and family ties of Turkish primary school teachers H Demirel, GK Erdamar Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2211-2217, 2009 | 35 | 2009 |
Examining the epistemological beliefs and problem solving skills of preservice teachers during teaching practice G Erdamar, G Alpan Teaching in higher education 18 (2), 129-143, 2013 | 34 | 2013 |
Yatılı ilköğretim bölge okulu II. kademe öğrencilerinin kişisel hijyen uygulamaları A Arat Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 33 | 2013 |
The Effects of Gender on Attitudes of Preservice Teachers towards the Teaching Profession: A Meta-Analysis Study. G Erdamar, T Aytaç, N Türk, Z Arseven Universal Journal of Educational Research 4 (2), 445-456, 2016 | 28 | 2016 |
ELEŞTİREL DÜŞÜNME ALGISI: LİSE ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA GKOÇ ERDAMAR, GB ALPAN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 16 (62), 787-800, 2017 | 27 | 2017 |
The Development of a Student Teacher Concerns Scale. BG Alpan, A Özer, KG Erdamar, G Subasi Eurasian Journal of Educational Research 54, 151-170, 2014 | 27 | 2014 |
Eğitimde yeni yönelimler G Erdamar Ankara: Pegem Akademi, 2011 | 23 | 2011 |
Anne babaların okul öncesi eğitim kurumu seçimini etkileyen etkenler G Koç Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Ankara: Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 1996 | 20 | 1996 |