Follow
Murat Fatih Tuna
Murat Fatih Tuna
Other names(https://orcid.org/0000-0002-8634-8643), Murat Tuna
Sivas Cumhuriyet University
Verified email at cumhuriyet.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Makine Öğrenmesi Yöntemleriyle Müşteri Kaybı Analizi
O Kaynar, MF Tuna, Y Görmez, MA Deveci
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 18 (1), 1-14, 2017
422017
The Use of Artificial Neural Networks (ANN) in Forecasting Housing Prices in Ankara, Turkey
O Kitapci, Ö Tosun, MF Tuna, T Turk
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 4-14, 2017
242017
Otellere ilişkin çevrimiçi geribildirimlerin makine öğrenmesi yöntemleriyle duygu analizi
MF Tuna, O Kaynar, MŞ Akdoğan
İşletme Araştırmaları Dergisi 13 (3), 2232-2241, 2021
92021
Lineer regresyon ve coğrafi bilgi sistemleri yardımıyla ev fiyatlarının tahmin edilmesi: Ankara örneği
MF Tuna, T Türk, O Kitapçı
TMMOB HKMO 15, 2015
72015
Pazarlama Kapsamında Coğrafi Bilgi Sistemlerinin Konut Fiyatlarının Belirlenmesinde Kullanımı: Ankara İlinde Bir Uygulama
MF Tuna
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
72013
Does Knowledge and Concern Regarding Food Supplement Safety Affect the Behavioral Intention of Consumers? An Experimental Study on the Theory of Reasoned Action
T Bayır, S ÇAM, MF Tuna
Frontiers in Nutrition 10, 1305964, 2024
62024
The Effect Of Macroeconomic Factors On Online Labor Platform Users: The Case Of Turkey
MF Tuna, HA Karadaş
Journal of Management and Economics Research 21 (1), 81-101, 2023
42023
Yeşil Süreç İnovasyonu ile Rekabet Avantajı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajının ve Değerinin Paralel Çoklu Aracılık Rolü
C BOZPOLAT, MF Tuna
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 26 (3), 707-728, 2022
32022
Mobil Uygulama Müşteri Geri Bildirimlerindeki Duyguların Makine Öğrenmesi Yöntemleriyle Sınıflandırılması
MF Tuna
Journal of Business and Communication Studies 1 (1), 83-103, 2022
3*2022
Tüketicilerin Geri Dönüştürülmüş Maddelerden Yapılmış Kıyafetleri Satın Alma İsteğini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
İ Yemez, MF Tuna
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 28 (4), 751-773, 2021
32021
Hazcılık ve Yenilikçilik Ekseninde Mobil Alışverişler
SY YILDIZ, MF TUNA, NE SAVAŞ
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 (2), 400-412, 2018
3*2018
Deprem Zamanındaki GSM Operatörlerine İlişkin Tüketici Algılarının Sosyal Medya Paylaşımlarında Araştırılması
MF Tuna
Akademik Yaklaşımlar Dergisi 15 (1-Deprem Özel Sayısı-), 544-570, 2024
2*2024
The Consumer's Journey in the Digital Transformation Process
MF Tuna
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (2), 308-321, 2021
2*2021
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısına Satış Personeli Açısından Farklı Bir Bakış: Sivas İlinde Bir Araştırma.
MF TUNA
Electronic Turkish Studies 11 (2), 2016
22016
Evrişimsel Sinir Ağları Tabanlı Derin Öğrenme Yöntemiyle Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması
MF Tuna, Y Görmez
Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8 (1), 31-46, 2024
12024
The Role of In-Store Consumer Movements in Purchase Decision
MF TUNA, ÇAM Selim
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25 (1), 99-112, 2024
12024
Restoran Müşterilerinin Geri Bildirimleri Üzerinde Hedef Kategorinin Tespiti ve Hedef Tabanlı Duygu Analizi
MF Tuna, M Polatgil, O Kaynar
Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi 14 (40), 1205-1221, 2023
12023
Analysis of Hotel-Related Non-Review Customer Feedbacks
MF Tuna, Ş Akdoğan, O Kaynar
Sciences 22 (2), 50-81, 2021
12021
Otellere İlişkin Yorum Dışı Müşteri Geri Bildirimlerinin Analizi
MF Tuna, Ş Akdoğan, O Kaynar
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 22 (2), 50-81, 2021
12021
Çevrimiçi Yorum ve Şikâyetlerin Otel İşletmeleri Üzerinden Duygu Analizi ile İncelenmesi
MF Tuna
Erciyes Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
12019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20