İlköğretim öğrencilerine yönelik bilimsel süreç becerileri ölçeğinin geliştirilmesi B Aydoğdu, N Tatar, E Yıldız, S Buldur Journal of Theoretical Educational Science 5 (3), 292-311, 2012 | 124* | 2012 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının alternatif ölçme ve değerlendirme yaklaşımlarına yönelik okuryazarlık ve öz yeterlik düzeylerinin geliştirilmesi S Buldur Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009 | 68 | 2009 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının meslek tercih nedenlerinin etki düzeyleri ve mesleki geleceklerine yönelik beklentileri S Buldur, M Bursal Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 9 (1 …, 2015 | 53* | 2015 |
ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ KAMU MESLEK ETİĞİ İLKELERİNE UYGUNLUĞU E Toprakcı E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 35-50, 2010 | 49 | 2010 |
A longitudinal investigation of the preservice science teachers’ beliefs about science teaching during a science teacher training programme S Buldur International Journal of Science Education 39 (1), 1-19, 2017 | 47 | 2017 |
Improving preservice science teachers’ self-efficacy about the use of alternative assessment: Implication for theory and practice N Tatar, S Buldur Journal of Baltic Science Education 12 (4), 452, 2013 | 46 | 2013 |
Sınıf öğretmeni adaylarının bilimsel süreç becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi B Aydoğdu, S Buldur | 44* | 2013 |
The effect of open-ended science experiments based on scenarios on the science process skills of the pre-service teachers B Aydoğdu, S Buldur, S Kartal Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1162-1168, 2013 | 39 | 2013 |
Pre-Service Science Teachers' Mental Models about Science Teaching. N Tatar, E Yildiz Feyzioglu, S Buldur, E Akpinar Educational Sciences: Theory and Practice 12 (4), 2934-2940, 2012 | 39* | 2012 |
Fen bilgisi öğretmen adayları için öğretmenlik tercih nedenlerini derecelendirme ve geleceğe yönelik beklentiler ölçekleri geliştirme çalışması M Bursal, S Buldur Turkish Journal of Teacher Education 2 (1), 47-64, 2013 | 38 | 2013 |
The impact of an outdoor education project on middle school students’ perceptions and awareness of the renewable energy S Buldur, M Bursal, NY Erik, E Yucel Renewable and Sustainable Energy Reviews 134, 110364, 2020 | 35 | 2020 |
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEK TERCİH NEDENLERİ VE GELECEKLERİNE YÖNELİK BEKLENTİLERİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ M Bursal, S Buldur Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 351-376, 2016 | 32 | 2016 |
Performansa dayalı tekniklerle yürütülen biçimlendirmeye yönelik değerlendirme sürecinin öğretmen ve öğrenci üzerindeki etkisi S BULDUR Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 30 | 2014 |
Alt sosyo-ekonomik düzeyli ilköğretim öğrencilerinin 4-8. sınıflar fen ve matematik ders başarıları: Cinsiyet perspektifi M Bursal, S Buldur, Y Dede Eğitim ve Bilim 40 (179), 2015 | 28* | 2015 |
Ortaokul öğretmenlerinin merkezi sınavlara yönelik görüşleri S Buldur, M Acar Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (1), 319-330, 2019 | 25* | 2019 |
Disiplinler arası bir doğa eğitimi projesinin ortaokul öğrencilerinin çevreye yönelik duyuşsal özelliklerine ve çevre bilinçlerine etkisi S BULDUR, M BURSAL, E YÜCEL, NY ERİK İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (5), 284-303, 2018 | 20 | 2018 |
Adaptation of the Students' Perceptions of the Science and Technology Course Classroom Assessment Environment Scale into Turkish. S Buldur, A Doğan Education & Science/Egitim ve Bilim 39 (176), 2014 | 19* | 2014 |
The investigation of the relationship between the students' perceptions about the classroom assessment environment and their achievement-goal orientations: Gender perspective S Buldur Egitim Ve Bilim 39 (176), 2014 | 19* | 2014 |
Development of self-efficacy towards using alternative assessment scale S Buldur, N Tatar Asia Pacific Education Review 12, 485-495, 2011 | 15 | 2011 |
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Gözünden Merkezi Sınavlar: Olumlu ve Olumsuz Etkileri A Mustafa, S BULDUR Anadolu Journal of Educational Sciences International 11 (1), 390-414, 2021 | 10 | 2021 |