Follow
Serkan Buldur
Serkan Buldur
Verified email at cumhuriyet.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim öğrencilerine yönelik bilimsel süreç becerileri ölçeğinin geliştirilmesi
B Aydoğdu, N Tatar, E Yıldız, S Buldur
Journal of Theoretical Educational Science 5 (3), 292-311, 2012
124*2012
Fen bilgisi öğretmen adaylarının alternatif ölçme ve değerlendirme yaklaşımlarına yönelik okuryazarlık ve öz yeterlik düzeylerinin geliştirilmesi
S Buldur
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
682009
Fen bilgisi öğretmen adaylarının meslek tercih nedenlerinin etki düzeyleri ve mesleki geleceklerine yönelik beklentileri
S Buldur, M Bursal
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 9 (1 …, 2015
53*2015
ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ KAMU MESLEK ETİĞİ İLKELERİNE UYGUNLUĞU
E Toprakcı
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 35-50, 2010
492010
A longitudinal investigation of the preservice science teachers’ beliefs about science teaching during a science teacher training programme
S Buldur
International Journal of Science Education 39 (1), 1-19, 2017
472017
Improving preservice science teachers’ self-efficacy about the use of alternative assessment: Implication for theory and practice
N Tatar, S Buldur
Journal of Baltic Science Education 12 (4), 452, 2013
462013
Sınıf öğretmeni adaylarının bilimsel süreç becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
B Aydoğdu, S Buldur
44*2013
The effect of open-ended science experiments based on scenarios on the science process skills of the pre-service teachers
B Aydoğdu, S Buldur, S Kartal
Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1162-1168, 2013
392013
Pre-Service Science Teachers' Mental Models about Science Teaching.
N Tatar, E Yildiz Feyzioglu, S Buldur, E Akpinar
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (4), 2934-2940, 2012
39*2012
Fen bilgisi öğretmen adayları için öğretmenlik tercih nedenlerini derecelendirme ve geleceğe yönelik beklentiler ölçekleri geliştirme çalışması
M Bursal, S Buldur
Turkish Journal of Teacher Education 2 (1), 47-64, 2013
382013
The impact of an outdoor education project on middle school students’ perceptions and awareness of the renewable energy
S Buldur, M Bursal, NY Erik, E Yucel
Renewable and Sustainable Energy Reviews 134, 110364, 2020
352020
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEK TERCİH NEDENLERİ VE GELECEKLERİNE YÖNELİK BEKLENTİLERİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
M Bursal, S Buldur
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 351-376, 2016
322016
Performansa dayalı tekniklerle yürütülen biçimlendirmeye yönelik değerlendirme sürecinin öğretmen ve öğrenci üzerindeki etkisi
S BULDUR
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
302014
Alt sosyo-ekonomik düzeyli ilköğretim öğrencilerinin 4-8. sınıflar fen ve matematik ders başarıları: Cinsiyet perspektifi
M Bursal, S Buldur, Y Dede
Eğitim ve Bilim 40 (179), 2015
28*2015
Ortaokul öğretmenlerinin merkezi sınavlara yönelik görüşleri
S Buldur, M Acar
Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (1), 319-330, 2019
25*2019
Disiplinler arası bir doğa eğitimi projesinin ortaokul öğrencilerinin çevreye yönelik duyuşsal özelliklerine ve çevre bilinçlerine etkisi
S BULDUR, M BURSAL, E YÜCEL, NY ERİK
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (5), 284-303, 2018
202018
Adaptation of the Students' Perceptions of the Science and Technology Course Classroom Assessment Environment Scale into Turkish.
S Buldur, A Doğan
Education & Science/Egitim ve Bilim 39 (176), 2014
19*2014
The investigation of the relationship between the students' perceptions about the classroom assessment environment and their achievement-goal orientations: Gender perspective
S Buldur
Egitim Ve Bilim 39 (176), 2014
19*2014
Development of self-efficacy towards using alternative assessment scale
S Buldur, N Tatar
Asia Pacific Education Review 12, 485-495, 2011
152011
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Gözünden Merkezi Sınavlar: Olumlu ve Olumsuz Etkileri
A Mustafa, S BULDUR
Anadolu Journal of Educational Sciences International 11 (1), 390-414, 2021
102021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20