Follow
Selçuk Arık (Doç. Dr.)
Title
Cited by
Cited by
Year
Fen bilimleri öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları ve çevre kirliliğine yönelik metaforik algıları
S Arık, M Yılmaz
Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (3), 1147-1164, 2017
122*2017
The Effect of Constructivist Learning Approach and Active Learning on Environmental Education: A Meta-Analysis Study
S Arık, M Yilmaz
International Electronic Journal of Environmental Education 10 (1), 44-84, 2020
642020
Investigation of the views of biology teachers on distance education during the COVID-19 pandemic
F Karakaya, S Arik, O Cimen, M Yilmaz
Journal of Education in Science Environment and Health 6 (4), 246-258, 2020
542020
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının fen laboratuvarına yönelik metaforik algıları
S Arık, E Benli Özdemir
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 2016
512016
Covid-19 pandemi sürecinde uygulanan uzaktan eğitim hakkında ortaöğretim öğrencilerinin görüşlerinin belirlenmesi
S ARIK, F KARAKAYA, O ÇİMEN, M YILMAZ
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (2), 631-659, 2021
412021
Fen bilimleri dersi 2013 ve 2017 öğretim programlarının öğretmen görüşlerine göre karşılaştırmalı incelenmesi
H Özcan, Ş Oran, S Arık
Başkent University Journal of Education 5 (2), 156-166, 2018
342018
2005 yılı fen ve teknoloji dersi ve 2013 yılı fen bilimleri dersi öğretim programlarının öğretmen değerlendirmesi.
E Benli Özdemir, S Arık
Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (1), 2017
32*2017
Ortaokul öğrencilerinin benlik saygı düzeylerinin ve sürdürülebilir çevreye yönelik tutumlarının incelenmesi
E BENLİ ÖZDEMİR, S ARIK
Tarih Okulu Dergisi 6 (16), 2013
222013
Çocukların üstbilişsel farkındalıkları ile sürdürülebilir kalkınmaya yönelik tutumlarının incelenmesi
E Benli Özdemir, S ARIK
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi …, 2018
19*2018
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ve aktif öğrenmenin çevre eğitimi üzerindeki etkisinin sistematik incelenmesi ve meta-analizi
S Arık
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
182017
Ortaokul öğretmenlerinin Türkiye’deki merkezi sınavlara yönelik görüşlerinin incelenmesi
F Karakaya, S Arık, O Çimen, M Yılmaz
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 352-372, 2019
152019
Geniş etkili güncel olayların öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi
S Arık
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2010
142010
Ortaokul Öğretmenlerinin PISA Araştırmasına İlişkin Görüşleri: Bir Örnek Olay Çalışması
H Özcan, S Arık
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 12 (2 …, 2018
9*2018
Sürdürülebilir çevre eğitimi ile ilgili tezlerin eğilimleri: bir sistematik inceleme
S Arık
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST-2019 …, 2019
82019
SSCI kapsamındaki dergilerde yayınlanan çevre eğitimi makaleleri
S Arık, M Yılmaz
The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale 8, 2019, 2016
6*2016
Teacher Anxiety Scale for Organizing Trips to Out-of-School Learning Environments: Development and Validity of the Scale
S ARIK, AE BOZDOĞAN
Participatory Educational Research 9 (4), 111-130, 2022
42022
OKUL ÖNCESİ FEN EĞİTİMİ ALANINDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN EĞİLİMLERİ
A COŞKUN, A Selçuk
Anadolu Öğretmen Dergisi 6 (2), 183-211, 2022
32022
Ortaokul Öğrencilerinin Basit Makineler Ünitesi ile İlgili Anlayışlarını Ölçmeye Yönelik Bir Test Geliştirme Çalışması
H ÖZCAN, İ ÇETİNKAYA, S ARIK
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 16-36, 2021
32021
Çevre Akademik Başarısı ve Çevreye Yönelik Tutumla İlgili Deneysel Çalışmaların Sistematik Alanyazın İncelemesi
S Arık, M Yılmaz
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 9 (2), 494-535, 2020
32020
Çevre kirliliğine yönelik tutum ölçeği'nin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
H Özcan, S Arık
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 425-456, 2019
32019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20