Takip et
ibrahim aydın
ibrahim aydın
yyu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Effect of social media marketing on e-wom, brand loyalty, and purchase intent
B DÜLEK, İ Aydin
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 271-288, 2020
452020
Effect of Social Media Marketing On E-Wom, Brand Loyalty, and Purchase Intent. Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 20, 271–288
B Dulek, İ Aydin
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 20, 271-288, 2020
142020
Nüfuz Pazarlamasında (Influencer Marketing) Nüfuzluya Güvenin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
ibrahim AYDIN
JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY 6 (2), 213-225, 2021
122021
Hizmet Telafisi
İ Aydın
Müşteri Şikayet Yönetimi, 209-228, 2020
12*2020
Pazarlama perspektifinden karşılaştırmalı reklamlar
İ AYDIN
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (3), 899-921, 2017
11*2017
GELENEKSEL VE YENİ MECRALAR
İ Aydın
TÜM YÖNLERIYLE BÜTÜNLEŞIK PAZARLAMA İLETIŞIMI, 107-124, 2020
9*2020
Covid-19 Pandemisinin Pazarlama Faaliyetleri Üzerindeki Etkileri
İ Aydın, B Dülek
82020
Perakendecilikte drone ile ürün teslimatının tüketicilerin davranışsal niyetlerine etkisi
Z ÇELİK, İ AYDIN
Business & Management Studies: An International Journal 9 (4), 1422-1436, 2021
62021
Metaverse Bibliometric Analysis, A Conceptual Model Proposal, and a Marketing-Oriented Approach
Z Çelik, B Dülek, İ Aydın, R Saydan
Bingöl University Journal of Social Sciences Institute, 383-394, 2022
52022
DİJİTAL ÇAĞDA MARKA YÖNETİMİ
B DÜLEK, İ AYDIN
52021
Sosyal Medya PazarlamaninElektronı̇k Ağizdan Ağiİletı̇şı̇m, MarkaSadakatı̇ Ve Satin AlmNı̇yetı̇nEtkı̇sı̇
B DÜLEK, İ AYDIN
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 20, 271-288, 2020
52020
SOSYAL MEDYADA NÜFUZ PAZARLAMASI
İ Aydın
DİJİTAL ÇAĞDA PAZARLAMA İLETİŞİMİ, 139-159, 2021
4*2021
Karşılaştırmalı reklamların tüketicilerde neden olduğu tutum farklılıklarının araştırılması
İ AYDIN
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 16 (1), 233-255, 2020
42020
Hedonik Motivasyonun Drone ile Teslimata Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi: Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Rolü
ibrahim AYDIN
İşletme Akademisi Dergisi 3 (1), 34-45, 2022
32022
Instagram’da Nüfuzlunun İlgi Çekiciliğinin Marka Sadakati, Marka İmajı, Marka Farkındalığı ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
ibrahim AYDIN
Equinox, Journal of Economics, Business & Political Studies 9 (1), 38-68, 2022
32022
Tüketicilerin Fiziksel Mağaza Alışverişlerinde Artırılmış Gerçeklik Uygulaması Olarak Akıllı Ayna Kullanmasının Davranışsal Niyete Etkisi
Z ÇELİK, İ AYDIN
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ 13 (4), 3573-3585, 2021
32021
The Effects of Negative-Framed Antismoking Public Service Announcements Pertain to Health Risks on High School Students
İ AYDIN, İ YILDIRIM
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (2), 29-44, 2020
32020
A Bibliometric Analysis of Empirical Studies on Drone Delivery
A Cesur, K Yiğenoğlu, İ Aydın, Z Çelik
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 118-133, 2022
22022
INVESTIGATION OF THE EFFECT OF ROBOT WAITER USAGE DESIRE ON WORD OF MOUTH COMMUNICATION AND ROBOT WAITER USAGE ATTITUDE IN RESTAURANTS
ibrahim AYDIN
Turkish Business Journal 2 (4), 93-105, 2021
22021
Sağlık Sektöründe Pazarlama
ibrahim Aydın
SEKTÖRLERDE STRATEJİK PAZARLAMA, 75-101, 2021
22021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20