Öğretmen algılarına göre endüstri meslek lisesi müdürlerinin dönüşümcü liderlik düzeyleri (Ankara ili örneği) S Çelik, F Eryılmaz Politeknik Dergisi 9 (4), 211-224, 2006 | 113 | 2006 |
İlkokul öğretmenlerinin örgütsel bağlılık, örgütsel sinizm ve örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki A Yorulmaz, S Çelik Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 6 (1), 161-193, 2016 | 40 | 2016 |
Mobbing in primary schools: A case study for Hendek County Ş ERÇETİN, M Hamedoğlu, S Çelik World Applied Sciences Journal 3 (6), 2008 | 30 | 2008 |
Generations and their relations in social processes S Çelik, EA Gürcüoğlu Security Strategy and Political Studies 1 (1), 117-127, 2016 | 25 | 2016 |
Chaos, complexity and leadership 2013 ŞŞ Erçetin, S Banerjee Springer, 2015 | 25 | 2015 |
Bilgisayar Oyunlarinin Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Yaşamina Etkisi S Çelik, B Ulusoy The Journal of Social Science 3 (5), 46-60, 2019 | 22 | 2019 |
KÜRESELLEŞME-KÜLTÜR İLİŞKİSİNİN EĞİTİM ÖRGÜTLERİNİ ETKİLEME BİÇİMLERİ (KAYSERİ İLt ÖRNEĞİ) T Seyfi, S Çelik Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (27), 279-311, 2006 | 20 | 2006 |
Primary school teachers’ perceptions of justice and trust in principals in Ankara F Ereş, MG Gülcan, S Çelik American International Journal of Contemporary Research 4 (2), 33-41, 2014 | 15 | 2014 |
Öğretmenlerin Kişisel Özellikleri ve İhtiyaçlarının Karşılanma Derecesi ile Kendini Gerçekleştirme Düzeyleri Arasındaki İlişki Araştırma S Çelik Çağdaş Eğitim Dergisi, 1994 | 14 | 1994 |
Okullarda sosyal sermaye ve örgüt sağlığı ilişkisi Mİ Akyürek, S Çelik Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (2), 621-663, 2020 | 13 | 2020 |
Readiness of Turkish Education System for Multicultural Education. EE Paksoy, S Çelik Educational Research and Reviews 14 (8), 274-281, 2019 | 13 | 2019 |
Meslek Liselerindeki Öğrencilerin Disipline Aykırı Davranışta Bulunma Nedenleri Ankara İli Örneği S Çelik, E Ender Milli Eğitim Dergisi, 2008 | 13 | 2008 |
What are the factors comprising postgraduate education demands, and what are levels of agreement with these factors? S Celik Education 132 (1), 2011 | 9 | 2011 |
ENDÜSTRİ 4.0 ÇAĞINDA ÖĞRENCİ GÖZÜYLE ÖĞRETMENİN GEREKLİLİĞİ VE ROLÜ MA Yarım, S Çelik Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 76-92, 2020 | 8* | 2020 |
Levels of using social capital in schools according to school principals and teachers S Çelik, MM Namalır Chaos, Complexity and Leadership 2016 4, 333-351, 2018 | 7 | 2018 |
& Çelik, S.(2019). Readiness of Turkish Education system for Multikultural education EP Eshabil Educational Research and Reviews 14 (8), 274-281, 0 | 7 | |
Üniversite öğrencilerinin üniversite, rektör ve gelecek kavramlarına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi S Çelik, MA Yarım Turkish Journal of Educational Studies 6 (2), 31-50, 2019 | 6 | 2019 |
Kentleşme ve eğitim sürecinde okul binaları S Çelik, G Güleç Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 4-18, 2014 | 6 | 2014 |
Örgüt kültürü: Bilim ve sanat merkezleri örneği Mİ Akyürek, S Çelik Şarkiyat 10 (1), 307-324, 2018 | 5 | 2018 |
TARİHSEL SÜREÇTE RUS EĞİTİM SİSTEMİ. S ÇELİK Electronic Turkish Studies 12 (6), 2017 | 5 | 2017 |