Takip et
Murat BURUCUOĞLU
Murat BURUCUOĞLU
omu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Müşteri memnuniyeti ve sadakatini arttırmada müşteri şikayetleri yönetiminin etkinliği: Bir örnek olay incelemesi
M Burucuoğlu
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
1342011
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin nomofobi düzeyleri üzerinde bir araştırma
M Burucuoğlu
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2), 482-489, 2017
622017
TÜKETİCİLERİN MOBİL BANKACILIK HİZMET KALİTESİ ALGILARI VE TEKRAR KULLANMA NİYETLERİ: AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA
H Doğan, M Burucuoğlu
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 14 (4), 1183-1198, 2018
352018
Consumer attitude towards organic foods: A multigroup analysis across genders
EE Yazar, M Burucuoğlu
Istanbul Business Research 48 (2), 176-196, 2019
242019
An Empirical Examination of the Relation between Consumption Values, Mobil Trust and Mobile Banking Adoption
M Burucuoglu, E Erdogan
International Business Research 9 (12), 131-142, 2016
212016
The Effect of Consumer Ethnocentrism, Cosmopolitanism and Patriotism on Product Evaluations in Turkey
E Erdogan, M Burucuoglu
International Marketing Trends Congress, 2016
162016
ÜÇÜNCÜ PARTİ PLATFORMDA KARGO FİRMALARINA YAPILAN MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİN İÇERİK ANALİZİ
M Burucuoğlu, EE YAZAR
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 16 (1), 99-114, 2020
142020
Youtube’da Fenomen Performanslarinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştirma
M Burucuoğlu, EE Yazar
Journal of Business In The Digital Age 2 (2), 69-78, 2019
112019
Etik pozisyon ölçeğinin geçerlilik ve güvenilirliğine ilişkin bir çalışma
M Burucuoğlu, E Erdoğan
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi 1 (3), 7-15, 2016
112016
EVALUATION OF COMPLAINT INTENTION THROUGH THEORY OF PLANNED BEHAVIOUR
M BURUCUOĞLU, Y BULUT
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 15-29, 2016
62016
Gender: As a Purchasing Decision Variable and a Research at Karamanoglu Mehmetbey University
SB Alagoz, M Burucuoglu
European Journal of Economics, Finance & Administrative Sciences, 2011
62011
Tüketicilerin etik pozisyonu, tüketim değerleri ve sorumlu tüketim davranışları arasındaki ilişkiler üzerine bir araştırma
M Burucuoğlu
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı …, 2016
52016
AİLE İŞLETMELERİNDE NEPOTİZMİN ÖRGÜTSEL ADALET VE İŞ PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M Burucuoğlu, O Çapkulaç, Gül, Hasan
Uluslararası Hakemli Psikiyatri ve Psikoloji Araştırmaları Dergisi 2 (3), 2015
4*2015
The role of ethical positions on responsible consumption behaviours and consumption values regarding the green products
M Burucuoglu, E Erdogan
Global Business and Economics Review 21 (5), 533-555, 2019
32019
A study about the validity and reliability of ethical position scale
M BURUCUOĞLU, E ERDOĞAN
The Journal of International Scientific Researches 1 (3), 7-15, 2016
32016
Marka Özgünlüğü, Marka Sadakati, Marka Güveni ve Ağızdan Ağıza İletişim Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Kahve İşletmeleri Örneği
M Burucuoğlu, S Akyüz
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2022
22022
Evaluation of Young Consumers' Remanufactured Products Purchase Intention Within Context of Extended Planned Behavior Theory
M Burucuoglu, E Erdogan
The Circular Economy and Its Implications on Sustainability and the Green …, 2019
22019
TAKLİT ÜRÜN SATIN ALMA DAVRANIŞINDA BİREYSEL CAYDIRICI OLARAK RİSK FAKTÖRLERİ: AKSESUAR ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E ERDOĞAN, M BURUCUOĞLU
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 36 (4 …, 2018
22018
Perakende Sektöründe Tedarikçi Değerlendirme Kriterleri: Çok Departmanlı Alışveriş Merkezi Örneği
M Burucuoğlu, K Selim
VI. International Symposium on Economics, Politics and Administration, 2023
2023
Marka Aşkı, Marka Affediciliği ve Ağızdan Ağıza İletişim Arasındaki İlişkilerin Hazır Giyim Sektöründe İncelenmesi / Investigations on The Relations Between Brand Love, Brand …
G Demir, M Burucuoğlu
9. Uluslararası İstanbul Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20