Ali ve Nino” Adlı Eserinde Doğu (lu) ve Batı (lı) İmgesi E BÖLÜKMEŞE, F ÇELİK Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14, 39-50, 2013 | 6 | 2013 |
GÜRCÜ ROMANTİZMİNDE NİKOLOZ BARATAŞVİLİ’NİN “TULPAR” E BÖLÜKMEŞE, S ALTUN Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 10 (2), 649-660, 2021 | 3 | 2021 |
John Steinbeck’in gazap üzümleri ile Orhan Kemal’in bereketli topraklar üzerinde eserinde göç ve insan olgusu A Şencan, E Bölükmeşe Dil ve Edebiyat Yazıları, 507-48, 2020 | 3 | 2020 |
FAKİR BAYKURT’UN “TELLİ YOL” ESERİNDE TÜRK VE ALMAN İMGELERİ E BÖLÜKMEŞE MUASIR FİLOLOJİ VE EDEBİYAT TETKİKLERİ, 35-66, 2020 | 3* | 2020 |
Satır - Arası Toplumsal Cinsiyet ’Masumiyet Müzesi’ ve ’Duygusal Eğitim’ Eserlerine Karşılaştırmalı Bir Yaklaşım ÖGB BÖLÜKMEŞE ENGİN | 2 | 2020 |
Zlata Filipoviç’in Zlata’nın Günlüğü Eserinde “Öteki” ve “Ötekileştirme” BS BÖLÜKMEŞE ENGİN ATLAS Journal 6 (27), 306-316, 2020 | 2 | 2020 |
Barbara Frischmut'un das Verschwinden Des Schattens in der Sonne Eseri Ile Emine Sevgi Özdamar'ın Seltsame Sterne Starren Zur Erde Eserlerinde Yabancı Imgesi E Bölükmeşe PQDT-Global, 2009 | 2 | 2009 |
Çelik F.(2013).“ E Bölükmeşe Kurban Said’in ‘Ali ve Nino’Adlı Eserinde Doğu (lu) ve Batı (lı) İmgesi …, 0 | 2 | |
LORD BYRON’IN TÜRK HİKÂYESİNDEN BİR KESİT-GÂVUR ADLI ESERİNDE TÜRK İMGESİ E BÖLÜKMEŞE, H ÖZDEMİR Mecmua, 78-93, 2021 | 1 | 2021 |
GEORGE ORWELL’IN HAYVAN ÇİFTLİĞİ ADLI ESERİNDE “ÖTEKİ” VE “ÖTEKİLEŞTİRME” ÖÜE BÖLÜKMEŞE, A GÜLCAN | 1 | 2020 |
DORİS LESSİNG’İN “ON DOKUZ NUMARALI ODA” ÖYKÜSÜNDE ‘ODA’ İMGESİ: KADIN, ODA VE YARATICILIK KAVRAMLARINA PSİKANALİTİK BİR BAKIŞ ÖGB BÖLÜKMEŞE ENGİN Edebi Eleştiri Dergisi 4 (1), 17-25, 2020 | 1 | 2020 |
Joanne Greenberg’in Sana Gül Bahçesi Vadetmedim Adlı Romanında ‘Öteki’Ve ‘Ötekileştirme’ E Bölükmeşe, H Erden JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES (JOSHAS) 9 (64 …, 2023 | | 2023 |
Livaneli’nin Kaplanın Sırtında Adlı Romanı Ve Yeni Tarihselcilik E Bölükmeşe, C Güven Edebiyatın Yolculuğu: Kimlik, Ölüm ve Dilin İzinde, 5-18, 2023 | | 2023 |
Chinua Achebe’nin Parçalanma Eserinde Afrikalı ve Avrupalı İmgesi. E Bölükmeşe, G Vatansever KARŞILAŞTIRMALI EDEBIYAT, KURAM VE UYGULAMA, 97-114, 2023 | | 2023 |
André Gide’in Pastoral Senfoni Adlı Eserinde Romantik Akımın İzleri E Bölükmeşe, C Güven KURAMDAN UYGULAMAYA KARŞILAŞTIRMALI EDEBİYAT ÇALIŞMALARI III, 125-138, 2023 | | 2023 |
ABDULRAZAK GURNAH’IN KUMDAN YÜREK ADLI ESERİNDE “ÖTEKİ” E Bölükmeşe, M Sinnar Karşılaştırmalı Edebiyat ve Kültürel Çalışmalar I, 2023 | | 2023 |
CELİL MEMMEDGULUZÂDE’NİN KEMENÇE PİYESİNDE “ÖTEKİ” BAĞLAMINDA ERMENİ İMGESİ E BÖLÜKMEŞE, K TAGHIZADE SSD Journal 7 (32), 57-64, 2022 | | 2022 |
Haldun Taner’in Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım Eserinde ‘’Vicdani’’ Karakteri Üzerinden Yabancılaşma Kavramına Bir Bakış EM BÖLÜKMEŞE ENGİN Social Mentality And Researcher Thinkers Journal 8 (59), 927–937, 2022 | | 2022 |
William Blake’in Yankıyan Yeşillik adlı eserinde romantik öğeler E BÖLÜKMEŞE, H ÖZDEMİR RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 1120-1129, 2021 | | 2021 |
PAT BARKER’IN KIZLARIN SUSKUNLUĞU ESERİNDE TARİHSEL KURGU E BÖLÜKMEŞE, H ÖZDEMİR International Journal of Filologia, 28-42, 2021 | | 2021 |