Takip et
Esra ARIKAN
Esra ARIKAN
bilgi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Linking corporate social responsibility to corporate reputation: a study on understanding behavioral consequences
C Maden, E Arıkan
3392012
Investigating the Mediating Role of Corporate Reputation on the Relationship between Corporate Social Responsibility and Multiple Stakeholder Outcomes
EE Arikan, E., Kantur, D., Maden, C., & Telci
Quality& Quantity 50 (1), 129-149, 2016
1562016
The Impact of Corporate Social Responsibility, Service Qualty and Customer-Company Identification on Customers
Arikan
1442013
May robots be held responsible for service failure and recovery? The role of robot service provider agents’ human-likeness
E Arikan, N Altinigne, E Kuzgun, M Okan
Journal of Retailing and Consumer Services 70, 103175, 2023
202023
Expanding the boundary of brand extensions through brand relationship quality
E Arikan, C Yilmaz, M Bodur
Journal of Business Economics and Management 17 (6), 930-944, 2016
172016
MARKA ÖZGÜNLÜĞÜ VE BOYUTLARININ MÜŞTERİ TUTUM VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
E ARIKAN, EE TELCİ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 7 (14), 87-106, 2014
142014
Engagement with online customers in emerging economies: The power of online brand communities and social networking sites
E Arıkan
Promotional strategies and new service opportunities in emerging economies …, 2017
122017
Çevrimiçi gizlilik ve e-sadakat eğilimi ilişkisi üzerine ülkeler arası bir inceleme: Türkiye ve Rusya arasında bir karşılaştırma
K Malakmadze, S Ünver, E Arıkan
İşletme Araştırmaları Dergisi 9 (1), 439-463, 2017
102017
Destinasyon imajı, hedonik alışveriş değeri ve yerel halkın olumlu özelliklerinin yabancı turistlerin davranışları üzerindeki etkileri
F Açıkgöz, E Arıkan
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 4 (1), 53-74, 2018
92018
Marka özgünlüğü, marka güveni ve müşteri satın alma davranışı. 19
E Arıkan, EE Telci
Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiri Kitabı, Gaziantep, 523-532, 2014
72014
An Integrative Model on User Satisfaction and Continuance Intention for Using M-Banking.
M Ozecan, E Arikan
Business & Economics Research Journal 13 (3), 2022
62022
E-HİZMET KALİTESİ, E-MEMNUNİYET, E-YAPIŞKANLIK VE E-SADAKAT DAVRANIŞLARI: E-PERAKENDE ALIŞVERİŞ SİTELERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
C Erçetin, E Arıkan
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 21 (1), 67-93, 2020
62020
Potential Determinants of Brand Extension Success:Direct and Indirect Effects
Arıkan
The Journal of American Academy of Business, 2010
62010
A General Model for Variety Seeking Behavior
Arikan
The Business Review, 2010
42010
TÜKETİCİLERİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ İLE REKLAM VE PARASAL SATIŞ PROMOSYONLARININ KULLANILMASINA YÖNELİK ALGILARININ MARKA DENKLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
S GÜLER BAĞDAT, E ARIKAN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 20 (77), 217-239, 2021
32021
Recovering from services failures: the moderating role of emotional attachment
SK Esen, EA Sonmezler
International Journal of Innovative Research and Development 6 (3), 64-77, 2017
32017
Customer satisfaction with co-created hospitality services: Regulatory focus orientation and positive disconfirmation
E Kuzgun, N Altinigne, E Arıkan
Journal of Vacation Marketing 28 (4), 510-523, 2022
22022
Enhancing Consumer-Brand Relationships Through Luxury Brand Experiences
E Arıkan
Building Consumer-Brand Relationship in Luxury Brand Management, 86-107, 2021
22021
The Perception of Warning Signs at Different Cultures
Y Girisken, E Eser Telci, E Arikan, E Kefallonitis
Strategic Innovative Marketing: 4th IC-SIM, Mykonos, Greece 2015, 253-258, 2017
12017
The Effects of the COVID-19 Pandemic on the Hospitality Industry: Strategies for Enhancing Resilience and Recovery
E Arıkan
Handbook of Research on Interdisciplinary Perspectives on the Threats and …, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20