The accelerating effects of the microorganisms on biodeterioration of stone monuments under air pollution and continental-cold climatic conditions in Erzurum, Turkey Y Nuhoglu, E Oguz, H Uslu, A Ozbek, B Ipekoglu, I Ocak, I Hasenekoglu Science of the total environment 364 (1-3), 272-283, 2006 | 144 | 2006 |
Covid-19 salgını sürecinde okul öncesi çocuklarının EBA ve diğer uzaktan eğitim faaliyetlerine ilişkin ebeveyn görüşleri EA Baysal, G Ocak, İ Ocak Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi 6 (2), 185-214, 2020 | 81 | 2020 |
Fen bilimleri ve okul öncesi öğretmenlerinin okul dışı öğrenme ortamları hakkındaki görüşlerinin incelenmesi İ Ocak, Ç Korkmaz International Journal of Field Education 4 (1), 18-38, 2018 | 69 | 2018 |
Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi G Ocak, E Eğmir, İ Ocak Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 63-91, 2016 | 43 | 2016 |
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin çevre sorunları hakkındaki görüşleri (Afyonkarahisar ili örneği) D Özpınar Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009 | 43 | 2009 |
Öğretmenlerin öz-yeterlik algıları ile öğretme-öğrenme anlayışları arasındaki ilişkinin incelenmesi G Ocak, MD KUTLU KALENDER, İ OCAK Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (5), 1851-1864, 2017 | 40 | 2017 |
Myxomycetes from Erzurum, Bayburt and Gümüşhane provinces (Turkey) I Ocak, İ HASENEKOĞLU Turkish Journal of Botany 27 (3), 223-226, 2003 | 38 | 2003 |
Türkiye Mantarları Listesi E Sesli, A Asan, F Selçuk, Ö Abacı Günyar, I Akata, H Akgül, S Aktaş, ... İstanbul: Ali Nihat Gökyiğit Vakfı Yayını, 2020 | 36 | 2020 |
6. sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Kütahya ili örneği) İ OCAK, MD KUTLU KALENDER Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (4), 1587-1600, 2017 | 34 | 2017 |
İlkokul 4. sınıf fen bilimleri dersinde kavram karikatürü kullanımının akademik başarıya etkisi İ Ocak, FG Islak, G Ocak Bartın University Journal of Faculty of Education, 119-132, 2015 | 34 | 2015 |
Myxomycetes from Trabzon and Giresun provinces (Turkey) I Ocak, İ HASENEKOĞLU Turkish Journal of Botany 29 (1), 11-21, 2005 | 34 | 2005 |
Determination of outdoor fungal flora in Afyonkarahisar, Turkey A Oezkara, I Ocak, SE Korcan, M Konuk Mycotaxon 102 (1), 199-202, 2007 | 30 | 2007 |
Antifungal Activity and Chemical Composition of Essential Oil of Origanum Hypericifolium I Ocak, A Çelik, MZ Özel, E Korcan, M Konuk International Journal of Food Properties 15 (1), 38-48, 2012 | 29 | 2012 |
The causes of absenteeism of high school students G Ocak, İ Ocak, EA Baysal European Journal of Education Studies, 2017 | 26 | 2017 |
The external mycoflora of the oribatid mites (Acari) in Turkey I Ocak, S Dogan, N Ayyildiz, IH GLU Archives des Sciences 61, 1-6, 2008 | 26 | 2008 |
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine sahip olma düzeyleri (Afyonkarahisar ili örneği) H Özdemir Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009 | 22 | 2009 |
BİYOLOJİ LABORATUVARLARININ ÖNEMİ VE LABORATUVAR UYGULAMALRINDA KARŞILAŞILAN PROBLEMLERİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYANILARAK TESPİTİ (ERZURUM İL ÖRNEĞİ) İ OCAK, E KIVRAK, E ÖZAY Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 65-75, 2005 | 22 | 2005 |
The Relationship Between Teacher Candidates' Critical Thinking Standards and Reflective Thinking Skills. E Egmir, I Ocak International Journal of Progressive Education 16 (3), 156-170, 2020 | 21 | 2020 |
4. Sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik tutumları ve epistemolojik inançları İ Ocak, Ö Erbasan Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (2), 187-207, 2017 | 21 | 2017 |
İlköğretim öğretmenlerinin öğretim yöntem ve tekniklerine yönelik tutumları (Afyonkarahisar Örneği) G Ocak, İ Ocak, M Yılmaz, HH Mergen İlköğretim Online 11 (2), 504-519, 2012 | 21* | 2012 |