The effects of flow, emotional engagement, and motivation on success in a gamified online learning environment ŞÇ Özhan, SA Kocadere Journal of Educational Computing Research 57 (8), 2006-2031, 2020 | 215 | 2020 |
Cross-subject multimodal emotion recognition based on hybrid fusion Y Cimtay, E Ekmekcioglu, S Caglar-Ozhan IEEE Access 8, 168865-168878, 2020 | 111 | 2020 |
The design and implementation of a gamified assessment SA Kocadere, Ş Çağlar Journal of e-Learning and Knowledge Society 11 (3), 2015 | 108 | 2015 |
Gamification from Player Type Perspective: A Case Study S Arkün Kocadere, Ş Çağlar Educational Technology & Society 21 (3), 2018 | 102* | 2018 |
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarinda Oyunlaştirma Ş Çağlar, SA Kocadere Journal of Educational Sciences & Practices 14 (27), 83-102, 2015 | 60* | 2015 |
Oyunlaştırılmış Bir Öğrenme Ortamının Tasarlanması, Uygulanması ve Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi Ş Çağlar Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 9 | 2017 |
Possibility of motivating different type of players in gamified learning environments S Çağlar, SA Kocadere EDULEARN16 Proceedings, 1987-1994, 2016 | 8 | 2016 |
Emotional patterns in a simulated virtual classroom supported with an affective recommendation system S Caglar‐Ozhan, A Altun, E Ekmekcioglu British Journal of Educational Technology 53 (6), 1724-1749, 2022 | 6 | 2022 |
HERKÜL’ÜN HİKAYESİ: BİR EĞİTSEL OYUN MODELİ ÖNERİSİ SA Kocadere, ŞÇ Özhan, F Bayrak, PN Kibar Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (1), 230-250, 2019 | 6 | 2019 |
Öğretimsel Mobil Oyunların Temele Aldıkları Öğrenme Kuramları Açısından İncelenmesi: Alanyazın Çalışması Ş Çağlar, M Erdem Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, 2016 | 5 | 2016 |
The Cognitive-Emotional Processes and Their Implications For Teacher Education Research Ş Çağlar-Özhan, A Altun Journal of Psychological and Educational Research 28 (2), 55-74, 2020 | 3 | 2020 |
AI-Based Virtual Classroom Simulator With a Recommendation System in Preservice Teacher Training During COVID-19 ŞÇ Özhan, A Altun Redefining Teacher Education and Teacher Preparation Programs in the Post …, 2022 | 2 | 2022 |
Oyunlaştırılmış çevrimiçi öğrenme ortamında akış, bağlılık ve motivasyonla ilişkili faktörlerin incelenmesi Ş ÇAĞLAR, S ARKÜN KOCADERE | 2 | 2017 |
Çocukluktan Genç Kızlığa Değişim F Kardam, Y Akman, Ü BAHAR ÖZVARIŞ, Ş Çağlar Ladin Matbaacılık Ltd. şti., 2000 | 2 | 2000 |
Herkül’ün Hikâyesi: Eğitsel Bir Oyun Geliştirme Modeli Önerisi S ARKÜN KOCADERE, Ş ÇAĞLAR, F BAYRAK, P NUHOĞLU KİBAR Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (1), 2019 | 1 | 2019 |
USABILITY OF A SIMULATION-BASED TEACHING TASK: EVALUATION THROUGH EYE TRACKING P Tekeli, ŞÇ Özhan, A Altun INTED2024 Proceedings, 1396-1404, 2024 | | 2024 |
A GAMIFIED COURSE FOR TEACHERS TO GAMIFY THEIR TEACHING SA Kocadere, ŞÇ Özhan, J Marti-Parreño INTED2024 Proceedings, 7193-7197, 2024 | | 2024 |
INVESTIGATING THE ROLE OF COGNITIVE FLEXIBILITY IN SHAPING TEACHER ENGAGEMENT IN A SIMULATED VIRTUAL CLASSROOM ŞÇ Özhan, P Tekeli, A Altun INTED2024 Proceedings, 6475-6480, 2024 | | 2024 |
Comparison of Methods of Affect Transition Analysis: An Example of SimInClass Dataset ŞÇ ÖZHAN, A ALTUN Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 13 (3 …, 2022 | | 2022 |
Açık Çevrimiçi Derslerin Sınıflandırılması ve Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi Ş ÇAĞLAR, S SEFEROĞLU Pegem Akademi, 2019 | | 2019 |