Positive thinking schools: projects from teachers Ç Gür, Ş Özbiler, B Eser, H Göksu, Ş Karasalih Education Quarterly Reviews 4 (4), 2021 | 4 | 2021 |
Who? What? How? From a standard teacher meeting to a preschool positive thinking project Ç Gür, B Eser SAGE Open 12 (4), 21582440221133998, 2022 | 3 | 2022 |
Kuzey Kıbrısta ailede çocuğun değerinin aile yapıları açısından incelenmesi B Eser Eastern Mediterranean University (EMU)-Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ), 2016 | 3 | 2016 |
Does Positive Thinking Predict Positive Learning Behaviors in Preschoolers? Ç Gür, B Eser Croatian Journal Educational/Hrvatski Casopis za Odgoj I Obrazovanje 25 (1), 2023 | 2 | 2023 |
Examining the Value of Children in Terms of Family Structure for Families in Northern Cyprus B Eser, E Yazgin Pedagogika/Pedagogy 144 (4), 137-157, 2021 | 2 | 2021 |
Positive Thinking Practices in Schools. Ç Gür, B Eser Problems of Education in the 21st Century 81 (4), 462-480, 2023 | 1 | 2023 |
Može li se pomoću pozitivnoga razmišljanja predvidjeti pozitivno ponašanje pri učenju kod djece predškolske dobi? Ç Gür, B Eser Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 25 (1 …, 2023 | | 2023 |
Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Mesleki Tutumları. EÜ Bozcan, B Eser Turkish Studies-Educational Sciences 17 (1), 2022 | | 2022 |
Bütünsel Açıdan Çocuk ME DENİZ, M TORAN, MH SARI, H KAMIŞLI | | 2019 |
Bütünsel Açıdan Çocuk S OLKUN, ME DENİZ, M TORAN, MH SARI, H KAMIŞLI | | 2019 |