Takip et
DURiYE ESRA  ANGIN
DURiYE ESRA ANGIN
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
adu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Proje temelli eğitim programının 60-71 aylık çocukların kavram gelişimine etkisi
DE Angin, ARI Ramazan
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (1 …, 2014
352014
Erken çocukluk döneminde gelişim
E Arslan
Ankara: Eğiten Kitap Yayıncılık, 2015
222015
Pre-school teachers’ classroom management competency and the factors affecting their understanding of discipline
SB SOYDAN, DA Pirpir, AO Samur, DE Angin
Eurasian Journal of Educational Research 18 (73), 149-172, 2018
182018
Öğretmen adaylarının bilim insanına ilişkin algıları
H ÖZENOĞLU, DE ANGIN
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 255-276, 2019
82019
Birinci sınıf öğrencilerinin okul olgunluk düzeylerini yordayıcı bazı değişkenler
DA Pirpir, S Soydan, E Angın
Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, 489-504, 2016
7*2016
Factors that affect the problem solving skills of preschool teacher candidates: academic achievement and types of anxiety
E Dereli, E Angın, Ö Karakuş
Journal of Human Sciences 9 (2), 731-742, 2012
72012
Okul öncesi öğretmen adaylarının akademik başarı ve kaygı türlerinin problem çözme becerilerine etkisi
E Dereli, E Angın, Ö Karakuş
International Journal of Human Sciences 9 (2), 731-742, 2012
62012
The preschool education web-sites and nutrition education activities: An assessment by prospective teachers
N Aktaş, DE Angın, Ö Karakuş
Scientific Research and Essays 6 (15), 2011
62011
Bracken Temel Kavram Ölçeği-III: Alıcı Formu (BTKÖ-III: A)’nun 60-71 Aylık Çocuklar için Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DE ANGIN, R ARI, ME DENİZ, E HAMARTA
52016
An Evaluation of Activity Books in Terms of Outcomes and Learning Processes Related to Food and Nutrition
G İNALCIK, D ANGIN
Journal of Theoretical Educational Science 14 (1), 38-63, 2021
42021
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN TERCİH ETTİKLERİ HİKAYE KİTAPLARINDA YER VERİLEN KAVRAM VE BECERİLERİN ANALİZİ
DE Angın, S Soydan
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi/Journal of Research in Education and …, 2017
4*2017
A nutrition guide for early childhood active stakeholders
DE ANGIN, N AKTAŞ, MA CEBİRBAY
42015
AKIL VE ZEKÂ OYUNLARININ OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARIN DİKKAT VE GÖRSEL ALGI DÜZEYLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
D DURULAN, D ANGIN
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 25 (1), 333-357, 2023
32023
Dinnertime math conversations between preschoolers and their parents
MO Kaçan, DE Angın, B Cerezci
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 5 (3), 392-400, 2019
32019
Educational sciences research in the globalizing world
EFE Recep
32018
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
DE Angın, HÖ Kiremit
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi/Journal of Research in Education and …, 2017
3*2017
Bilişsel Gelişim
DE Angın
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM, 2016
22016
Nutrition education and food services in preschool education institution: spain and turkey
N Aktas, DE Angin
Revista Espanola de Nutricion Comunitaria-Spanish Journal of Community …, 2011
22011
Examining the mediating role of altruism in the relationship between empathic tendencies, the nature relatedness, and environmental consciousness
N Yurtsever, DE Angın
Center for Educational Policy Studies Journal 12 (1), 217-239, 2022
12022
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Toplumsal Cinsiyet Rollerine İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi
N YURTSEVER, DE ANGIN
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (32), 354-368, 2020
12020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20