Takip et
Murat Birol
Murat Birol
Giresun Üniversitesi Tirebolu İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümünde Dr. Öğr. Üyesi
giresun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Instagram fenomenlerinin paylaşımları üzerinden göstergebilimsel bir inceleme
M Birol, ZN BAKIR
The Journal of International Scientific Researches 4 (2), 195-221, 2019
152019
Tüketim alışkanlıkları çerçevesinde kadınların giyim alışverişlerinde karar verme tarzları üzerine bir araştırma
M Birol
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 81-95, 2014
152014
Düşüncelerin Dişavurumu Olarak Moda Dünyasi: İletişimsel Kodlara Yansiyan Örnekler Üzerinden Karşilaştirmali Bir Analiz
A Ayhan, M Birol
Intermedia International e-Journal 3 (4), 242-261, 2016
142016
Moda ve iletişim: erkeklik modası bağlamında pinterest uygulaması üzerinden göstergebilimsel bir analiz
M Birol, A Güdekli
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 21 (4), 1615-1639, 2017
132017
Yerli televizyon dizilerinde toplumsal kimliklerin temsilleri:“Yalan Dünya” dizisi örneği
M Birol
Akdeniz Üniversitesi, 2015
52015
Türk eğlence endüstrisinde toplumsal kimlik temsilleri:“Yalan dünya” Dizisi
N AKINER, M BİROL
Eğlence Endüstrisi, 112, 2016
42016
Odun Sirkesinin Tarımda Kullanımı
M Birol, E Günal
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 9 (1), 596-608, 2022
32022
Bir kültürleşme aracı olarak müziğin ve modanın kullanımı: parfüm markalarının reklamları üzerinden karşılaştırmalı göstergebilimsel bir inceleme.(Makale). Akdeniz Üniversitesi …
M Birol
32020
Field scale variability in soil properties and silage corn yield
M Birol, H Günal
Soil Studies 11 (1), 27-34, 2022
22022
MÜZİKTE BEDENİN KULLANIMI: POP ŞARKICILARIN KLİPLERİ ÜZERİNDEN BİR GÖRSEL OKUMA
M Birol
Moment Dergi 8 (1), 168-187, 2021
12021
Geri Çekildi: Medya Etkileri Üzerine Deneysel Bir Çalışma: Suriyeli Sığınmacılar
SDVANHET HOF, ZN BAKIR, M BİROL
İletişim Çalışmaları Dergisi 4 (2), 49-78, 2018
12018
Medya Etkileri Üzerine Deneysel Bir Çalışma: Suriyeli Sığınmacılar
SDVANHET HOF, ZN BAKIR, M BİROL
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23-42, 2018
12018
Türkiye’de Televizyon ve Reklam: 2011 Yılında En Fazla “Beğenilen”,“Hatırlanan” ve “Konuşulan” Reklam Metinlerindeki İdeolojik Sunumların Çözümlenmesi
M Birol
IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmaları Kongresi-Bildiriler Kitabı V, 2011
12011
Yeni Medya Ortamında Kanvas Tabloların Yapısöküm Okuması Üzerine Bir İnceleme
M BİROL
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 90-115, 2024
2024
GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI UYGULAMALARINDAN AFİŞLERDE SOSYAL FARKINDALIĞIN EMPATİK TASARIM YAKLAŞIMI İLE İNCELENMESİ.
E BİROL, M BİROL
Dumlupinar University Journal of Social Science/Dumlupinar Üniversitesi …, 2024
2024
Görsel İletişim Tasarımı Uygulamalarından Afişlerde Sosyal Farkındalığın Empatik Tasarım Yaklaşımı İle İncelenmesi
E BİROL, M BİROL
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 110-124, 2024
2024
TOPRAK KALİTESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
H GÜNAL, DM BUDAK, A SÜRÜCÜ, İ ÇELIK, M BUDAK, Y DEMİR, ...
2022
Müzik Endüstrisinin Giyim Kültürüne Yansıması: Şarkıcıların Tarzları Bağlamında Müzik Video-Klipleri Üzerinden Bir Analiz
M BİROL
Yeni Medya 2020 (9), 71-92, 2020
2020
Küresel bağlamda ideolojilerin yeniden üretilmesinde çizgi filmlerin rolü: Family Guy, South Park ve Spongebob üzerine incelemeler
M Birol
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020
2020
MEDYA ETKİLERİ ÜZERİNE DENEYSEL BİR ÇALIŞMA:“SURİYELİ SIĞINMACILAR”
SDVANHET HOF, ZN BAKIR, M BİROL
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23-42, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20