Öğrenme stillerine göre düzenlenen beyin temelli öğrenme uygulaması İ Usta Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Süleyman Demirel Üniversitesi Eğitim …, 2008 | 59 | 2008 |
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME TUTUM ÖLÇEĞİ: GELİŞTİRİLMESİ, GEÇERLİĞİ VE GÜVENİRLİĞİ. İ Usta, Ö Uysal, MR Okur Journal of International Social Research 9 (43), 2016 | 45 | 2016 |
Öğretmen yetiştirme lisans programlarındaki değişim ve açık ve uzaktan öğrenme dersine yönelik öneriler İ Usta AUAD 4 (4), 58-68, 2018 | 28 | 2018 |
Açıköğretim fakültesi sosyal bilimler önlisans programının değerlendirilmesi ve geliştirilmesine yönelik öneriler İ Usta Anadolu Üniversitesi, 2015 | 16 | 2015 |
The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 Pandemic H Kılınç, MR Okur, İ Usta International Journal of Assessment Tools in Education 8 (10.21449/ijate …, 2021 | 11 | 2021 |
PANDEMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA YÖNELİK BAKIŞ AÇILARININ İNCELENMESİ A Candan, İ Usta Anadolu Akademi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 1-18, 2022 | 9 | 2022 |
Distance learners metaphorical images to open education İ Usta Journal of Strategic Research in Social Science 5 (1), 109-122, 2019 | 7 | 2019 |
Uzaktan Öğrenenlerin Öğrenme Biçimlerinin İncelenmesi İ Usta Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (1 …, 2019 | 7 | 2019 |
Açık ve Uzaktan Öğrenme ile Yaz Okulu Ö Uysal, MR Okur, İ Usta The Journal of Academic Social Science Studies 4 (45), 2016 | 7* | 2016 |
Examination of the Educational Sciences Questions of the Central Examination which is used for Teacher Assignments in terms of Cognitive Domain Level of the Bloom Taxonomy İ USTA, MR OKUR, S AYDIN Australian Journal of Basic and Applied Sciences 8 (2), 256-264, 2014 | 7 | 2014 |
Öğrenme Stillerine Göre Düzenlenen Beyin Temelli Öğrenme Uygulaması. Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi, Süleyman Demirel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isparta İ Usta Isparta: Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008 | 6 | 2008 |
Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Uygulanan Ölçme ve Değerlendirme Sürecine İlişkin Alan Uzmanlarının Görüşleri: Bir Durum Çalışması İ Usta, H Kılınç, MR Okur Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (1), 167-200, 2022 | 5 | 2022 |
Açık ve uzaktan öğrenme dersinin geliştirilmesine dönük eğitim fakültesiuzman görüşlerinin belirlenmesi İ Usta, A İşcan, B Yiğit AUAD 5 (1), 37-52, 2019 | 5 | 2019 |
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ SOSYAL BİLİMLER ÖNLİSANS PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ İ Usta, A Hakan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 2168-2178, 2018 | 4 | 2018 |
Uzaktan eğitim kuramlarından “transactional distance” ın türkçeleştirilmesi. İ Usta Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 2 (3), 75-87, 2016 | 3 | 2016 |
Quality standards and key areas of online education in European Union Ö Uysal, R Okur, İ Usta Developing successful strategies for global policies and cyber transparency …, 2016 | 2 | 2016 |
Doğal Eğitim Sürecinde Birey Tarafından Geliştirilen Psikolojik Savunma Mekanizmaları U Keskin, İ Usta Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (2), 2021 | 1 | 2021 |
Küreselleşmenin Eğitimcilere Yansıyan Yönleri: Aktör-Yapı Tartışması Bağlamında Bir Değerlendirme U Keskin, İ Usta Anadolu Akademi Sosyal Bilimler Dergisi 1, 2019 | 1 | 2019 |
Uzaktan tezsiz yüksek lisans programlarının tercih gerekçelerinin incelenmesi İ Usta Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (2), 817-841, 2019 | 1 | 2019 |
İhtiyaç ve Eğilimler Bağlamında Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitimi İçin Çevrimiçi Eğitim Yüksek Lisans Modelinin Tartışılması İ Usta Çanakkale Araştırmaları Türk Yıllığı 17 (26), 85-110, 2019 | 1 | 2019 |