Yabanci dil öğretiminde şarkilarin kullanimi: Fransiz dili eğitimi bölümü öğrencileriyle bir uygulama ZY Güngör HUMANITAS-Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 2 (4), 141-151, 2014 | 17 | 2014 |
FRANSIZCA YABANCI DİL ÖĞRENİMİNDE KAYGI: NEDENLERİ VE CİNSİYET FAKTÖRÜ ZY GÜNGÖR The Journal of Academic Social Science Studies 5 (46), 291-301, 2024 | 9 | 2024 |
Birleştirme-ıı tekniğinin Fransızca okuma dersinde öğrenilen sözcükleri hatırda tutmaya etkisi ZY GÜNGÖR Dokuz Eylul Universitesi Sosyal Bilimer Enstitusu Dergisi 13 (4), 75, 2011 | 9 | 2011 |
FRANSIZCA YABANCI DİL ÖĞRENCİLERİYLE DEYİM ÖĞRETİMİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA ZY Güngör Kesit Akademi Dergisi, 98-122, 2024 | 8 | 2024 |
La compréhension ecrite en langue étrangère et l’apprentissage coopératif ZY Güngör Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi 24 (1), 263-285, 2011 | 5 | 2011 |
Using the cooperative learning for teaching idioms on French foreign language students ZY Güngör European Journal of Education Studies, 2018 | 4 | 2018 |
Professional anxiety of pre-service teachers: How do they cope with their anxiety? S KARA, Z YILMAZ GÜNGÖR Journal of International Social Research 8 (39), 2015 | 4 | 2015 |
L'UTILISATION DE L'APPRENTISSAGE COOPÉRATIF DANS LA COMPRÉHENSION ÉCRITE EN FLE. Z Yilmaz Güngör Balikesir University Journal of Social Sciences Institute 14 (25), 2011 | 3 | 2011 |
LA COMPRÉHENSION DES TEXTES EN FRANÇAIS LANGUE ÉTRANGÈRE: QUELLES DIFFICULTÉS? Z YILMAZ GÜNGÖR Journal of International Social Research 8 (40), 2015 | 2 | 2015 |
Birleştirme-ıı tekniğinin Fransızca okuma dersinde öğrenilen sözcükleri hatırda tutmaya etkisi GZ Yılmaz Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (4), 75-84, 2011 | 2 | 2011 |
Milli Eğitim Bakanlığı kapsamındaki ortaöğretim kurumlarında kullanılan Fransızca yabancı dil ders kitaplarında kültür aktarımı ZY Güngör Researcher 6 (3), 422-450, 2018 | 1 | 2018 |
L’Utilisation des Comptines dans L’Apprentissage Précoce d’Une Langue Étrangère: Exemples d’Exploitation ZY Güngör Anadolu Journal of Educational Sciences International 10 (2), 1092-1114, 2020 | | 2020 |
Fransızca Yabancı Dil Öğrencilerinin Dil Öğrenmeye Yönelik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi ZY Güngör Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 18 (2), 571-594, 2020 | | 2020 |
ASSESSMENT OF THE ATTITUDES OF SENIOR STUDENTS IN FRENCH TEACHING PROGRAMME WITH REGARDS TO USE OF TECHNOLOGY & CHALLENGES CONFRONTED ZY Güngör European Journal of Foreign Language Teaching, 2018 | | 2018 |
Fransizca yabanci dil öğrencileriyle deyim öğretimi üzerine bir uygulama Z Yilmaz Güngör The Journal of Kesit Academy 3 (8), 98-122, 2018 | | 2018 |
L’APPRENTISSAGE COOPÉRATIF POUR FAVORISER L’INTERACTION EN CLASSE DE FRANÇAIS LANGUE ÉTRANGÈRE ZY Güngör HUMANITAS-Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 4 (07), 467-484, 2016 | | 2016 |
BİRLEŞTİRME-II TEKNİĞİNİN FRANSIZCA OKUMA DERSİNDE ÖĞRENİLEN SÖZCÜKLERİ HATIRDA TUTMAYA ETKİSİ. Z Yilmaz Güngör Dokuz Eylul University Journal of Graduate School of Social Sciences 13 (4), 2011 | | 2011 |
The Use of Cooperative Learning in the Comprehension of Reading in French Foreign Language ZY Güngör Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (25), 254-287, 2011 | | 2011 |
Yabancı Dilde Okuma ve İşbirlikli Öğrenme ZY Güngör Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 263-285, 2011 | | 2011 |