YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ DERS KİTAPLARININ TÜRKÇE ÖĞRETİM MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. M Gün, A Akkaya, ÖT Kara Electronic Turkish Studies 9 (6), 2014 | 94 | 2014 |
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN OKUMA METİNLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANLARINCA DİLLER İÇİN AVRUPA ORTAK BAŞVURU METNİ VE İŞLEVSEL METİN ÖZELLİKLERİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ MD Erdem, M Gün, M ŞENGÜL, R ŞİMŞEK Turkish Studies 10 (3), 455-476, 2015 | 56 | 2015 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi alanında yazılmış bilimsel makalelerde geçen anahtar sözcüklere ilişkin bir içerik analizi MD Erdem, M Gün, M Şengül, E Özkan Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 34 (1), 213-237, 2015 | 51 | 2015 |
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME TÜRKÇE DERSİ OKUMA ETKİNLİKLERİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR. M Gün Electronic Turkish Studies 7 (4), 2012 | 50 | 2012 |
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE YÖNTEM SEÇİMİ VE ALTERNATİF YÖNTEMLER. MD Erdem, M Gün, P Sever Electronic Turkish Studies 10 (11), 2015 | 47 | 2015 |
ARAPLARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR: ÜRDÜN ÖRNEĞİ. A Akkaya, M GÜN Electronic Turkish Studies 11 (19), 2016 | 43 | 2016 |
Yabancılara Türkçe öğretimi veren öğretim elemanlarının Adıyaman ili çadır kent bölgesinde Türkçe öğrenen Suriyeli mültecilere Türk kültürü aktarımına ilişkin görüşleri M Gün Cappadocia Journal of History and Social Sciences 5, 119-138, 2015 | 36 | 2015 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan Hikâye Kitaplarının İncelenmesi: Yunus Emre Enstitüsü Türkçe Öğretimi A1-A2 Hikâye Seti Örneği RŞ MESUT GÜN International Journal of Languages’ Education and Teaching 5 (3), 502-517, 2017 | 31 | 2017 |
Türkiye’de kamp dışında misafir edilen Suriyeli sığınmacı gençlere yönelik eğitim hizmetleri (Kayseri örneği) M Gün, Y Baldık Route Educational and Social Science Journal 4 (2), 287-299, 2017 | 28 | 2017 |
İleri Seviye İçin Hazırlanan İstanbul Yabancılara Türkçe Öğretim Setinin Kültür Aktarımı Açısından İncelenmesi BK Mehmet Dursun ERDEM, Mesut GÜN International Journal of Language Academy 3 (1), 8-17, 2015 | 28* | 2015 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde akran değerlendirmesinin öğrencilerin yazma kaygısına etkisi B Karateke Bayat, M Gün Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2018 | 26 | 2018 |
Yeni Hitit dil öğretim seti ile Yedi İklim dil öğretim setinin Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde kültür aktarımı açısından karşılaştırılması P Sever, M Gün Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2019 | 25 | 2019 |
İletişimsel yöntem (communicative method) M Gün Yabancılara Türkçe öğretimi el kitabı, 309-331, 2012 | 23 | 2012 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİ İLE İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMI İLİŞKİSİ. N Güney, T Aytan, M Gün Journal of International Social Research 3 (10), 2010 | 22 | 2010 |
Seçmeli medya okuryazarlığı dersi uygulamasının öğrencilere katkıları üzerine bir değerlendirme M Gün, İ Kaya Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (2), 119-132, 2017 | 21 | 2017 |
Ilkögretim Ikinci Kademe Türkçe Dersi Okuma Metinlerinde Karsilasilan Sorunlar*/The Difficulties That Are Faced While The Application Of Reading Passages In Turkish Lessons For … M Gün Dil ve Edebiyat Egitimi Dergisi 1 (4), 1, 2012 | 19 | 2012 |
Çok uluslu aileye sahip iki dilli çocukların Türkçe sözlü dil becerilerinin yanlış çözümleme yöntemine göre incelenmesi G Aydın, M Gün Ana Dili Eğitimi Dergisi 6 (2), 325-342, 2018 | 18 | 2018 |
İlköğretim birinci kademede bitişik eğik yazı öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri. 9 T Aytan, N Güney, M Gün Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 1111-1114, 2010 | 18 | 2010 |
Gazi üniversitesi TÖMER ve İzmir yabancılar için Türkçe öğretim setlerinde kullanılan kalıp sözlerin incelenmesi A Caydaş, M Gün Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2016 | 17 | 2016 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi ders kitaplarında yer alan dinleme etkinliklerinin dil öğrenme stratejileri açısından incelenmesi Ç Yalçın, M Gün Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2018 | 16 | 2018 |