Takip et
Seda Arslan
Seda Arslan
İskenderun Teknik Üniversitesi Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi Havacılık Yönetimi Bölümü
iste.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Customer Expectation, Satisfaction and Loyalty Relationship in Turkish Airline Industry
N Güreş, S Arslan, S Tün Yücel
International Journal of Marketing Studies 6 (1), 66-74, 2014
1272014
Assessing the self-service technology usage of Y-Generation in airline services
N Gures, H Inan, S Arslan
Journal of Air Transport Management 71, 215-219, 2018
812018
Türk Havayolu İşletmelerinin Web Sitelerinin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
N Güreş, S Arslan, R Yalçın
Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi 6 (1), 173-185, 2013
322013
Sosyal medya sitelerinde e-sadakatin öncülleri: Türkiye’de faaliyet gösteren havayolu işletmelerinde bir uygulama
S Arslan, Ö Atalık
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 9 (2), 1-20, 2016
212016
A survey on the attitudes of passengers towards Green Airlines
S Çabuk, N Güreş, İ Hilal, S Arslan
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 14 (55), 237-250, 2019
192019
Safety perception of Turkish and European passengers in Turkish Airports: A cross-national comparison
N Güres, H Demirer, S Aldemir, S Arslan
International Journal of Business and Management 6 (4), 90, 2011
192011
E-service quality, passenger satisfaction and passenger loyalty relationship in airline industry
N Gunes, S Arslan, H Yılmaz
Journal of Management Marketing and Logistics 2 (1), 2015
182015
Customer Complaint Behaviors in Turkish Airline Industry
N Güreş, S Arslan, Z Bakar Kocagöz
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi 17 (2), 129-148, 2013
122013
Tüketicilerin sağlıklı beslenmeye yönelik tutumlarının incelenmesine yönelik bir araştırma
ŞÇ Arıca, N Güreş, S Arslan
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 20 (2 …, 2016
102016
Havayolu işletmelerinin sosyal paylaşım sitelerindeki sayfalarında elektronik müşteri sadakati oluşturulabilmesine etki eden faktörler
S Arslan
PQDT-Global, 2015
102015
Researching the satisfaction levels of passengers for security services at airports
N Güreş, H Yılmaz, S Arslan, C Durmuşçelebi, C Yüksel, HH Ünsal
International Journal of Marketing Studies 9 (5), 2017
72017
MOBİL UYGULAMAYA SAHİP HAVAYOLU İŞLETMELERİNİN YOLCULARA YÖNELİK HİZMETLERİNİN ARAŞTIRILMASI
N Güreş, S Arslan, C Yüksel, H YILMAZ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 28 (3), 252-265, 2019
52019
A Comparison of airline service expectations between passengers of domestic and international flights
N Güreş, S Arslan, H Yılmaz
International Journal of Social Sciences and Humanity Studies 3 (2), 377-386, 2011
52011
Turistlerin TripAdvisor Üzerinden Havayolu İşletmelerine Yönelik E-Şikâyetlerinin İncelenmesi
N Güreş, S Arslan, C Yüksel, H Yılmaz
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2020
42020
Corporate Social Responsibility Applications in Turkish Airport System
N Güreş¹, H Yılmaz¹, S Arslan¹, C Durmuşçelebi¹, C Yüksel
International Journal of Business and Management 12 (11), 2017
32017
Havacılık Sektöründe İç Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması
N Güreş, S Arslan, ME Coşan
II. Ulusal Havacılık Teknolojisi ve Uygulamaları Kongresi, 266-278, 2013
32013
Birleştirilmiş Teknoloji Kabul ve Kullanım Teorisi (Unified Theory of Acceptance and Use of Technology – UTAUT
N Güreş, S Arslan
Pazarlama Teorileri 2, 353-386, 2021
2*2021
The impact of electronic word-of-mouth marketing on the generation-Y's intention to buy tourism services
N Güreş, S Arslan, C Yüksel, A Varışlı, D Babat, M Gündoğdu
22019
Çocuklu Yolcuların Havacılık İşletmelerine Yönelik Beklenti ve Memnuniyetlerinin Araştırılması
N Güreş, S Arslan, C Yüksel, H Yılmaz
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 …, 2019
22019
Determinants of customer loyalty: A field research in aviation industry
N Güreş, H İnan, S Arslan
Journal of Air Transport Studies 9 (1), 16-28, 2018
22018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20