Follow
ÖZLEM TOPER
ÖZLEM TOPER
Unknown affiliation
Verified email at uludag.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Effectiveness and acceptability of parent training via telehealth among families around the world
L Tsami, D Lerman, O Toper‐Korkmaz
Journal of Applied Behavior Analysis 52 (4), 1113-1129, 2019
1452019
Hafif derecede zihinsel yetersizliği olan öğrencilere renkleri söyleme becerisinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği
Ö Toper
PQDT-Global, 2006
252006
Effects of toy removal and number of demands on vocal stereotypy during response interruption and redirection
O Toper‐Korkmaz, DC Lerman, L Tsami
Journal of Applied Behavior Analysis 51 (4), 757-768, 2018
232018
Eve dayalı olarak gerçekleştirilen etkileşim temelli erken çocuklukta müdahale programının (ETEÇOM) otizm spektrum bozukluğu tanılı çocuklar ve anneleri üzerindeki etkililiği
Ö Toper Korkmaz
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
202015
Stereotipik davranışların azaltılmasında kullanılan yöntemlerin etkililiği: Betimsel ve meta analizi
ÖT Korkmaz
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 11 (02), 1-12, 2010
142010
Etkili pekiştireçlerin değerlendirilmesinde kullanılan sistematik yöntemler
Ö Toper-Korkmaz
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (01 …, 2017
82017
Özel eğitimde fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi
MS Kartal, ÖT Korkmaz
Pegem Atıf İndeksi, 1-250, 2017
62017
Temel tepki öğretimi-TTÖ (Pivotal Response Treatment-PRT) ile gerçekleştirilen etkililik araştırmalarının betimsel analizi
Ö Toper-Korkmaz, İH Diken
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 14 (01 …, 2013
52013
Temel Tepki Öğretimi-TTÖ (Pivotal Response Treatment-PRT) Đle Gerçekleştirilen Etkililik Araştırmalarının Betimsel Analizi
Ö KORKMAZ TOPER, İH DİKEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 14 (1), 41-59, 2013
52013
Basmakalıp (Stereotipik) davranışların azaltılmasında yeni bir strateji: Tepkiyi yarıda kesme ve yönlendirme
Ö Toper-Korkmaz
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 13 (01 …, 2012
52012
The Effects of Home-Based Responsive Teaching Curriculum on Interactional Behaviors of Mothers and Their Children with Autism Spectrum Disorder: A Mixed Design Study in Turkey.
Ö Toper, İH Diken, S Vuran, G Mahoney
International Journal of Progressive Education 15 (6), 33-50, 2019
42019
Özel eğitim alanında çalışan öğretmenlere sistematik pekiştireç değerlendirme yönteminin öğretimi
C TURHAN, Ü Füsun, ÖT KORKMAZ
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 79-106, 2018
32018
Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklarda Uyku Sorunları Ve Davranışsal Müdahale Yöntemleri
Ö Toper
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 19 (4 …, 2018
32018
The effectiveness of simultaneous prompting procedure on teaching colours names to children with mild mental disabilities
OT Korkmaz, S Vuran
Eurasian Journal of Educational Research 7, 143-155, 2007
32007
Is Social Story™ an evidence-based practice? a meta-analysis and comprehensive descriptive analysis study
S Olçay, ÜE KIYAK, ÖT KORKMAZ
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-28, 2022
22022
Problem davranışların azaltılmasında koşula dayalı olmayan pekiştirme uygulamaları: Bir sistematik derleme çalışması
A ŞENKAL, Ö TOPER, ÖÜÜE KIYAK
Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2023
12023
Genel Eğitim Okulundaki Bir Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Toplumsal Ortamları Kullanma Becerisinin Öğretiminde Eşzamanlı Ipucuyla Öğretimin Etkililiği [The …
F Atıf Ünal, Ö Toper
The Journal of International Education Science 8 (29), 53-75, 2021
12021
Problem Davranışların İşlevlerinin Belirlenmesinde Standart İşlevsel Analiz Test Oturumlarının Düzenlenmesi
ÖT KORKMAZ
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 651-678, 2018
12018
Eve dayalı olarak gerçekleştirilen etkileşim temelli erken çocuklukta müdahale programının (ETEÇOM) otizm spektrum bozukluğu tanılı çocuklar ve anneleri üzerindeki etkililiği
Ö Toper
Anadolu Üniversitesi, 2015
12015
Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan ÖğrencilereRenk İsimlerinin Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öıretimin Etkililiıi.
ÖT KORKMAZ, S VURAN
Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2007
12007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20