Effectiveness and acceptability of parent training via telehealth among families around the world L Tsami, D Lerman, O Toper‐Korkmaz Journal of Applied Behavior Analysis 52 (4), 1113-1129, 2019 | 145 | 2019 |
Hafif derecede zihinsel yetersizliği olan öğrencilere renkleri söyleme becerisinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği Ö Toper PQDT-Global, 2006 | 25 | 2006 |
Effects of toy removal and number of demands on vocal stereotypy during response interruption and redirection O Toper‐Korkmaz, DC Lerman, L Tsami Journal of Applied Behavior Analysis 51 (4), 757-768, 2018 | 23 | 2018 |
Eve dayalı olarak gerçekleştirilen etkileşim temelli erken çocuklukta müdahale programının (ETEÇOM) otizm spektrum bozukluğu tanılı çocuklar ve anneleri üzerindeki etkililiği Ö Toper Korkmaz Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 20 | 2015 |
Stereotipik davranışların azaltılmasında kullanılan yöntemlerin etkililiği: Betimsel ve meta analizi ÖT Korkmaz Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 11 (02), 1-12, 2010 | 14 | 2010 |
Etkili pekiştireçlerin değerlendirilmesinde kullanılan sistematik yöntemler Ö Toper-Korkmaz Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (01 …, 2017 | 8 | 2017 |
Özel eğitimde fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi MS Kartal, ÖT Korkmaz Pegem Atıf İndeksi, 1-250, 2017 | 6 | 2017 |
Temel tepki öğretimi-TTÖ (Pivotal Response Treatment-PRT) ile gerçekleştirilen etkililik araştırmalarının betimsel analizi Ö Toper-Korkmaz, İH Diken Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 14 (01 …, 2013 | 5 | 2013 |
Temel Tepki Öğretimi-TTÖ (Pivotal Response Treatment-PRT) Đle Gerçekleştirilen Etkililik Araştırmalarının Betimsel Analizi Ö KORKMAZ TOPER, İH DİKEN Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 14 (1), 41-59, 2013 | 5 | 2013 |
Basmakalıp (Stereotipik) davranışların azaltılmasında yeni bir strateji: Tepkiyi yarıda kesme ve yönlendirme Ö Toper-Korkmaz Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 13 (01 …, 2012 | 5 | 2012 |
The Effects of Home-Based Responsive Teaching Curriculum on Interactional Behaviors of Mothers and Their Children with Autism Spectrum Disorder: A Mixed Design Study in Turkey. Ö Toper, İH Diken, S Vuran, G Mahoney International Journal of Progressive Education 15 (6), 33-50, 2019 | 4 | 2019 |
Özel eğitim alanında çalışan öğretmenlere sistematik pekiştireç değerlendirme yönteminin öğretimi C TURHAN, Ü Füsun, ÖT KORKMAZ İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 79-106, 2018 | 3 | 2018 |
Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklarda Uyku Sorunları Ve Davranışsal Müdahale Yöntemleri Ö Toper Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 19 (4 …, 2018 | 3 | 2018 |
The effectiveness of simultaneous prompting procedure on teaching colours names to children with mild mental disabilities OT Korkmaz, S Vuran Eurasian Journal of Educational Research 7, 143-155, 2007 | 3 | 2007 |
Is Social Story™ an evidence-based practice? a meta-analysis and comprehensive descriptive analysis study S Olçay, ÜE KIYAK, ÖT KORKMAZ Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-28, 2022 | 2 | 2022 |
Problem davranışların azaltılmasında koşula dayalı olmayan pekiştirme uygulamaları: Bir sistematik derleme çalışması A ŞENKAL, Ö TOPER, ÖÜÜE KIYAK Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2023 | 1 | 2023 |
Genel Eğitim Okulundaki Bir Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Toplumsal Ortamları Kullanma Becerisinin Öğretiminde Eşzamanlı Ipucuyla Öğretimin Etkililiği [The … F Atıf Ünal, Ö Toper The Journal of International Education Science 8 (29), 53-75, 2021 | 1 | 2021 |
Problem Davranışların İşlevlerinin Belirlenmesinde Standart İşlevsel Analiz Test Oturumlarının Düzenlenmesi ÖT KORKMAZ Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 651-678, 2018 | 1 | 2018 |
Eve dayalı olarak gerçekleştirilen etkileşim temelli erken çocuklukta müdahale programının (ETEÇOM) otizm spektrum bozukluğu tanılı çocuklar ve anneleri üzerindeki etkililiği Ö Toper Anadolu Üniversitesi, 2015 | 1 | 2015 |
Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan ÖğrencilereRenk İsimlerinin Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öıretimin Etkililiıi. ÖT KORKMAZ, S VURAN Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2007 | 1 | 2007 |