Takip et
Ali Shahinpour
Ali Shahinpour
Islamic Azad University, Ajabshir Branch, Economics
ajabshiriau.ac.ir üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İran’da gelir dağılımı üzerine doğrudan yabancı yatırımın etkisi
EM Doğan, A SHAHİNPOUR, K Aghapour
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (3), 377-388, 2013
122013
Seçilmiş Ülkelerde Bilişim ve İletişim Teknolojilerinin (BİT) İşsizlik Üzerindeki Etkisi: Panel Veri Analizi.
K KARABULUT, D ÖZDEMİR, A SHAHİNPOUR
Ataturk University Journal of Economics & Administrative Sciences 33 (4), 2019
62019
Muhasebe ve Şirket Özelliklerinin BIST’de İşlem Gören Banka ve Sigorta Şirketleri Hisse Senedi Fiyatları Üzerindeki Etkileri
O berna İPEKTEN, K AGHAPOUR, A SHAHİNPOUR
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (3), 383-398, 2015
52015
Presenting a model of the Impact of Economic Variables on the Total Productivity Index in Iran
A Shahinpour, K Karabulut
The Journal of Productivity Management 16 (1 (60) spring), 279-301, 2022
42022
The effect of human capital on business space in Islamic countries
A SHAHINPOUR, K KARABULUT
JOURNAL OF INTERNATIONAL BUSINESS ADMINISTRATION 3 (4001868), 87-105, 2021
42021
Bilişim ve iletişim teknolojilerinin (Bit'in) işsizlik üzerindeki etkisi: İran ekonomisi üzerine bir uygulama
K Karabulut, A Shahınpour
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8 (16), 243-257, 2017
32017
Islamic banking agreements and business environment in Iran
A SHAHINPOUR, K KARABULUT
Journal of International Business Administration 2 (2), 21-41, 2019
22019
İslami Bankacılık Uygulamalarının İş Ortamı Üzerine Etkileri: İran Örneği
DE SEVİNÇ, A SHAHİNPOUR, H SEVİNÇ
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 301-326, 2019
22019
Makroekonomik performans üzerinde Bilişim ve İletişim Teknolojilerinin (BİT) etkisi
A Shahinpour
22016
The Effects of Macroeconomic Variables on the Determination of Bank Credit Rate of Usury-Free-Banking in Iran
S Fallah, A Shahinpour, A Satari
International Journal of Economics and Financial Issues 8 (4), 199, 2018
12018
Türkiye İle İran Arasındaki Ticari İlişkileri Etkileyen İktisadi ve Psikolojik Faktörler
K KARABULUT, A SHAHINPOUR
ULUSLARARASI KATILIMLI BÖLGESEL İŞBİRLİĞİ, 2013
12013
Analysis of the relationship between the development of health tourism in Iran and content marketing Case example: Tehran city
J Khodayi Sarkhanlou, H Gharehbiglo, S Iranzadeh, A Shahinpour
urban tourism 10 (4), 97-113, 2024
2024
The Role of Content
J Khodayi Sarkhanlou, H Gharebiglo, S Iranzadeh, A Shahinpour
2023
The Morally Controversial Phenomenon of
S Mousavi, A SHAHINPOUR, HS Shamsi, H Gharehbiglo
ETHICS IN SCIENCE & TECHNOLOGY 18 (5), 36-43, 2023
2023
Designing a Digital Marketing Model Considering Marketing Ethics
H GHAREHBIGLO, A SHAHINPOUR
ETHICS IN SCIENCE & TECHNOLOGY 18 (5), 117-123, 2023
2023
The Impact of Government Size on the Resistance Economics Index of Iran: Vector Autoregressive (VAR) Approach
A Shahinpour, H Abbasi
2022
ارائه مدل تأثیر متغیرهای اقتصادی بر بهرهوری کل در ایران
شاهین پور, کارابولوت, کرم
مدیریت بهرهوری 16 (1 (60) بهار), 279-301, 2022
2022
طراحی مدل راهبردی گردشگردی پزشکی برای جامعه ایران
فاطمه حاجی علیان؛ سید سیامک موسوی؛ علی شاهین پور؛ حسین قره بیگلو
جامعه شناسی سیاسی ایران 5 (6), 2022
2022
ارائه مدل راهبردی گردشگردی پزشکی با رویکرد توسعه پایدار در جامعه ایرانی
فاطمه حاجی علیان؛ سید سیامک موسوی؛ علی شاهین پور؛ حسین قره بیگلو
جامعه شناسی سیاسی ایران 5 (11), 2022
2022
مدلسازی شناسایی انگیزه های درج نظر مشتریان در وب سایت های فروش محصول در جوامع مختلف
صدیقه درخشانیان، علی شاهین پور، حسین قره بیگلو، رضا رنج پور
Iranian Political Sociology Journal نشریه علمی جامعه شناسی سیاسی ایران 5 (9), 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20