Takip et
Zülfiye ACAR ŞENTÜRK
Zülfiye ACAR ŞENTÜRK
Bilinmeyen bağlantı
usak.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
SOSYAL MEDYADA İLETİŞİM ve KADINLAR ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Z Fidan, ZA Şentürk
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 1 (2 …, 2016
162016
İNTERNET REKLAMCILIĞINDA DAVRANIŞSAL HEDEFLEMENİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
H Taşdelen, ZA Şentürk
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 3 (2 …, 2018
152018
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK (KSS) ÇALIŞMALARINDA İŞBİRLİĞİ:“Akbank, Garanti Bankası ve Türkiye İş Bankası Üzerine Bir Değerlendirme”
Z Fidan, ZA Şentürk
Selçuk İletişim 9 (4), 40-65, 2017
152017
Sosyal sorumluluk projelerinin uygulanmasında toplumsal duyarlılık projesi dersinin önemi: Gaziantep Üniversitesi örneği
YDDÖ Selvii, YDDZA Şentürk
ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 18 (1), 139-160, 2016
132016
İş İlanlari Üzerinden Halkla İlişkilerin Mesleki Profili
ZA Şentürk, Z Fidan
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (1), 2016
102016
Health communication on social media: an analysis on the Twitter use of the ministry of health in terms of public relations models
M Batu, ZA Şentürk, O Tos
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 8 (2), 805-828, 2020
92020
Kurum içi iletişimi etkinleştiren bir yöntem olarak gezinerek yönetim
ZA Şentürk, Ö Selvi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 4 (2), 2016
82016
Halkla ilişkiler
ZA Şentürk, Ö Selvi
Halkla i̇lişkiler ve uygulama alanları, 9-133, 2019
72019
Spor kulüplerinin kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin kulüp imajı ve marka imajına etkisi: Beşiktaş taraftarı üzerinde ampirik araştırma
Z Anşin, ZA Şentürk
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (1), 314-328, 2020
42020
Halkla ilişkiler ve uygulama alanları
Ö Selvi, ZA Şentürk
Konya: Eğitim Kitabevi, 2019
42019
Gündem oluşturma teorisi bağlamında özel günleri konu alan reklamların analizi
E Sahin, ZA Şentürk
International Journal of Social Sciences and Education Research 4 (4), 698-720, 2018
42018
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARINDA PAYDAŞ OLARAK KADIN: TÜRKİYE VE AMERİKA’NIN EN DEĞERLİ 100 MARKASI ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
ZA Şentürk, Z Fidan
Social Sciences 11 (2), 133-149, 2016
42016
BELEDİYELERİN KURUMSAL SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: İZMİR’DEKİ İLÇE BELEDİYELER ÜZERİNE BİR İNCELEME
F BAYOĞLU, ZA ŞENTÜRK
The Journal of Academic Social Science 120 (120), 36-59, 2021
32021
Sosyal medyada simülasyon pazarlamasının göstergeleri: Facebook uygulamalarına yönelik göstergebilimsel analiz
ZA Şentürk, O Tos
Selçuk İletişim 14 (4), 1605-1640, 2021
32021
Covid–19 sürecinde Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın kişisel imaj ögelerini belirlemeye yönelik bir saha araştırması
ZA Şentürk, A Mutlu
OPUS International Journal of Society Researches 16 (32), 4875-4906, 2020
32020
Türkiye’de halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında çalışan kadınların iş yaşamında toplumsal cinsiyet ayrımcılığına ilişkin bakış açıları
E Şahin, ZA Şentürk
Kadem Kadın Araştırmaları Dergisi 5 (2), 321-358, 2019
32019
Halkla İlişkiler ve Uygulama Alanları Yeni Eğilimler
ZA Şentürk, Ö Selvi
Eğitim Yayınevi, 2019
22019
Reklamlardaki cinsiyet kodları üzerine bir alımlama analizi
ZA Şentürk, O Tos, E Dıvrak
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 462-484, 2021
12021
ÇİN HALK CUMHURİYETİ’NE KARŞI NEFRET SÖYLEMİ: EKŞİ SÖZLÜK ÖRNEĞİ
ZA ŞENTÜRK, ÖCYRY ÇELİK
The Journal of Social Sciences, 89-107, 2020
12020
COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIMINA ETKİLERİ: UŞAK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
A Ramazan, ZA ŞENTÜRK
The Journal of Social Sciences 59 (59), 519-539, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20