Follow
İkbal Tuba Şahin Sak
İkbal Tuba Şahin Sak
Other namesİkbal Tuba Şahin
Verified email at yyu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Bir araştırma yöntemi olarak doküman analizi
R SAK, İT Şahin Sak, Ç Öneren ŞENDİL, E Nas
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi 4 (1), 227-256, 2021
322*2021
Okul Öncesi Dönem: Anne Baba Tutumları.
R Sak, İT Şahin Sak, S Atli, BK ŞAHİN
Mersin University Journal of the Faculty of Education 11 (3), 2015
136*2015
Parents and children during the COVID-19 quarantine process: Experiences from Turkey and China
M Toran, R Sak, Y Xu, İT Şahin-Sak, Y Yu
Journal of Early Childhood Research 19 (1), 21-39, 2021
852021
Comparison of Preschool and First Grade Teachers' Views about School Readiness.
IT Sahin, R Sak, N Tuncer
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (3), 1708-1713, 2013
842013
Öğretmenlerin sınıf yönetimi yaklaşımları ve deneyimlerinin incelenmesi
H Akar, FT Erden, D Tor, İT Şahin
İlköğretim Online 9 (2), 2010
762010
Okul öncesi ve birinci sınıf öğretmenlerinin ilköğretime hazırlık sürecine ilişkin görüşlerinin karşılaştırılması
İT Şahin, R Sak, N Tuncer
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (3), 1691-1713, 2013
622013
Parents’ views about preschool education
BK Şahin, R Sak, İT Şahin
Procedia-Social and Behavioral Sciences 89, 288-292, 2013
562013
The influence of the physical environment on early childhood education classroom management
İT Şahin, F Tantekin-Erden, H Akar
Eurasian Journal of Educational Research 44, 185-202, 2011
522011
Behavior management strategies: Beliefs and practices of male and female early childhood teachers
R Sak, İT Şahin Sak, İ Yerlikaya
European Early Childhood Education Research Journal 23 (3), 328-339, 2015
492015
Views of female preschool pre-service teachers about male teaching colleagues
R Sak, IT Sahin, BK Sahin
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 586-593, 2012
402012
Investigating the national dissertation and thesis database in the field of early childhood education in Turkey
D Altun, Ç Öneren Şendil, İT Sahin
Procedia-Social and Behavioral Sciences 12, 483-492, 2011
402011
Turkish preschool teachers’ beliefs and practices related to two dimensions of developmentally appropriate classroom management
İT Şahin-Sak, F Tantekin-Erden, S Pollard-Durodola
Education 3-13 46 (1), 102-116, 2018
392018
Study on teachers' classroom management approaches and experiences
H Akar, FT Erden, D Tor, İT Şahin
Elementary Education Online 9 (2), 2010
312010
Okul öncesi öğretmen adaylarının sınıf yönetimi ile ilgili öz-yeterlik inançları
İT Şahin Sak
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 101-120, 2015
302015
Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlik Düzeyleri ile Örgütsel Sinizm Tutumlarının İncelenmesi
N DUMAN, R Sak, İT Şahin-Sak
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 1098-1127, 2020
272020
Okul öncesi dönemde okuma yazma öğretimi: öğretmen görüşleri
N TAŞKIN, R Sak, İT Şahin Sak
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, 2015
262015
Policies and practices of early childhood education and care during the COVID-19 pandemic: Perspectives from five countries
A Visnjic-Jevtic, J Paz-Albo, IT Sahin-Sak, A Varga Nagy, ...
J. child. educ. soc., 2021
222021
THE PERSISTENCE OF REWARD AND PUNISHMENT IN PRESCHOOL CLASSROOMS.
İT Şahin Sak, R Sak, BK Şahin Çiçek
Journal of Educational & Instructional Studies in the World 6 (3), 2016
212016
Okul öncesi dönem çocuklarının saldırganlık yönelimleri ile ebeveynlerinin anne baba tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
CE Yıldızbaş
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi), Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim …, 2019
202019
Preschool teachers’ views about classroom management models
İT Şahin-Sak, R Sak, F Tezel-Şahin
Early Years 38 (1), 35-52, 2018
192018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20