Takip et
Erkan Dinc
Erkan Dinc
Professor of Primary Social Studies Education, Anadolu University
anadolu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim ikinci kademe sosyal bilgiler öğretim programı ve uygulanması hakkında öğretmen görüşleri
E Dinç, Y Doğan
Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi 1 (1), 17-49, 2010
1542010
Nitel verileri yorumlama
D Silverman, DEÇ Editörü)
1262018
KADEMELER ARASI GEÇİŞ UYGULAMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLER VE DENEYİMLER
İ DERE, E DİNÇ, S KOLUMAN
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2014 (17), 2014
88*2014
Uşak üniversitesi öğrencilerinin tarihi ve kültürel eserler hakkındaki ilgi ve farkındalıklarının incelenmesi
E Dinç, M Keçe, M Erdil
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2011 (8), 2011
61*2011
Etkili tarih öğretimi
E Dinç
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (5), 1427-1451, 2009
542009
''Birinci elden tarih kaynaklarının sosyal bilgiler ve tarih derslerinde internet üzerinden kullanımı: Amerika Birleşik Devletleri ve İngiltere'den uygulama örnekleri
Y Doğan, E Dinç
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (2), 195-220, 2007
48*2007
Müzeler ve tarihi mekânlarda uygulanan etkinlikler aracılığıyla öğrencilerin sosyal bilgilere özgü becerilerinin geliştirilmesi.
S Üztemur, E Dinç, İ Acun
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 294-324, 2018
392018
An investigation of student teachers’ perceptions of social studies through the multi-dimensional structure of epistemic beliefs
E Dinç, S Üztemur
Educational Sciences: Theory & Practice 17 (6), 2093-2142, 2017
34*2017
Yapılandırmacı Bir Öğrenme ve Öğretme Yöntemi Olarak Sözlü Tarihin Sosyal Bilgiler Derslerine Entegrasyonu
İ Dere, E Dinç
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergis 19 (2), 115-127, 2018
332018
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin demokratik değer algılarının karikatürler aracılığıyla incelenmesi
E Dinç, SS Üztemur
Elementary Education Online 15 (3), 974-988, 2016
312016
Eğitimde kademeler arası geçişle ilgili öğretmen görüşlerinin incelenmesi
E Dinç, C Uzun, O Çoban
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (3), 209-235, 2014
272014
Sosyal bilgiler öğretiminde müze ve tarihi mekân kullanımının 7.sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler algılarına etkisi: bir eylem araştırması.
S Üztemur, E Dinç, İ Acun
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 11 (1), 135-168, 2018
252018
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze ve Tarihi Mekân Kullanımının 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Algılarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
S ÜZTEMUR, E DİNÇ, İ ACUN
Journal of Theoretical Educational Science 11 (1), 135-168, 2018
252018
Sosyal bilgiler dersinde ekonomi ve sürdürülebilir kalkınma ile ilgili konuların öğretiminde güncel olay kullanımı hakkında öğretmen görüşleri
E Dinç, A Acun
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29-46, 2017
252017
Sosyal bilgiler dersinde ekonomi ve sürdürülebilir kalkınma ile ilgili konuların öğretiminde güncel olay kullanımı hakkında öğretmen görüşleri
E Dinç, A Acun
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29-46, 2017
252017
TARİH EĞİTİMCİLERİNİN MEVCUT LİSE TARİH MÜFREDAT PROGRAMI VE TARİH ÖĞRETİMİNİN AMAÇLARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
E Dinç
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 263-276, 2006
242006
Teaching social studies in historic places and museums: An activity based action research.
S Uztemur, E Dinc, I Acun
International Journal of Research in Education and Science 5 (1), 252-271, 2019
232019
Tarih bilinci açısından tarih öğretiminin amaçları
E Dinç
Tarih nasıl öğretilir, 72-78, 2014
232014
Türkiye’de sosyal bilgiler ve tarih eğitiminde müzeler ve tarihi mekânlardan yararlanmaya yönelik araştırmaların içerik analizi”
E Dinç, S Üztemur
Milli Eğitim Dergisi, 61-84, 2017
21*2017
Türkiye’de Sosyal Bilgiler ve Tarih Eğitiminde Müzeler ve Tarihi Mekânlardan Yararlanmaya Yönelik Araştırmaların İçerik Analizi
E Dinç, S Üztemur
Milli Eğitim Dergisi, 61-84, 2017
21*2017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20