İlköğretim ikinci kademe sosyal bilgiler öğretim programı ve uygulanması hakkında öğretmen görüşleri E Dinç, Y Doğan Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi 1 (1), 17-49, 2010 | 155 | 2010 |
Nitel verileri yorumlama D Silverman, DEÇ Editörü) | 144 | 2018 |
KADEMELER ARASI GEÇİŞ UYGULAMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLER VE DENEYİMLER İ DERE, E DİNÇ, S KOLUMAN Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2014 (17), 2014 | 90 | 2014 |
Uşak üniversitesi öğrencilerinin tarihi ve kültürel eserler hakkındaki ilgi ve farkındalıklarının incelenmesi E Dinç, M Keçe, M Erdil Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2011 (8), 2011 | 62 | 2011 |
Etkili tarih öğretimi E Dinç Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (5), 1427-1451, 2009 | 53 | 2009 |
''Birinci elden tarih kaynaklarının sosyal bilgiler ve tarih derslerinde internet üzerinden kullanımı: Amerika Birleşik Devletleri ve İngiltere'den uygulama örnekleri Y Doğan, E Dinç Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (2), 195-220, 2007 | 48* | 2007 |
Müzeler ve tarihi mekânlarda uygulanan etkinlikler aracılığıyla öğrencilerin sosyal bilgilere özgü becerilerinin geliştirilmesi. S Üztemur, E Dinç, İ Acun Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 294-324, 2018 | 43 | 2018 |
An investigation of student teachers’ perceptions of social studies through the multi-dimensional structure of epistemic beliefs E Dinç, S Üztemur Educational Sciences: Theory & Practice 17 (6), 2093-2142, 2017 | 37* | 2017 |
Yapılandırmacı Bir Öğrenme ve Öğretme Yöntemi Olarak Sözlü Tarihin Sosyal Bilgiler Derslerine Entegrasyonu İ Dere, E Dinç İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergis 19 (2), 115-127, 2018 | 35 | 2018 |
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin demokratik değer algılarının karikatürler aracılığıyla incelenmesi E Dinç, SS Üztemur İlköğretim Online 15 (3), 2016 | 34 | 2016 |
Eğitimde kademeler arası geçişle ilgili öğretmen görüşlerinin incelenmesi E Dinç, C Uzun, O Çoban Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (3), 209-235, 2014 | 27 | 2014 |
Teaching social studies in historic places and museums: An activity based action research. S Uztemur, E Dinc, I Acun International Journal of Research in Education and Science 5 (1), 252-271, 2019 | 26 | 2019 |
Sosyal bilgiler dersinde ekonomi ve sürdürülebilir kalkınma ile ilgili konuların öğretiminde güncel olay kullanımı hakkında öğretmen görüşleri E Dinç, A Acun Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29-46, 2017 | 26 | 2017 |
Sosyal bilgiler dersinde ekonomi ve sürdürülebilir kalkınma ile ilgili konuların öğretiminde güncel olay kullanımı hakkında öğretmen görüşleri E Dinç, A Acun Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29-46, 2017 | 26 | 2017 |
Sosyal bilgiler öğretiminde müze ve tarihi mekân kullanımının 7.sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler algılarına etkisi: bir eylem araştırması. S Üztemur, E Dinç, İ Acun Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 11 (1), 135-168, 2018 | 25 | 2018 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze ve Tarihi Mekân Kullanımının 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Algılarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması S ÜZTEMUR, E DİNÇ, İ ACUN Journal of Theoretical Educational Science 11 (1), 135-168, 2018 | 25 | 2018 |
TARİH EĞİTİMCİLERİNİN MEVCUT LİSE TARİH MÜFREDAT PROGRAMI VE TARİH ÖĞRETİMİNİN AMAÇLARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ E Dinç Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 263-276, 2006 | 24 | 2006 |
Tarih bilinci açısından tarih öğretiminin amaçları E Dinç Tarih nasıl öğretilir, 72-78, 2014 | 23 | 2014 |
Türkiye’de sosyal bilgiler ve tarih eğitiminde müzeler ve tarihi mekânlardan yararlanmaya yönelik araştırmaların içerik analizi” E Dinç, S Üztemur Milli Eğitim Dergisi, 61-84, 2017 | 21* | 2017 |
Sosyal bilgiler derslerinden kalanlar: 1960’dan günümüze kadar sosyal bilgiler dersini alanların hatıraları. İ Dere, E Dinç Diyalektolog: Ulusal Sosyal Bilimler Dergisi, 21-39, 2017 | 21 | 2017 |