Okuma Güçlüğü Olan ve Olmayan İlköğretim Öğrencilerinin Okuma Akıcılıkları Seçkin Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 38 | 2012 |
Okuma Performası Düşük Olan ve Olmayan İlkokul Öğrencilerinin Okuma Akıcılıkları ŞS YILMAZ, B BAYDIK İlköğretim Online 16 (4), 1652-1671, 2017 | 36* | 2017 |
An examination of reading skills of students with reading difficulties in informative and narrative texts B Baydık, Ş Seçkin International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference for Academic …, 2012 | 13 | 2012 |
Yazma güçlükleri A Bayraktar, Ş Seçkin Öğrenme Güçlükleri, 167-196, 2020 | 11* | 2020 |
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma, Sözcük Bilgisi ve Sözel Bellek Performanslarının İncelenmesi Ş Seçkin Yılmaz, H Yaşaroğlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 53 (2), 751-780, 2020 | 10* | 2020 |
Comparison of language skills of students with and without reading difficulties Ş Seçkin Yılmaz, B Baydık Ilkogretim Online 19 (2), 2020 | 10 | 2020 |
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Pragmatik Dil Becerilerinin İncelenmesi ŞS YILMAZ, B ŞEMŞEDİNOVSKA Dil Konuşma ve Yutma Araştırmaları Dergisi 3 (3), 335-355, 2020 | 10 | 2020 |
Disleksili olan ve olmayan öğrencilerin sözel dil becerilerinin incelenmesi ŞS YILMAZ, KR SARI Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (4), 1680-1688, 2020 | 6 | 2020 |
Investigating of reading, vocabulary knowledge and verbal memory performances of students with learning disabilities Ş Seçkin Yılmaz, H Yaşaroğlu Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences 53 (2), 751-780, 2020 | 5 | 2020 |
Yazma güçlüğü (Disgrafi) Ş Seçkin Yılmaz Öğrenme Güçlüklerinde Değerlendirme ve Müdahale, 59-83, 2020 | 5 | 2020 |
Türkiye’de yaşayan yetişkinlerin disleksiye ilişkin bilgi düzeylerinin incelenmesi Ş Seçkin Yılmaz, A Erim 10. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, 2019 | 5* | 2019 |
Yazma güçlükleri ve öğretim yöntemleri. SS Yıldırım Doğru A Bayraktar, Ş Seçkin Öğrenme güçlükleri, 167-195, 2012 | 5 | 2012 |
Assessing the language skills of primary school students with and without learning disabilities in the context of narration ŞS Yılmaz Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi 16 (1), 358-370, 2021 | 3 | 2021 |
Okumada Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Dil Becerilerinin Karşılaştırılması Ş Seçkin-Yılmaz Yayınlanmamış doktora tezi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2017 | 3 | 2017 |
Reading fluency of elementary students’ with and without reading disability Ş Seçkin, B Baydık New Trends on Global Education Conference. Kyrenia, North Cyprus, 2012 | 3 | 2012 |
Dil ve konuşma terapistlerinin selektif mutizme ilişkin farkındalıklarının incelenmesi E Gerçek, Ş Seçkin Yılmaz Dil, Konuşma ve Yutma Araştırmaları Dergisi 5 (1), 23-41, 2022 | 2 | 2022 |
Dil ve konuşma terapistlerinin terapiye aile katılımına ilişkin inanç, tutum ve uygulamaları A Erim, Ş Seçkin Yılmaz Dil, Konuşma ve Yutma Araştırmaları Dergisi 4 (1), 80-106, 2021 | 2 | 2021 |
A Study on Dyslexia-Related Knowledge Levels of Speech Language Therapist Candidates. Ş Seçkin Yılmaz International Journal of Early Childhood Special Education 13 (1), 2021 | 2 | 2021 |
Otizm spektrum bozukluğunda dil ve iletişim becerilerinin değerlendirilmesi Ş Seçkin Yılmaz Otizm Spektrum Bozukluğu: İletişim ve Dil, 139-167, 2020 | 2 | 2020 |
Reading comprehension skills of students with reading difficulties who were thought beginning reading and writing by using different teaching methods B Baydık, M Sakallı Demirok, Ş Seçkin, C Nuri 6th World Conference on Educational Sciences (WCES). Valletta, Maltese Islands, 2014 | 1 | 2014 |