The Evaluation of" Technological Pedagogical Content Knowledge based Argumentation Practices" Training for Science Teachers. GÜ Çoban, E Akpınar, B Baran, MK Sağlam, E Özcan, Y Kahyaoğlu Education & Science/Egitim ve Bilim 41 (188), 2016 | 27 | 2016 |
Examining Computer Gaming Addiction in Terms of Different Variables. AA Kurt, E Dogan, YK Erdogmus, BG Emiroglu World Journal on Educational Technology: Current Issues 10 (1), 29-40, 2018 | 20 | 2018 |
Fen Bilimleri Öğretmenleri için “Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Temelli Argümantasyon Uygulamaları” Eğitiminin Değerlendirilmesi GÜ Çoban, E Akpınar, B Baran, MK Sağlam, E Özcan, Y Kahyaoğlu EĞİTİM VE BİLİM 41 (188), 2016 | 18 | 2016 |
Bilgisayar dersinde sorgulayıcı ve harmanlanmış öğrenme ortamlarının etkilerinin araştırılması Y Kahyaoğlu Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 12 | 2014 |
Cultural Levels and Pre-Service Teachers’ Behaviour Towards the Use of Open Educational Resources MZ Asghar, YK Erdoğmuş, P Seitamaa-Hakkarainen Journal of Interactive Media in Education, 2021 | 10 | 2021 |
Öğretmen Eğitiminde Yansıtma ve Yansıtıcı Uygulamalar EB Kuzu Demir, Y Kahyaoğlu, R Önder, HF Odabaşı Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016 1, 463-489, 2016 | 8 | 2016 |
Understanding design education with a bibliometric approach: a story of 50 years İ Delen, F Özüdoğru, K Demir, A Buber, YK Erdogmus, EBK Demir, ... Research in Engineering Design, 1-17, 2023 | 3 | 2023 |
Oyun Tabanlı Öğrenme Ortamında Eğitsel Ajan ve Geri Bildirim Türlerinin Akademik Başarı, Akış Deneyimi ve Bilişsel Yük Açısından Incelenmesi YK Erdoğmuş Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 3 | 2020 |
İleri Yaşta Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımı: Sorunlar ve Öneriler Y Kahyaoğlu, AA Kurt Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2017, 289-306, 2017 | 3 | 2017 |
Continuing higher education through the social media-based community of inquiry during the crisis: evidence from Turkey and Pakistan MZ Asghar, Y Kahyaoğlu Erdoğmuş, E Akpınar, Ş Seren İntepeler Behaviour & Information Technology, 1-20, 2023 | 2 | 2023 |
ÖĞRENME ORTAMLARINDA AKIŞ DENEYİMİ Y Kahyaoğlu Erdoğmuş, AA Kurt Eğitim Teknolojileri Okumaları, 377-391, 2018 | 2 | 2018 |
Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin webe özgü öz-yeterlik algılarının incelenmesi Y KAHYAOĞLU, E AKPINAR, B BARAN, FS AKDOĞAN, B AYDOĞDU Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 5 (3), 118-126, 2016 | 2 | 2016 |
Views of Prospective Teachers Regarding Students Studying in the Department of Computer Education and Instructional Technology in terms of Technology Based Material Development … B Baran, E AKPINAR, Y Kahyaoğlu, K Yörük Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 1 (1), 2012 | 2 | 2012 |
Digital game-based learning: Pedagogical agent and feedback types on achievement, flow experience, and cognitive load Y Kahyaoğlu Erdoğmuş, AA Kurt Education and Information Technologies, 2023 | 1 | 2023 |
Oyun tabanlı öğrenme ortamında eğitsel ajan ve geri bildirim türlerinin akademik başarı, akış deneyimi ve bilişsel yük açısından incelenmesi Y Kahyaoğlu Erdoğmuş Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 1* | 2020 |
Ortaokul öğrencilerinin Xbox Kinect Oyunlarını Eğitsel Amaçlı Kullanmalarına Yönelik Görüşleri Z Erkan, E Akpınar, B Baran, Y Kahyaoğlu 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2017 | 1 | 2017 |
Müzik Eğitiminde Kullanılan Teknolojiler A Maba, Y Kahyaoğlu Erdoğmuş Eğitim Teknolojileri Okumaları, 535-553, 2022 | | 2022 |
Sürdürülebilir Kalkınma ve Teknoloji Y Kahyaoğlu Erdoğmuş, E Akpınar Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, 167-188, 2022 | | 2022 |
Sınıfın Fiziksel, Teknolojik, Sosyal ve Psikolojik Boyutları Y Kahyaoğlu Erdoğmuş, SS Uygur Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, 33-66, 2022 | | 2022 |
Teknoloji ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamları Y Kahyaoğlu Erdoğmuş, AA Kurt 21. Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar …, 2022 | | 2022 |