Follow
Yasemin Kahyaoglu Erdoğmuş
Yasemin Kahyaoglu Erdoğmuş
Bilgisayar ve Öğretim Teknololileri Eğitimi Bölümü, Dokuz Eylül Üniversitesi
Verified email at deu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
The Evaluation of" Technological Pedagogical Content Knowledge based Argumentation Practices" Training for Science Teachers.
GÜ Çoban, E Akpınar, B Baran, MK Sağlam, E Özcan, Y Kahyaoğlu
Education & Science/Egitim ve Bilim 41 (188), 2016
272016
Examining Computer Gaming Addiction in Terms of Different Variables.
AA Kurt, E Dogan, YK Erdogmus, BG Emiroglu
World Journal on Educational Technology: Current Issues 10 (1), 29-40, 2018
202018
Fen Bilimleri Öğretmenleri için “Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Temelli Argümantasyon Uygulamaları” Eğitiminin Değerlendirilmesi
GÜ Çoban, E Akpınar, B Baran, MK Sağlam, E Özcan, Y Kahyaoğlu
EĞİTİM VE BİLİM 41 (188), 2016
182016
Bilgisayar dersinde sorgulayıcı ve harmanlanmış öğrenme ortamlarının etkilerinin araştırılması
Y Kahyaoğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
122014
Cultural Levels and Pre-Service Teachers’ Behaviour Towards the Use of Open Educational Resources
MZ Asghar, YK Erdoğmuş, P Seitamaa-Hakkarainen
Journal of Interactive Media in Education, 2021
102021
Öğretmen Eğitiminde Yansıtma ve Yansıtıcı Uygulamalar
EB Kuzu Demir, Y Kahyaoğlu, R Önder, HF Odabaşı
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016 1, 463-489, 2016
82016
Understanding design education with a bibliometric approach: a story of 50 years
İ Delen, F Özüdoğru, K Demir, A Buber, YK Erdogmus, EBK Demir, ...
Research in Engineering Design, 1-17, 2023
32023
Oyun Tabanlı Öğrenme Ortamında Eğitsel Ajan ve Geri Bildirim Türlerinin Akademik Başarı, Akış Deneyimi ve Bilişsel Yük Açısından Incelenmesi
YK Erdoğmuş
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
32020
İleri Yaşta Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımı: Sorunlar ve Öneriler
Y Kahyaoğlu, AA Kurt
Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2017, 289-306, 2017
32017
Continuing higher education through the social media-based community of inquiry during the crisis: evidence from Turkey and Pakistan
MZ Asghar, Y Kahyaoğlu Erdoğmuş, E Akpınar, Ş Seren İntepeler
Behaviour & Information Technology, 1-20, 2023
22023
ÖĞRENME ORTAMLARINDA AKIŞ DENEYİMİ
Y Kahyaoğlu Erdoğmuş, AA Kurt
Eğitim Teknolojileri Okumaları, 377-391, 2018
22018
Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin webe özgü öz-yeterlik algılarının incelenmesi
Y KAHYAOĞLU, E AKPINAR, B BARAN, FS AKDOĞAN, B AYDOĞDU
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 5 (3), 118-126, 2016
22016
Views of Prospective Teachers Regarding Students Studying in the Department of Computer Education and Instructional Technology in terms of Technology Based Material Development …
B Baran, E AKPINAR, Y Kahyaoğlu, K Yörük
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 1 (1), 2012
22012
Digital game-based learning: Pedagogical agent and feedback types on achievement, flow experience, and cognitive load
Y Kahyaoğlu Erdoğmuş, AA Kurt
Education and Information Technologies, 2023
12023
Oyun tabanlı öğrenme ortamında eğitsel ajan ve geri bildirim türlerinin akademik başarı, akış deneyimi ve bilişsel yük açısından incelenmesi
Y Kahyaoğlu Erdoğmuş
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
1*2020
Ortaokul öğrencilerinin Xbox Kinect Oyunlarını Eğitsel Amaçlı Kullanmalarına Yönelik Görüşleri
Z Erkan, E Akpınar, B Baran, Y Kahyaoğlu
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2017
12017
Müzik Eğitiminde Kullanılan Teknolojiler
A Maba, Y Kahyaoğlu Erdoğmuş
Eğitim Teknolojileri Okumaları, 535-553, 2022
2022
Sürdürülebilir Kalkınma ve Teknoloji
Y Kahyaoğlu Erdoğmuş, E Akpınar
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, 167-188, 2022
2022
Sınıfın Fiziksel, Teknolojik, Sosyal ve Psikolojik Boyutları
Y Kahyaoğlu Erdoğmuş, SS Uygur
Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, 33-66, 2022
2022
Teknoloji ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamları
Y Kahyaoğlu Erdoğmuş, AA Kurt
21. Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar …, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20