Kapsayıcı eğitim bağlamında Türkiye’de ilköğretim programlarında çokkültürlülüğün izleri H Şimşek, A Dağıstan, C Şahin, E Koçyiğit, GD Yalçınkaya, M Kart, ... Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (2), 177-197, 2019 | 42 | 2019 |
Matematik öğrenim ve öğretim sürecinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri S Dağdelen, M Ünal Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 483-510, 2017 | 27 | 2017 |
İlkokul İngilizce öğretim programlarına ilişkin öğretmen görüşleri M Taşdemir, C Şahin, F Taşdemir, F Kılıç, A Dağıstan, S Dağdelen Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 7 (3), 121-130, 2018 | 10 | 2018 |
Ortaokul düzeyi matematik öğrenim sürecinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerilerinin öğretmen, öğrenci ve veli görüşlerine göre değerlendirilmesi S Dağdelen Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016 | 7 | 2016 |
MEB 5. Sınıf Matematik Ders Kitabının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi M Taşdemir, F Taşdemir, A Dağıstan, S Dağdelen, C Şahin, E Kılıç Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 7 (2), 68-79, 2018 | 4 | 2018 |
1.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi KAPSOSBİL 2019 Özet Bildiriler Kitabı 7-9 Kasım 2019 Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Niğde / Türkiye MA Mehmet Sinan Çelik, Emin Hüseyin Çetenak, Özkan Haykır KAPSOSBİL 2019 Özet Bildiriler Kitabı Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi …, 2019 | | 2019 |
VELİ ALGISI VE BEKLENTİSİ M Taşdemir, ÖGF Taşdemir, BUS Dağdelen, BUE Kılıç, BUC Şahin, ... | | |
MEB 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ M Taşdemir, ÖGF Taşdemir, BUA Dağıstan, BUS Dağdelen, BUC Şahin, ... | | |
SINIFIN MOBİLİZASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ M Taşdemir, ÖGF Taşdemir, BUE Kılıç, BUA Dağıstan, BUC Şahin, ... | | |