Social Studies Preservice Teachers' Views on and Experiences with WebQuest. F Gürgil, M Ünal, B Aksoy Journal of Education and Training Studies 7 (4), 131-141, 2019 | 18 | 2019 |
Evaluating MOOCs according to instructional design principles AB YILMAZ, Ü Mertcan, H ÇAKIR Journal of Learning and Teaching in Digital Age 2 (2), 26-35, 2017 | 15 | 2017 |
E-Öğrenme Ortamları ve Öğrenme Analitikleri S Somyürek, T Güyer, B Atasoy, Ü Mertcan Bilişim Teknolojileri Dergisi 14 (3), 327-336, 2021 | 4 | 2021 |
Delphi Tekniği Kullanılarak Kritik ve Öncelikli Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Belirlenmesi B Atasoy, T Güyer, Ü Mertcan, AO YÜKSEL, Ş Aydoğdu Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (2), 697-728, 2021 | 3 | 2021 |
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN TEKNOLOJİ KABULÜ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ V Kukul, Ü Mertcan, S Karataş, EK ÇAKMAK, A YILMAZ, E Ömeroğlu Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 2043-2054, 2018 | 2 | 2018 |
Analysis of Teachers' Opinions in the Context of Acceptance of Technology. V Kukul, M Ünal, S Karataş, EK Çakmak, A Yılmaz, E Ömeroğlu Journal of Kirsehir Education Faculty 19 (3), 2018 | 1 | 2018 |
Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması T Güyer, S Somyürek, B Atasoy, H Yurdugül, M Ünal, Ş Aydoğdu | 1 | 2018 |
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Bilgi Paylaşma Davranışı ile E-Öğrenmeye Yönelik Tutum Arasındaki İlişkinin İncelenmesi M GELİBOLU, E BAYIR, M ÜNAL | 1 | 2017 |
Eğitim Teknolojisinin Temelleri S SOMYÜREK, M ÜNAL Pegem Akademi, 2021 | | 2021 |
Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine YönelikGeliştirilen Animasyonların Değerlendirilmesi: AlgılananÖğrenme, Kullanılabilirlik ve Katılım V KUKUL, M ÜNAL, S KARATAŞ, E KILIÇ ÇAKMAK, A YILMAZ | | 2018 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA M ÜNAL, A YÜKSEL, E BAYIR | | |
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı Üzerine Bir Çalışma M Ünal, A Yüksel, E Bayır | | |
Türkiye de e Dönüşüm Hizmetlerinde Kişisel Bilgilerin Gizliliğinin Korunması G Kapanoğlu, Y HACIEFENDİOĞLU, M Ünal, H Bülbül | | |
A Usabiliy Study: Sample of YOK, TUBITAK, OSYM’s Websites M ÜNAL, A YÜKSEL, M TEMİZKAN | | |
Öğretim Teknoloğu İş İlanlarının İncelenmesi: Türkiye ve ABD Örneği M MERİÇELLİ, M ÜNAL | | |
Pedagogical Perspectives on Computational Thinking Skill B BERİKAN, M ÜNAL, E GÜN | | |
Problem Temelli Öğrenme Ortamları İçin Etkinlik Deposu Geliştirilmesi H ÇAKIR, G KAPANOĞLU, M ÜNAL | | |
The Evaluation of the Animations Developed for the Teachers of Talented and Gifted Pupils: Perceived Learning, Usability and Participation V Kukul, Ü Mertcan, S Karataş, EK ÇAKMAK, A YILMAZ Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 2 (1), 80-93, 0 | | |