Takip et
AYSEL KURNAZ
AYSEL KURNAZ
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi
bandirma.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye’de farklı gelir grupları açısından lüks algısının incelenmesi
N Sütütemiz, A Kurnaz
Yönetim Bilimleri Dergisi 14 (28), 651-671, 2016
122016
Mobil pazarlama kapsamında izinli uygulamaların tüketicilerin tutumları üzerindeki etkilerinin incelenmesi
A Kurnaz
PQDT-Global, 2012
92012
Examination of the relationship between luxury value perception and shopping motivations: Turkey sample
A Kurnaz
International Journal of Marketing Studies 9 (5), 108-124, 2017
82017
Cinsiyetin Lüks Değer Algısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: İstanbul İli Örneği
N Sütütemiz, A Kurnaz
Journal of Human Sciences 13 (3), 4432-4445, 2016
62016
Etnosentrizm ile İlgili Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
A KURNAZ
Beykoz Akademi Dergisi 9 (2), 98-118, 2021
52021
The impact of the covid-19 pandemic on communication studies: Bibliometric analysis
A Kurnaz
Selçuk İletişim 14 (4), 1521-1545, 2021
52021
Mobil Pazarlama Kapsamında İzinli Uygulamaları Etkileyen Boyutların Belirlenmesi: Sakarya Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
N Sütütemiz, A Kurnaz
Sakarya İktisat Dergisi 1 (4), 82-108, 2012
52012
The Effect of Electronic Word-of-Mouth Communication (e-WOM) on the Conspicuous and Materialist Consumption: Research on Generation Z
A Kurnaz, O Duman
International Journal of Business and Management 16 (5), 103, 2021
42021
Lüks değer algısının satın alma eğilimi üzerindeki etkisi: Türkiye örneği
A Kurnaz
PQDT-Global, 2016
32016
The big five personality traits as antecedents of panic buying
A Kurnaz
Marketing i menedžment innovacij 13 (3), 21-33, 2022
22022
Lüks ve Satın Alma Niyeti
A KURNAZ
22019
Sosyal Medya Kullanımının Tüketici Etnosentrizmi ve Kozmopolitlik Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
A Kurnaz
Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 5 (1), 399-428, 2021
12021
Pazarlama Disiplininde Etki Faktörü En Yüksek Üç Derginin Bibliyometrik Analizi
A Kurnaz
25. Pazarlama Kongresi, 2021
12021
Impact of Voluntary Simple Lifestyle and Conspicuous Consumption on Happiness
A KURNAZ
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 12 (3), 2210-2234, 2023
2023
Genç yetişkinlerde boyun çevresi, viseral adipozite indeksi velipit birikim ürünü indeksinin prehipertansiyon ile ilişkisi
A Kurnaz
Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi, 2023
2023
Konu Modelleme Analizi ile İş İlanlarında İstenilen Pazarlama Becerilerinin Araştırılması
A Kurnaz
İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi 8 (Özel Sayı), 167-181, 2023
2023
Pazarlama Ders İçeriklerinin Konu Modelleme Analizi ile İncelenmesi
A Kurnaz
17. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 2023
2023
Investigation on the Effect of Voluntary Simple Lifestyle on Mental Well-Being
A KURNAZ
Journal of Management and Economics Research 21 (3), 113-131, 2023
2023
The effect of fear of COVID-19 on luxury consumption tendency and the role of materialism
A Kurnaz
Marketing i menedžment innovacij 14 (3), 72-84, 2023
2023
Panik Satın Alma
A Kurnaz
Yeni Normalde Tüketici Davranışları, 65-86, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20