Kaynaştırma eğitimi öğrencisi bulunan ilkokul sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetiminde karşılaştıkları zorluklar ve bu zorluklarla başa çıkma yöntemleri R GÖK Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 67 | 2013 |
Okul yöneticilerinin yenilik yönetimi yeterliklerine ilişkin öğretmen algilari S Karataş, R Gök, S Özçetin Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (33), 167-185, 2015 | 39 | 2015 |
Covid-19 pandemisi sürecince üniversitelerin uzaktan eğitim kapasiteleri E Karadağ, SK Çiftçi, R Gök, A Su, H Ergin-Kocatürk, ŞS Çiftçi Üniversite Araştırmaları Dergisi 4 (1), 8-22, 2021 | 30 | 2021 |
Türk eğitim sisteminde liyakat (meritokrasi) esaslı eğitim yöneticiliği GÖK Ramazan Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39-64, 2019 | 23 | 2019 |
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE MERİTOKRASİ VE LİYAKAT ESASLI YÖNETİCİ YETİŞTİRME, ATAMA, DEĞERLENDİRME SİSTEMİ İLE LİYAKATLI YÖNETİCİ NİTELİKLERİNİN İNCELENMESİ: BİR KARMA YÖNTEM … R Gök Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 13* | 2017 |
The Effects of the Schools' Humor Climates on Perceived Stress Levels of the Teachers. A Sahin, R Gök International Journal of Contemporary Educational Research 7 (1), 71-84, 2020 | 8 | 2020 |
Acceptance and use of the distance education systems of Turkish medical educators during COVID-19 pandemic: an analysis of contextual factors with the UTAUT2 SK Ciftci, R Gok, E Karadag BMC medical education 23 (1), 36, 2023 | 7 | 2023 |
İLKOKULDA ÇEVRİMİÇİ DERS SÜRECİNDE SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİ ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI O IŞLAK, GÖK Ramazan Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 350-366, 2022 | 6 | 2022 |
YENİ DENETİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜVE ORTAÖĞRETİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ R Şekerci, R Gök The Journal of Academic Social Science Studies, 127-140, 2017 | 6* | 2017 |
Türk Eğitim Sistemi İle Diğer Ülkelerin Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılmasına İlişkin Aday Öğretmenlerin Görüşleri R Şekerci, R Gök, S Özçetin Journal of Global Sport and Education Research 2 (1), 10-23, 2019 | 5 | 2019 |
YETİŞTİRME KURSLARININ HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİNE DEVREDİLMESİNE İLİŞKİN PAYDAŞ GÖRÜŞLERİ R Gök, R Şekerci Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 276-296, 2017 | 4 | 2017 |
Mentoring Roles of the School Principals in Turkey: A Literature Review. SA Dönmez, R Gök, A Sahin Shanlax International Journal of Education 9 (4), 102-113, 2021 | 3 | 2021 |
WARWICK-EDINBURGH MENTAL İYİ OLUŞ ÖLÇEĞİ: ÖĞRETMENLER İÇİN TÜRKÇE FORMUNUN GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. A Şahin, R Gök, A SABANCI Electronic Turkish Studies 14 (3), 2019 | 3 | 2019 |
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Hizmet Kalitesi İle İlgili Memnuniyet Düzeylerinin Ölçülmesi S Özçetin, R Gök Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (1), 301-311, 2017 | 3 | 2017 |
The Views of State Primary Schools’ Teachers about Their Working Conditions A Sabancı, R Gök Journal of Theoretical Educational Science 8 (4), 507-538, 2015 | 3 | 2015 |
Classifying the variables of merit-based training, appointment and evaluation system of administrators according to CHAID analysis R Gök Bartın University Journal of Faculty of Education 8 (3), 988-1005, 2019 | 2 | 2019 |
A Systematic Compilation of the Problems Encountered by Teachers and Students in Science and Arts Centers in Turkey H Şahin, S Karataş, MA Özkan, R Gök, M Eraslan, E Köse, N Azeken Sustainability 15 (3), 2537, 2023 | 1 | 2023 |
Examining the Entrepreneurship Levels of Teacher Candidates. S Özçetin, R Gök Anatolian Journal of Education 6 (2), 157-172, 2021 | 1 | 2021 |
BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ R GÖK, AH DOKUMACI Asya Studies 5 (16), 15-22, 2021 | 1 | 2021 |
The Perceptions of School Administrators Concerning" Merit" Concept: A Metaphor Study. R Gök Journal of Pedagogical Research 4 (3), 299-311, 2020 | 1 | 2020 |