The effects of television food advertisement on children's food purchasing requests Y AKTAŞ ARNAS Pediatrics international 48 (2), 138-145, 2006 | 275 | 2006 |
3-18 yaş grubu çocuk ve gençlerin interaktif iletişim araçlarını kullanma alışkanlıklarının değerlendirilmesi YA Arnas The Turkish Online Journal of Educational Technology 4 (4), 59-66, 2005 | 207 | 2005 |
Okul öncesi dönemde fen eğitiminin amaçları YA Aktaş | 204 | 2002 |
Okul öncesi dönemde matematik eğitimi Y Aktaş Arnas Ankara: Nobel, 2006 | 179* | 2006 |
Üniversite öğrencilerinin uyum düzeylerinin incelenmesi: Uzunlamasına bir çalışma Y Aktaş Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 1997 | 161 | 1997 |
Çocuğun gelişiminde oyunun önemi M Mangır, Y Aktaş İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 1993 | 136 | 1993 |
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi AD Aktaş Arnas Y., Günay Bilaloğlu R. Vize Yayıncılık, 2012 | 117* | 2012 |
Çocukların Televizyon ve Diger Etkinliklere Harcadıklari Sürenin Incelenmesi N Aral, Y Aktaş Hacettepe Üniversitesi E÷ itim Fakültesi Dergisi 13, 99-105, 1997 | 110 | 1997 |
Okul öncesi dönemde matematik eğitimi YA Aktaş Nobel Kitabevi, 2009 | 94 | 2009 |
48 86 Ay Çocuklar İçin Sayı ve İşlem Kavramları Testi ‘nin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması D SIĞIRTMAÇ, YA ARNAS, ÖG Ebru Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi; Yıl: 2003 Cilt: 12 …, 2013 | 90 | 2013 |
Three‐to six‐year‐old children’s recognition of geometric shapes D Aslan, YA Arnas International Journal of Early Years Education 15 (1), 83-104, 2007 | 90 | 2007 |
Çalışan anne ve çocuğu Y Aktaş İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 1994 | 75 | 1994 |
Okul öncesi eğitimde aile katılımı engelleri ve süreçte karşılaşılan sorunlar RG BİLALOĞLU, YA ARNAS Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 804-823, 2019 | 59 | 2019 |
The development of brand awareness in young children: how do young children recognize brands? Y Aktaş Arnas, I Taş͓, İ Gürgah Oğul International Journal of Consumer Studies 40 (5), 536-542, 2016 | 55 | 2016 |
Okulöncesi Çocuklarda Sayı Kavramının Kazanılması Y Aktaş Arnas Çoluk Çocuk Dergisi 14, 14-17, 2002 | 50 | 2002 |
Okul Öncesi Eğitim Materyallerinde Geometrik Şekillerin Sunuluşuna İlişkin İçerik Analizi AD Aktaş Arnas Y. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16, .69-80, 2007 | 46* | 2007 |
3-18 yaş grubu çocuk ve gençlerin interaktif iletişim araçlarını kullanma alışkanlıklarının değerlendirilmesi AY Aktaş, Y Arnas The Turkish Online Journal of Educational Technology 4 (4), 59-66, 2005 | 45 | 2005 |
Velilerin okul öncesi eğitime ve okul öncesi eğitim kurumlarına yönelik tutumları YA ARNAS Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (10), 2002 | 42 | 2002 |
Children's classification of geometric shapes YA ARNAS, AGD ASLAN Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (1), 254-270, 2010 | 41 | 2010 |
Mother-child and teacher-child relationships and their associations with school adjustment in pre-school İ Nur, Y Aktas-Arnas, B ABBAK, M Kale Educational Sciences-Theory & Practice 18 (1), 2018 | 40 | 2018 |