Takip et
TUNCAY ORAL
TUNCAY ORAL
pau.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The role of perceived social support and value in prediction of school attachment among secondary school students
A Karababa, T Oral, B Dilmaç
Hacettepe Egitim Dergisi, 2018
44*2018
Üniversite öğrencilerinin affetme düzeylerinin öz-anlayış, kişilerarası hataya ilişkin ruminasyon ve kişilik özellikleri açısından incelenmesi
T Oral
PQDT-Global, 2016
322016
Kişilik gelişimi
T Oral
Erken çocukluk döneminde gelişim, 85-110, 2015
29*2015
The Investigation of University Students' Forgiveness Levels in Terms of Self-Compassion, Rumination and Personality Traits.
T Oral, C Arslan
Universal Journal of Educational Research 5 (9), 1447-1456, 2017
282017
Adaptation of the perceived stress scale in children (8-11 years) into Turkish
T Oral, C Ersan
SELCUK UNIVERSITESI EDEBIYAT FAKULTESI DERGISI-SELCUK UNIVERSITY JOURNAL, 2017
24*2017
Adaptation of the social distancing scale in the Covid-19 era: its association with depression, anxiety, stress, and resilience in Turkey
T Oral, A Gunlu
International Journal of Mental Health and Addiction 20 (3), 1336-1353, 2022
222022
Kişilerarası Hataya İlişkin Ruminasyon Ölçeği'ni Türkçeye Uyarlama Çalışması
T Oral, C Arslan
Journal of Cognitive Behavioral Psychotherapy and Research, 2017
22*2017
Ergenlerin başarı amaç yönelimlerini yordayan değişkenlerden biri olarak: İnsani değerler
A Karababa, O Tuncay, B Dilmaç
Değerler Eğitimi Dergisi 12 (27), 165-186, 2014
222014
Examination of secondary school students' hope levels in terms of Anxiety, depression and perfectionism
C Arslan, T Oral, A Karababa
Egitim ve Bilim, 2018
18*2018
Psikolojik perspektiften değer kavramı
T Oral
Değerler ve değerler psikolojisi, 2014
112014
Ergenlerde kimlik statülerinin başarı amaç yönelimlerini yordamadaki rolü
T Oral
112012
Ergenlerde Kimlik Statülerinin Başarı Amaç Yönelimlerini Yordama Gücü.
T Oral, S Özgüngör
Ilkogretim Online 14 (1), 2015
102015
Ergenlerde Başarı Amaç Yönelimleri, Cinsiyet ve Öğrenim Görülen Sınıf Düzeyinin Yaşam Doyumunu Yordama Gücü
S Özgüngör, T Oral, A Karababa, A KARABABA
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (1), 75-95, 2015
82015
Mediating role of school attachment in the relationship between perceived stress and school satisfaction
T Oral
European Journal of Educational Sciences 7 (3), 174-193, 2020
72020
The impact of the Covid-19 pandemic on education and psychological health
T Oral, A Gunlu
Educational sciences: Theory, current, Researches and new trends, 87-102, 2020
52020
Attachment to Parents as a Predictor of Multidimensional Life Satisfaction Among Adolescents
O Tuncay, A KARABABA
Sakarya University Journal of Education 10 (1), 53-66, 2020
42020
Ortaokul Öğrencilerinde İnsani Değerlerin Özyeterlik Algılarını ve Bilişsel Strateji Kullanımını Yordama Gücü
T Oral, B Dilmaç
42015
Reliability and validity of the problematic TikTok Use Scale among the general population
A Günlü, T Oral, S Yoo, S Chung
Frontiers in Psychiatry 14, 1068431, 2023
32023
Mediating role of goal orientations in the relationship between parental attachment and school life satisfaction
A Karababa, T Oral, S Özgüngör
Turkish Education Association, 2019
3*2019
Examination of the relationship between reading and writing attitudes and computer game addiction of primary school students
A GÜNLÜ, O Tuncay
Research on Education and Psychology 2 (2), 185-195, 2018
32018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20