Follow
Alev ATEŞ ÇOBANOĞLU
Alev ATEŞ ÇOBANOĞLU
Doç. Dr., Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Verified email at ege.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Türkiye bağlaminda öğretmenlerin mesleki gelişimi: Sorunlar ve öneriler
NT Bümen, A Alev, E Çakar, U Gonca, A Veli
Milli Eğitim Dergisi 42 (194), 31-50, 2012
2802012
Bilgisayar öğretmeni adaylarının uzaktan eğitime yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
A Alev, E Altun
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (3), 125-145, 2008
2202008
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı
Ö Demirel, E Altun
Pegem A Yayıncılık, 2007
1352007
Student teachers’ satisfaction for blended learning via Edmodo learning management system
A Ateş Çobanoğlu
Behaviour & information technology 37 (2), 133-144, 2018
632018
Developing an interactive virtual chemistry laboratory enriched with constructivist learning activities for secondary schools
E Altun, B Demirdağ, B Feyzioğlu, A Ateş, İ Çobanoğlu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1895-1898, 2009
612009
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri öğretmen adaylarının sorunları ve geleceğe yönelik kaygıları
E Altun, A Alev
İlköğretim Online 7 (3), 680-692, 2008
61*2008
Developing ICT skills of visually impaired learners
Ö Şimşek, E Altun, A Ateş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 4655-4661, 2010
592010
Do Turkish student teachers feel ready for online learning in post-covid times? A study of online learning readiness
AA COBANOGLU, I Cobanoglu
Turkish Online Journal of Distance Education 22 (3), 270-280, 2021
452021
The reflections of student teachers on project based learning and investigating self evaluation versus teacher evaluation
M Başbay, A Ateş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 242-247, 2009
442009
Dönüştürülmüş sınıf uygulamalarının alanyazına dayalı incelenmesi
ŞN Yıldız, F Sarsar, A Ateş-Çobanoğlu
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 16 (60), 76-86, 2017
42*2017
Eğitsel yazılım değerlendirme ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
A Ateş
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi, 0
41*
The Effects of Computer Assisted English Instruction on High School Preparatory Students' Attitudes towards Computers and English.
A Ates, U Altunay, E Altun
Online Submission 2 (2), 97-112, 2006
362006
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi öğrencilerinin öğrenme biçemleri ve öğrenme tercihleri
A Ateş, E Altun
Eurasian Journal of Educational Research 30, 1-16, 2008
352008
Investigating preservice computer teachers’ attitudes towards distance learning regarding various variables
A Ateş, E Altun
Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty 28 (3), 125-145, 2008
322008
Kimya öğretmenlerinin laboratuvar uygulamalarına yönelik algıları: İzmir ili örneği
B Feyzioğlu, B Demirdağ, A Ateş, İ Çobanoğlu, E Altun
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 11 (2), 1005-1029, 2011
292011
Learning styles and preferences for students of computer education and instructional technologies
A Ateş, E Altun
Eurasian Journal of Educational Research 30, 1-16, 2008
292008
The Effect of Blended Learning on Students’ Achievement, Perceived Cognitive Flexibility Levels and Self-Regulated Learning Skills.
A Ates Cobanoglu, B Yurdakul
The Journal of Education and Practice 5 (22), 176- 196, 2014
232014
Investigating prospective computer teachers’ perceptions on e-learning
İ Çobanoğlu, A Ateş, U İliç, E Yılmaz
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1460-1463, 2009
232009
Harmanlanmış Öğrenmenin Öğrencilerin Erişilerine, Algıladıkları Bilişsel Esneklik Düzeylerine ve Özdüzenleyici Öğrenme Becerilerine Etkisi
AA Çobanoğlu
22*2013
Developing instructional activities based On constructivist 7E model: chemistry teachers’ perspective
B DEMİRBAĞ, B Feyzioğlu, A Alev, İ Çobanoğlu, E Altun
Journal of Turkish Science Education 8 (4), 18-28, 2011
202011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20