Exploring the impact of self-regulated learning intervention on students’ strategy use and performance in a design studio course A Ates Akdeniz International Journal of Technology and Design Education, https://doi.org/10 …, 2022 | 11 | 2022 |
Üniversite, Halk Ve Yerel Yönetim İş Birliğinde Toplumsal Tasarım Yaklaşımı: "Üretimin Yerelliği: Kapıdağ- Erdek" A Ateş Akdeniz, G Öz UTAK 2018: Tasarım ve Umut, 79-96, 2018 | 2 | 2018 |
Differences in self-regulated learning strategies among industrial design students: A convergent mixed-methods study A ATES AKDENIZ, G TURAN A|Z ITU Journal of the Faculty of Architecture, 2021 | 1 | 2021 |
‘Project Kapıdağ: Locality of Production’: A Case of Research for Social Design in Complex Collaboration G ÖZ, A ATEŞ AKDENİZ Conference Proceedings of the Academy for Design Innovation Management …, 2019 | 1* | 2019 |
Çevrimiçi Tasarım Stüdyosu Dersinde Öz Düzenlemeyi Geliştirici Müdahale İçeriği Çalışması A Ateş Akdeniz, G Turan UTAK 2022 Tasarım ve Çoğulculuk,(14-16 Eylül 2022), 2022 | | 2022 |
Developing student performance in industrial design studios through self-regulated learning strategies A Ates Akdeniz Istanbul Technical University, Graduate School, Ph.D., 2022 | | 2022 |
Kulaklıkla Müzik Dinleme Pratiklerinde Anlam A Ateş Akdeniz UTAK 2018: Tasarım ve Umut, 345-358, 2018 | | 2018 |
Tasarım Süreçlerinde Trend Çalışmalarının Rolü: Türkiye Örneği AA Akdeniz, G Turan UTAK 2016 Bildiri Kitabı Sorumluluk, Bağlam, Deneyim ve Tasarım,(21-23 Eylül …, 2016 | | 2016 |
The role of trend studies for design processes in the context of Turkey A Ates Akdeniz, G Turan Istanbul Technical University, 2015 | | 2015 |